PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 33/1997 • - oznaku 4 unose pravne osobe u pretežito državnom vlasništvu;
NN 33/1997 • - oznaku 5 unose pravne osobe koje se financiraju iz državnog proračuna i fondova te fondovi na razini Republike;
NN 33/1997 • - oznaku 6 unose pravne osobe koje se financiraju iz proračuna i fondova (općinskih, gradskih, županijskih) te fondovi na lokalnoj razini;
NN 33/1997 • 3. Radi osiguravanja potpune obuhvatnosti i kontinuiteta u podacima na razini Republike Hrvatske, pravne osobe koje su isplatile plaće u siječnju i veljači 1997. godine trebaju za isplate u svakom od tih mjeseci Zavodu za platni promet dostaviti podatke na Obrascu SPL najkasnije do 2. travnja, a za isplate u ožujku 1997. godine do 15. travnja 1997. godine.
NN 33/1997 • 4. Podaci u Obrascu TMP - Izvještaj o isplatama naknada troškova materijalnih prava zaposlenika iskazuju se:
NN 33/1997 • 4.1. U stupcu 2 pod rednim brojevima 1, 2, 3 i 9 unosi se broj zaposlenika kojima su isplaćene naknade materijalnih prava, a pod rednim brojem 12 broj zaposlenika prema stvarnom stanju krajem mjeseca.
NN 33/1997 • 4.2. U stupcu 3 iskazuje se isplaćena masa po pojedinim vrstama naknade materijalnih prava zaposlenika.
NN 33/1997 • 4.3. U stupcu 4 pod rednim brojevima 1, 2, 3 i 9 iskazuju se prosječno isplaćene naknade materijalnih prava po zaposleniku.
NN 33/1997 • 4.4. Obrazac TMP-Izvještaj o isplatama naknada materijalnih prava zaposlenika - podnose Zavodu za platni promet sve pravne osobe jednom u mjesecu, i to kao zbrojni obrazac isplaćenih naknada u proteklom mjesecu. Obrazac se podnosi do 5. u tekućem mjesecu za isplate obavljene u prethodnom mjesecu.
NN 33/1997 • 4.5. Radi osiguravanja potpune obuhvatnosti i kontinuiteta u podacima na razini Republike Hrvatske, pravne osobe koje su u siječnju, veljači i ožujku 1997. godine imale isplate naknada materijalnih prava zaposlenicima, trebaju za isplate u svakom od tih mjeseci Zavodu za platni promet dostaviti podatke na TMP obrascu najkasnije do 15. travnja 1997. godine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 33/1997 • 5. Pravne osobe koje u Zavodu za platni promet imaju više žiroračuna, u zaglavlje obrazaca SPL i TMP unose uvijek isti broj žiroračuna bez obzira na to s kojeg žiroračuna obavljaju isplatu.
NN 33/1997 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, u povodu prijedloga Općinskog vijeća općine Gornji Kneginec i Općinskog odbora HDZ-a općine Gornji Kneginec, na sjednici održanoj dana 26. ožujka 1997. godine, donio
NN 33/1997 • 1. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke Vlade Republike Hrvatske o raspisivanju izbora za članove predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i jedinica lokalne uprave i samouprave ("Narodne novine", br. 16/97).
NN 33/1997 • Pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti i zakonitosti akta navedenog u izreci (u nastavku: osporena odluka) zajednički su predložili Općinsko vijeće općine Gornji Kneginec i Općinski odbor HDZ-a općine Gornji Kneginec (u nastavku: predlagatelji), a pozivom na članak 15. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 13/91).
NN 33/1997 • Predlagatelji smatraju da nema zakonske osnove za raspisivanje izbora i u općini Gornji Kneginec jer da u toj općini nije došlo ni do raspuštanja predstavničkog tijela, niti do područnih izmjena pa se osporenom odlukom nezakonito skraćuje mandat njihovih vijećnika, koji su izabrani na demokratskim izborima 1995. godine.
NN 33/1997 • Stoga su, po mišljenju predlagatelja, osporenom odlukom od izbora trebale biti izostavljene jedinice lokalne samouprave i jedinice lokalne uprave i samouprave u kojima članovima njihovih predstavničkih tijela još traje mandat.
NN 33/1997 • Iz tih razloga predlagatelji smatraju da osporena odluka nije u skladu s odredbama članka 5. Ustava Republike Hrvatske, članka 21. stavak 1. i članka 81. stavak 1. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", br. 90/92, 94/93 i 117/93) te članka 4. stavak 2. i članka 8. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i jedinica lokalne uprave i samouprave ("Narodne novine", br. 90/92, 69/95, 59/96 i ispr. 63/96) pa predlažu njeno ukidanje.
NN 33/1997 • Tijekom postupka, prijedlog je dostavljen Vladi Republike Hrvatske i Ministarstvu uprave radi očitovanja na navode predlagatelja, a u skladu s člankom 16. navedenog Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske te člankom 40. stavak 1. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 29/94).
NN 33/1997 • Vlada Republike Hrvatske nije se očitovala na prijedlog, dok je Ministarstvo uprave svoje očitovanje dostavilo u vidu promemorije o raspisivanju izbora u jedinicama lokalne samouprave u kojima su predstavnička tijela izabrana nakon raspuštanja predstavničkih tijela izabranih na prvim izborima za predstavnička tijela jedinica lokalne samouprave 1993. godine.
NN 33/1997 • Ministarstvo uprave smatra da se osporena odluka odnosi na sve jedinice lokalne samouprave i uprave, utvrđene Zakonom o područjima županija, gradova i općina u Republici Hrvatskoj ("Narodne novine", br. 10/97, u nastavku: Zakon o područjima), jer je od stupanja na snagu tog Zakona na snazi i ustroj lokalnih jedinica utvrđen tim Zakonom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 153/09,
Broj 76/06, Broj 132/06,
Broj 54/04, Broj 113/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE