PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 65/1992

• (potrošać može biti terećen, ali i bonificiran osim kućanstva i javne rasvjete koji su oslobodeni plaćanja jalove energije).


Propis NN 65/1992

• Na temelju članka 6. Zakona o društvenoj kontroli cijena ("Narodne novine, broj 27/85 i 53/91) i članka 13. Zakona o sustavu kontrole cijena ("Narodne novine". broj 53/91, 73/91 i 29/92), Vlada Republike Hrvatske ne sjednici održanoj 9. listopada 1992. godine donijela je


Propis NN 65/1992

• o određivanju najviših cijena pšeničnog brašna i kruha tipa 850


Propis NN 65/1992

• Poduzeća, druge pravne osobe i radnje (u daljnjem tekstu: poduzeća) koja proizvode pšenično brašno tipa 850, postojeće prodajne cijene toga brašna, formirane sukladno propisima koji su važili na dan stupanja na snagu ove odluke, mogu povećati najviše za 46 hrvatski dinar po kilogramu. Na prodajne cijene iz stavka 1. ove točke mogu se zaračunati stvarni troškovi ambalaže za pakiranja manja od 25 kilograma.


Propis NN 65/1992
• Poduzeća koja proizvode pšenični kruh tipa 850, postojeće maloprodajne cijene toga kruha, formirane sukladno propisima koji su važili na dan stupanja na snagu ove odluke, mogu povećati za najviše 41 hrvatski dinar po kilogramu.

Propis NN 65/1992
• Za kruh mase manje odnosno veće od kilograma maloprodajne cijene iz stavka 1. ove točke mogu iznositi najviše kako slijedi:

Propis NN 65/1992 • Ako poduzeće proizvodi pšenični kruh tipa 850 mase različite od veličina iz stavka 2. ove točke, dutno je maloprodajne cijene formirati razmjerno stvarnim troškovima utrošenog brašna tipa 850. Troškovi prometa (rabat) sadržani u maloprodajnim cijenama iz ove točke mogu iznositi. najviše 5%. Maloprodajne cijene kruha iz ove točke na otocima mogu se povećati za iznos stvarnih troškova priijevoza brašna odnosno kruha trajektom ili brodom s kopna na otoke.
Propis NN 65/1992 • Ova odluka stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 66/1992 • Na temelju članka 94. stavka 3. Zakona o radnim odnosima ("Narodne novine", broj 25/92), Vlada Republike Hrvatske i Koordinacija hrvatskih sindikata javnih djelatnosti i javnih poduzeća: 9. listopada 1992. godine zaključili su
Propis NN 66/1992 • OPĆI KOLEKTIVNI UGOVOR ZA JAVNE DJELATNOSTI I JAVNA PODUZEĆA
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 66/1992 • Ovim se Općim kolektivnim ugovorom (u daljnjem tekstu Ugovor) na razini Republike Hrvatske utvrduju međusobna prava i obveze potpisnika ovog Ugovora. Ovim Ugovorom utvrđuju se prava i obveze iz rada i po osnovi rada djelatnika zaposlenih u javnim djelatnostima i javnim poduzećima u Republici Hrvatskoj, kao i prava i obveze tih javnih djelatnosti i javnih poduzeća.
Propis NN 66/1992 • Vlada Republike Hrvatske obvezuje se zatražiti mišljenje sindikata prije predlaganja zakona i donošenja propisa koji utječu na radnopravni položaj djelatnika za koje je ovaj Ugovor izvor prava. Pribavljeno mišljenje Vlada je dužna razmotriti i uz svoje stajalište prezentirati ih Saboru Republike Hrvatske.
Propis NN 66/1992 • Pod pojmom djelatnik u smislu primjene ovog Ugovora podrazumijevaju se djelatnici zaposleni na određeno ili neodređeno vrijeme, s punim, nepunim i skraćenim radnim vremenom, pripavnici i djelatnici koji poslove radnog mjesta obavljaju kod kuće.
Propis NN 66/1992 • Pod pojmom organizacija podrazumijeva se organizacija javne djelatnosti (prosvjeta, kultura. šport, znanost, zdravstvo. uprava, pravosuđe i dr.) i javno poduzeće. Pod pojmom poslodavac podrazumijeva se fizička osoba koja samostalno obavlja djelatnost iz djelokruga javnih djelatnosti osobnim radom odnosno osobnim radom i sredstvima u vlasništvu gradana odnosno kod gradansko pravnih i fizičkih osoba.
Propis NN 66/1992 • Odredbe ovog Ugovora primjenjuju se neposredno, osim ako pojedina pitanja nisu drugačije uređena u posebnim kolektivnim ugovorima na razini djelatnosti županija, grada Zagreba ili općina odnosno organizacije. Ako bi posebnim kolektivnim ugovorom odnosno općim aktom organizacije neko pravo djelatnika bilo nepovoljnije od prava koja proizlaze iz ovog Ugovora, primjenjuju se odredbe ovog Ugovora.
Propis NN 66/1992 • Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa, provjeravanje stručnih i drugih radnih sposobnosti i trajanje pokusnog rada uređuju se posebnim kolektivnim ugovorom za svaku javnu djelatnost; odnosno javno poduzeće ako nisu uređeni zakonom. Znanje pripravnika koji po zakonu nemaju obvezu polaganja stručnog ispita provjerava se na način i u postupku propisanim posebnim kolektivnim ugovorom.
Propis NN 66/1992 • Djelatnik može biti raspoređen na druge poslove koji nisu u skladu sa njegovom stručnom spremom, odnosno može mu prestati radni odnos zbog toga što nema potrebno znanje i sposobnosti i ne ostvaruje predviđene rezultate rada na svom radnom mjestu, samo kada se to utvrdi u odgovarajućem postupku uz prethodno pribavljeno mišljenje sindikata. Poslovodni organ odnosno poslodavac pri donošenju odluke iz stavka 1. nije vezan mišljenjem sindikata Ukoliko ne prihvati mišljenje sindikata. dužan se o istom očitovati kod donošenja odluke. Posebnim kolektivnim ugovorom može se detaljnije razraditi postupak raspoređivanja na druge poslove odnosno utvrđivanje potrebnih znanja i sposobnosti.
Propis NN 66/1992 • Djelatnik može biti raspoređen iz jednog u drugo mjesto rada na udaljenosti većoj od 55 km, u skladu sa posebnim kolektivnim ugovorom ako se time ne pogoršava materijalni i socijalni položaj djelatnika i njegove obitelji (npr: čuvanje i školovanje djece, stambeni i drugi životni uvjeti, zdravlje. . .). Organizacija odnosno poslodavac ne mogu rasporediti iz jednog u drugo mjesto rada na udaljenost veću od 50 km djelatnicu za vrijeme trudnoće, majku sa djetetom do 7 godina starosti, invalida, samohranog roditelja maloljetnog djeteta, roditelja teže hendikepiranog djeteta koji zbog toga radi skraćeno radno vrijeme, sindikalnog povjerenika i predstavnika djelatnika u organima upravljanja bez njihova pristanka. Ako je djelatnost organizacije odnosno poslodavca takve prirode da se poslovi i radni zadaci obavljaju izvan sjedišta organizacije odnosno poslodavca (montažerski radovi, gradevinarstvo, istraživanje nafte i plina, geoistraživanja, promet i veze. . .), djelatnik se može rasporediti u drugo mjesto rada bez ograničenja iz stavka 1. ovog članka.
Propis NN 66/1992 • Kriterije za utvrđivanje privremenih i trajnih viškova zaposlenih u organizaciji odnosno kod poslodavca, zajedno utvrduju poslovodni organ u organizaciji odnosno poslodavac i sindikat. Posebnim kolektivnim ugovorom može se za određene djelatnike koji su utvrđeni kao trajni višak zaposlenih utvrditi prednost pri zapošljavanju.
Propis NN 66/1992 • Djelatnik koji je proglašen trajnim viškom u organizaciji odnosno kod poslodavca ima pravo na jednokratnu otpremninu najmanje u visini jedne prosječne plaće isplaćene u gospodarstvu Republike u protekla tri mjeseca. Djelatniku koji je proglašen trajnim viškom, a ispunjava uvjete za dokup staža sukladno općim propisima o radnim odnosima, može se dokupiti staž.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 125/08, Broj 37/08, Broj 143/08, Broj 37/05, Broj 11/96, Broj 69/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled