PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2004-08-112-2155 NN 112/2004

• -Prava, obveze i odgovornosti poslodavaca i njihovih ovlaštenika


Stranica NN 112/2004

• -Postupci kod različitih uzroka ranjavanja ( povrede oštrim predmetima, strelne rane, prignječenja)


Stranica NN 112/2004

• 1. Grupa autora: «ZAŠTITA NA RADU ZA UČENIKE STREDNJIH ŠKOLA»


Stranica NN 112/2004

• Nastava se izvodi u učionici uz primjenu video zapisa, grafoskopa, LCD projektora, opreme za praktičnu nastavu iz prve pomoći, ploče i krede.


Internet NN 112/2004
• Nastavne metode su : predavanje, razgovor s primjerima iz prakse, izrada seminarskih radova, praktična nastava iz prve pomoći.

Internet stranice NN 112/2004
• Program se ostvaruje frontalnim oblik rada, rad u paru, rad u grupi i samostalni rad.

Internet stranice NN 112/2004 • Za izvođenje nastave iz zaštite na radu najvažnije je povezivati praktičnu nastavu s primjenom osobnih sredstava zaštite, upoznavanja mogućih opasnosti s prijedlogom mjera za sprječavanje istih i napomenama za pružanje pomoći u slučaju ozljeda.
Internet stranice NN 112/2004 • Upoznati učenike sa značajem uljudnog ponašanja i primjenom u ugostiteljstvu.
Internet stranice NN 112/2004 • Kako bonton čini bit struke svakog ugostitelja, a kvaliteta usluge zavisna je od pravilnog odnosa prema korisnicima, bonton zahtijeva svakodnevnu primjenu u zanimanju kuhar. Poslovna etika ugostiteljskog objekta zahtijeva radnika koji svakog trenutka svojim ponašanjem zna doprinijeti razvoju i napretku te etike.
Internet stranice NN 112/2004 • - razvijati svijest i sposobnost o poželjnim oblicima ponašanja ugostiteljskih djelatnika,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
Informacije NN 112/2004 • Upoznati važnost poštivanja utvrđenih pravila u svakodnevnim situacijama
Poslovne stranice NN 112/2004 • Upoznati različitosti i promjene dogovorenih normi uljudnog ponašanja kao refleksiju kulturnog nasljeđa, običaja, odgoja, politike, vjere i niz drugih društvenih pojava i postupaka koji utječu na pojedince da reagiraju na svojstven način primjeren društ
Pregledi NN 112/2004 • Usvojiti pojam bontona kao interdisciplinarne kategorije ljudskog komuniciranja u čije funkcioniranje se uključuje ugostiteljstvo
Besplatno NN 112/2004 • Međuzavisnost psihičke, tjelesne i profesionalne pripreme kao osnove uljudnog ponašanja u ugostiteljstvu
Glasnik NN 112/2004 • Ukazati na važnost komunikacije u ugostiteljstvu kao neophodnog elementa struke svakog ugostitelja
Propis NN 112/2004 • Važnost uljudnog ponašanja u uspostavljanju kontakta s gostom kao bitne odrednice uspjeha u poslu
Propis NN 112/2004 • Podsjetiti učenike na konkretne situacije odnosa ugostitelj – gost
Propis NN 112/2004 • Usvojiti pravila uljudnog ponašanja u komuniciranja s gostom, interdisciplinarnim pristupom u suradnji s nastavnim predmetima struke i hrvatskog jezika
Propis NN 112/2004 • Upoznati sa zakonitostima verbalne i neverbalne komunikacije i važnost umijeća verbalnog komuniciranja, odnosno, udjela koji neverbalna komunikacija ima u cjelokupnom komuniciranju
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 43/09, Broj 93/99, Broj 116/09, Broj 12/00, Broj 28/09, Broj 152/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled