PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 23/2003 • Putem povezanih društava Novartisa, Lek d.d. će imati bolji pristup širem tržištu zemalja Europske Unije i SAD-a i tako ojačati distribuciju Lekovih proizvoda.
NN 23/2003 • Povezivanjem će oba poduzetnika na tržištu djelovati zajednički i time će ostvariti jači i bolji tržišni položaj.
NN 23/2003 • Sa stanovišta prednosti za potrošače podnositelj prijave navodi da će se provođenjem predmetne koncentracije bolje i uspješnije ostvariti razvoj i distribucija proizvoda koji će najbolje poslužiti interesima i potrebama potrošača i pacijenata kojima su i namijenjeni.
NN 23/2003 • Naime, razvojna strategija Leka d.d. je usmjerena na stvaranje novih i dodatnih vrijednosti za potrošače. U tu svrhu, Lek d.d. je već do sada razvio nove razvojne sisteme i procese. Dodatne vrijednosti se ponajprije nalaze u proizvodima i uslugama koje proizlaze kao rezultat istraživanja, proizvodnje, reklamiranja i prodaje. Lek d.d. je također ostvario nove i dodatne vrijednosti inovativnim rješenjima unutar svake poslovne i organizacijske jedinice.
NN 23/2003 • Treba napomenuti da Lek d.d. već sada djeluje sukladno ISO 14000 standardima, s time da će Novartis ujedno primijeniti sisteme i razvojnu politiku programa zaštite okoliša prema Leku d.d.
NN 23/2003 • Upravo zbog svega gore navedenog, prednost za potrošače jest kvalitetnija ponuda proizvoda zbog njihove dodatne vrijednosti, zajedničko nastupanje na tržištu oba poduzetnika te u vezi s time i jednostavnije prepoznavnje zajedničkih proizvoda prema potrošačima.
NN 23/2003 • III. Savjet za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Savjet) razmatrao je predmetnu koncentraciju na Sjednicama održanim 19. studenoga 2002., 10. prosinca 2002. i 21. siječnja 2003.
NN 23/2003 • Razmatrajući sve činjenice i dokaze vezane uz ocjenjivanje prijavljene koncentracije poduzetnika, Savjet je, sukladno ovlastima iz članka 30. stavka 2. točka 3. ZZTN, na 67. sjednici, održanoj 21. siječnja 2003. ocijenio da je u konkretnom slučaju riječ o dopuštenoj koncentraciji.
NN 23/2003 • Pri donošenju ovakve odluke Savjet je osobito uzeo u obzir činjenicu da je riječ o ekstrateritorijalnoj koncentraciji koju je dopuštenom ocijenio Ured Republike Slovenije za zaštitu tržišnog natjecanja, a koja na hrvatskom tržištu ima relativno mali učinak.
NN 23/2003 • Provedbom predmetne koncentracije, neće doći od promjene tržišnih udjela na mjerodavnom tržištu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 23/2003 • Proizvodni i prodajni program sudionika koncentracije je u velikoj mjeri komplementaran, te predmetna koncentracije neće imati značajni utjecaj na tržišno natjecanje na hrvatskom tržištu.
NN 23/2003 • Naime, iz ostvarenih tržišnih udjela poduzetnika sudionika koncentracije, a izračunatih prema kriterijima ukupnog prihoda ostvarenog na mjerodavnom tržištu, i prema prihodima od prodaje farmaceutskih proizvoda (u kategoriji razreda ATC 3), proizlazi da se na mjerodavnom tržištu ne stvara novi niti jača postojeći monopolistički ili vladajući tržišni položaj tih poduzetnika, osobito ne na način da bi se provođenjem ove koncentracije znatno ili trajno ograničilo ili ukinulo slobodno tržišno natjecanje.
NN 23/2003 • Pri donošenju ocjene ove koncentracije Savjet je uzeo u obzir i pogodnosti za potrošače koje proizlaze iz ove koncentracije. Sudionici predmetne koncentracije će se na ovaj način usmjeriti na razvoj i distribuciju proizvoda koji će najbolje poslužiti interesima i potrebama potrošača i pacijenata kojima su namjenjeni.
NN 23/2003 • Stoga je koncentracija ocjenjena dopuštenom kako je odlučeno u točki 1. izreke ovog rješenja.
NN 23/2003 • IV. Sukladno iznijetim činjenicama odlučeno je da se prijavljena koncentracija kao dopuštena upiše u Upisnik o koncentracijama, kao što je odlučeno u točki II. izreke ovog rješenja.
NN 23/2003 • V. Podnositelj prijave, poduzetnik Servipharm obveznik je uplate upravne pristojbe.
NN 23/2003 • Upravna pristojba iz točke III izreke ovog rješenja određena je temeljem članka 14., Tarifnog broja 106. točke 1. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 131/97) koji za prijavu za upis u Upisnik o koncentracijama propisuje upravnu pristojbu u iznosu od 5.000,00 kn, te Tarifnog broja 107. točke 1. Uredbe o izmjeni tarife Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 116/2000) koji za rješenje o upisu u Upisnik o koncentracijama, u razmjeru s temeljnim kapitalom Podnositelja prijave, propisuje upravnu pristojbu u iznosu od 250.000,00 kn; u ukupnom iznosu od 255.000,00 kn.
NN 23/2003 • Podnositelj prijave, poduzetnik Servipharm je obveznik plaćanja upravne pristojbe u ukupnom iznosu od 255.000,00 kuna. Iznos iz točke III. izreke ovog rješenja uplaćuje se u roku od osam (8) dana od dana dostave ovog rješenja na devizni račun broj: 702000-val-9182800-132344-091 kod Privredne banke Zagreb d.d. Zagreb (napomena: val- oznaka valute npr. 978 za EUR) prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke za valutu kojom se vrši plaćanje i to na dan 20. studenoga 2002., a koji se smatra danom podnošenja prijave koncentracije poduzetnika.
NN 23/2003 • Ukoliko se iznos iz točke III. uplaćuje u kunama, posebnom uplatnicom u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske u roku od osam (8) dana od dana dostave ovog rješenja na račun broj: 1001005-1863000160, u »poziv na broj odobrenja« upisati u pretpolje model »24«, a u polje podatak prvi: 5002- (navesti matični broj subjekta).
NN 23/2003 • Pristojbeni obveznik dužan je dokaz o izvršenoj uplati upravne pristojbe dostaviti Agenciji bez odgode, a najkasnije u roku od osam (8) dana od izvršene uplate, pozivom na broj klasa: UP/I-030-02/02-01/130. U protivnom će Agencija, primjenom članka 10. stavak 2. Zakona o upravnim pristojbama, pokrenuti postupak prisilne naplate upravne pristojbe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 138/99, Broj 101/09,
Broj 94/06, Broj 53/07,
Broj 34/92, Broj 89/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE