PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-01-7-79 NN 7/2000

• Slijedom navedenog a temeljem odredbe članka 31. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 99/99), riješeno je kao u izreci.


Propis NN 7/2000

• Odluka o objavi temelji se na odredbi članka 28. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.


Propis NN 7/2000

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u postupku nadzora ustavnosti i zakonitosti izbora, temeljem članka 125. alineja 7. Ustava Republike Hrvatske, članka 84. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 99/99) i članka 43. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 22/92, 42/92 i 71/97), u povodu prijedloga Hrvatske socijalno liberalne stranke od 17. siječnja 2000. za poništenje točke III. Obvezatnih uputa IV. o pravima i dužnostima promatrača i o načinu promatranja rada tijela za provođenje izbora za izbor predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 148/99), na sjednici održanoj 19. siječnja 2000., donio je sljedeće


Propis NN 7/2000

• 1. Hrvatska socijalno liberalna stranka (nastavno: HSLS), podneskom od 17. siječnja 2000. godine, predložila je Ustavnom sudu Republike Hrvatske nadzor nad ustavnosti i zakonitosti izbora predsjednika Republike Hrvatske, a u svezi s točkom III. Obvezatnih uputa IV. o pravima i dužnostima promatrača i o načinu promatranja rada tijela za provođenje izbora za izbor predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 148/99).


Propis NN 7/2000
• Predlagatelj navodi kako je pod točkom III. navedenih Uputa utvrđeno da izborno tijelo čiji se rad promatra može ograničiti broj promatrača političkih stranaka i broj promatrača nevladinih udruga, ako nedostatak prostora ili drugi neotklonjivi razlozi n

Propis NN 7/2000
• II. Podnositelj prijedloga smatra da je to u neskladu sa Zakonom o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 22/92, 42/92 i 71/97) i to u dijelu koji se odnosi na promatrače političkih stranaka (članci 23. i 24.) te konačno predlaže da Ustavni sud poništi osporeni dio naprijed navedenih Obvezatnih uputa.

Propis NN 7/2000 • III. Zakon o izboru predsjednika Republike Hrvatske, u stavku 4. članka 24. utvrdio je pravo registriranim političkim strankama koje su predložile kandidata za izbor predsjednika Republike Hrvatske da mogu odrediti promatrače koji će pratiti rad tijela za provođenje izbora. Iz te zakonske odredbe proizlazi pravo svakoj registriranoj političkoj stranci, koja je predložila kandidata za izbor predsjednika Republike Hrvatske, da može odrediti promatrače koji će pratiti rad tijela za provođenje izbora. Dakle, svaka takva registrirana politička stranka može, ali isto tako i ne mora, odrediti svoje promatrače. Ukoliko takve političke stranke odrede svoje promatrače nitko im ne može naknadno, iz ovih ili onih razloga, ograničiti to zakonsko pravo.
Propis NN 7/2000 • Nadalje, odredbom stavka 5. istog članka određeno je da će Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske svojim obvezatnim uputama utvrditi prava i dužnosti promatrača kao i način promatranja rada tijela za provođenje izbora. Temeljem tih zakonskih odredaba Državno izborno povjerenstvo propisalo je osporene upute. Međutim, točka III. osporenih Uputa kojom se pokušao riješiti jedan tehnički problem potencijalno može imati za posljedicu to da, "ako nedostatak prostora ili drugi neotklonjivi razlozi ne dopuštaju istovremeno promatranje svim promatračima registriranih političkih stranaka i nevladinih udruga", stranka koja je predložila kandidata za izbor predsjednika Republike Hrvatske ili nevladina udruga, temeljem ograničenja od strane izbornog tijela, ostanu bez svojih promatrača. Ovaj Sud stoga ocjenjuje da bi se pravo političkih stranaka da prate rad izbornih tijela, u nastupu naprijed navedenih okolnosti, moglo ograničiti samo u pogledu broja promatrača određene političke stranke - predlagača kandidata za izbor predsjednika Republike ili nevladine udruge, koji prate rad pojedinog izbornog tijela, a koji broj ni u kojem slučaju ne bi mogao biti manji od jednog promatrača.
Propis NN 7/2000 • IV. Shvaćajući poteškoće kojima su izložena izborna tijela tijekom svojeg rada uslijed "nedostatka prostora ili drugih neotklonjivih razloga" ne može se ispustiti iz vida činjenica da je pravo političkih stranaka koje su predložile kandidata za izbor predsjednika Republike, a isto tako i nevladinih udruga, glede određivanja svojih promatrača koji će pratiti rad tijela za provođenje izbora, njihovo izborno pravo predviđeno naprijed navedenim Zakonom. Stoga je nužno stvoriti sve pretpostavke koje omogućuju ostvarivanje tog prava na Zakonom predviđeni način, dok je drugačija rješenja potrebno izbjegavati, poglavito ako ona nisu sukladna Zakonu.
Propis NN 7/2000 • V. Slijedom navedenog, Ustavni sud Republike Hrvatske utvrdio je, da točka III. Obvezatnih uputa IV. o pravima i dužnostima promatrača i o načinu promatranja rada tijela za provođenje izbora za izbor predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 148/99), nije u suglasju s odredbama Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 7/2000 • Ustavni sud Republike Hrvatske, temeljem odredbe članka 86. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske upozorava na to Državno izborno povjerenstvo i o tom upozorenju obavještava javnost putem sredstava javnog priopćavanja.
Propis NN 8/2000 • Na temelju Članka 50. stavka 6. Pomorskog zakonika (»Narodne novine«, br. 17/94, 74/94 i 43/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 20. sijeČnja 2000. godine, donijela
Propis NN 8/2000 • Ovom Uredbom određuje se granica pomorskog dobra na dijelu k.o. Oprić, za područje Hotela Ika.
Propis NN 8/2000 • Granica pomorskog dobra iz članka 1. ove Uredbe započinje na morskoj obali u točki 1, koja predstavlja najistoČniju točku masivnog dijela lukobrana. Od točke 1 granica prati rub masivnog dijela lukobrana u pravcu sjeverozapada, siječe šetnicu uz more i u točki 2 dolazi do njezinog kopnenog ruba, odnosno zidića terase Hotela Ika. U točki 2 granica se lomi i nastavlja prateći kopneni rub šetnice, odnosno rub zidića terase Hotela Ika do točke 3 gdje se lomi i nastavlja u pravcu sjeverozapada do točke 4, odnosno točke u kojoj se šetnica ponovno lomi. Od točke 4 granica nastavlja prema istoku, prateći kopneni rub šetnice sve do točke 5, odnosno do ruba mostića preko korita potoka. Od točke 5 do točke 6 granica siječe mostić, prateći desni zid korita potoka, te se u točki 6 lomi i u pravcu okomitom na pravac morske obale izbija na morsku obalu u točki 7 gdje i završava, a sve kako je nacrtano i označeno u grafičkom prilogu, na kopiji katastarskog plana k.o. Oprić, broj lista plana 8 u mjerilu 1:1000 i na snimci stvarnog stanja u mjerilu 1:500.
Propis NN 8/2000 • Grafički prilozi iz članka 2. ove Uredbe, sastavni su dio Uredbe i ne objavljuju se u »Narodnim novinama«.
Propis NN 8/2000 • Na temelju ove Uredbe nadležna tijela izvršit će potrebne radnje u svezi evidencije pomorskog dobra.
Propis NN 8/2000 • Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 8/2000 • Na temelju Članka 50. stavka 6. Pomorskog zakonika (»Narodne novine«, broj 17/94, 74/94 i 43/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 20. sijeČnja 2000. godine, donijela
Propis NN 8/2000 • O ODRE?IVANJU GRANICE POMORSKOG DOBRA NA DIJELU k.o. SELO DONJE
Propis NN 8/2000 • Ovom Uredbom određuje se granica pomorskog dobra na dijelu k.o. Selo Donje, otok Šolta.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 101/96, Broj 39/99, Broj 65/05, Broj 134/08, Broj 187/04, Broj 68/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled