PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Spoznati važnost i svrhu adekvatne komunikacije u ugostiteljskom objektu.
NN 112/2004 • Uvježbati verbalnu i neverbalnu komunikaciju postavljanjem otvorenih i zatvorenih pitanja.
NN 112/2004 • Naučiti da se adekvatnim ophođenjem s gostima stječe njihovo povjerenje.
NN 112/2004 • Primijeniti pravila prednosti posluživanja i prioriteta u društvu.
NN 112/2004 • Samostalne komunikacije u radu s korisnicima ugostiteljskih usluga.
NN 112/2004 • Usmeno i pismeno komuniciranje s gostima, pravila i postupci.
NN 112/2004 • Prezentacija proizvoda i usluga koje pruža obrtnička radionica.
NN 112/2004 • Naučiti i primjenjivati različite organizacijske oblike rada poslužnog osoblja.
NN 112/2004 • Pokazati i primijeniti načine izbora hrane, pića i napitaka u pansionsko poslovanje.
NN 112/2004 • Navesti elemente jelovnika, menu karte, dnevne karte, vinske karte i drugih sredstava ponude u a la cart poslovanju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Upoznati i objasniti osnovne karakteristike glavnih dnevnih obroka: zajutraka, ručka i večere te za iste postaviti stolnu osnovu.
NN 112/2004 • Postaviti stolnu osnovu za posluživanje sporednih dnevnih obroka.
NN 112/2004 • Pripremni radovi u blagovaonici, konobarskoj pripremnici, točionici pića,…
NN 112/2004 • Adekvatno uraditi posluživanje svih dnevnih obroka u cjelokupnosti njihovih faza rada u ulozi pomoćnika.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • 1. Sredstva ponude i prodaje jela Značaj poznavanje jela u svakodnevnom radu.
NN 112/2004 • 2. Sredstva ponude i prodaje pića i napitakaIzraditi cjenik pića.
NN 112/2004 • 3. Alkoholna i bezalkoholna pića te napitci kao elementi menija ili samostalne ponude. Poslužiti pića u samostalnoj ponudi.
NN 112/2004 • Poslužiti pića kao elemente menijaPravila posluživanja pića u samostalnoj ponudi.
NN 112/2004 • 4. Posluživanje aperitivnih pićaPreporučiti i opslužiti vinske, destilirane, aromatične, miješane, bezalkoholne,… aperitive.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 204/03, Broj 34/93,
Broj 88/06, Broj 108/99,
Broj 42/04, Broj 53/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE