PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2004-08-112-2154 NN 112/2004

• Spoznati važnost i svrhu adekvatne komunikacije u ugostiteljskom objektu.


Stranica NN 112/2004

• Uvježbati verbalnu i neverbalnu komunikaciju postavljanjem otvorenih i zatvorenih pitanja.


Stranica NN 112/2004

• Naučiti da se adekvatnim ophođenjem s gostima stječe njihovo povjerenje.


Stranica NN 112/2004

• Primijeniti pravila prednosti posluživanja i prioriteta u društvu.


Internet NN 112/2004
• Samostalne komunikacije u radu s korisnicima ugostiteljskih usluga.

Internet stranice NN 112/2004
• Usmeno i pismeno komuniciranje s gostima, pravila i postupci.

Internet stranice NN 112/2004 • Prezentacija proizvoda i usluga koje pruža obrtnička radionica.
Internet stranice NN 112/2004 • Naučiti i primjenjivati različite organizacijske oblike rada poslužnog osoblja.
Internet stranice NN 112/2004 • Pokazati i primijeniti načine izbora hrane, pića i napitaka u pansionsko poslovanje.
Internet stranice NN 112/2004 • Navesti elemente jelovnika, menu karte, dnevne karte, vinske karte i drugih sredstava ponude u a la cart poslovanju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 112/2004 • Upoznati i objasniti osnovne karakteristike glavnih dnevnih obroka: zajutraka, ručka i večere te za iste postaviti stolnu osnovu.
Informacije NN 112/2004 • Postaviti stolnu osnovu za posluživanje sporednih dnevnih obroka.
Poslovne stranice NN 112/2004 • Pripremni radovi u blagovaonici, konobarskoj pripremnici, točionici pića,…
Pregledi NN 112/2004 • Adekvatno uraditi posluživanje svih dnevnih obroka u cjelokupnosti njihovih faza rada u ulozi pomoćnika.
Besplatno NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
Glasnik NN 112/2004 • 1. Sredstva ponude i prodaje jela Značaj poznavanje jela u svakodnevnom radu.
Propis NN 112/2004 • 2. Sredstva ponude i prodaje pića i napitakaIzraditi cjenik pića.
Propis NN 112/2004 • 3. Alkoholna i bezalkoholna pića te napitci kao elementi menija ili samostalne ponude. Poslužiti pića u samostalnoj ponudi.
Propis NN 112/2004 • Poslužiti pića kao elemente menijaPravila posluživanja pića u samostalnoj ponudi.
Propis NN 112/2004 • 4. Posluživanje aperitivnih pićaPreporučiti i opslužiti vinske, destilirane, aromatične, miješane, bezalkoholne,… aperitive.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 204/03, Broj 34/93, Broj 88/06, Broj 108/99, Broj 42/04, Broj 53/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled