PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/1994 • U tijelima državne uprave utvrđuje se godišnji plan rada. Godišnji plan rada sadrži opći prikaz zadaća i poslova tijela državne uprave u određenoj godini, a posebice izrade nacrta propisa, neposredne provedbe zakona i drugih propisa, upravnog odnosno inspekcijskog nadzora te pračenja stanja u upravnim područjima iz djelokruga tijela državne uprave. Godišnji plan rada donosi ministar, na prijedlog tajnika ministarstva. U državnim upravnim organizacijama plan rada utvrđuje ravnatelj, na prijedlog pomoćnika ravnatelja. Za županijske urede godišnji plan rada utvrđuje župan, na prijedlog pročelnika županijskih ureda. Prijedlog godlšnjeg plana rada utvrđuje se najkasnije 20 dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva za osiguranje sredstava za iduću proračunsku godinu. Godišnji plan rads donosi se najkasnije do kraja tekuće godine za iduću godinu.
NN 37/1994 • Radno radno vrijeme tijela državne uprave raspoređuje se u pravilu na pet radnih dana.
NN 37/1994 • Izuzetno, ministri, ravnatelji državnih upravnih organizacija, župani i čelnici ureda i drugih službi Vlade Republike Hrvatske mogu, ovisno o potrebama odredenih službi, za te službe odnosno za pojedine državne službenike i namještenike tih službi, odrediti i drugačiji raspored tjednog radnog vremena.
NN 37/1994 • Sva tijela državne uprave dužna su raditi u tijeku radnog dana u vremenu od 9 do 14 sati.
NN 37/1994 • Tijela državne uprave rade u pravilu dnevno od 8.30 do 17 sati, osim petka, kad rad završava u 16,30 sati. Izuzetno od stavka 2 ovog članka, ministri, ravnatelji driavnih upravnih organizacija, župani i čelnici ureda i drugih službi Vlade Republike Hrvatske mogu, ovisno o potrebama određenih službi odnosno mjesnim prilikama, za te službe odnosno za pojedine državne službenike i namještenike tih službi, odrediti početak redovitog radnog vremena od 7 do 9 sati.
NN 37/1994 • Dnevni odmor u tijeku rada traje 30 minuta, a ne može se odrediti na početku ili na kraju radnog vremena. Dnevni odmor mora se u pravilu organizirati tako da tijela državne uprave, gdje je to moguće, ne prekidaju rad u vrijeme određeno za uredovanje sa strankama.
NN 37/1994 • Uredovno vrijeme za rad sa strankama određuje se sukladno lokalnim prilikama tako da se građanima i drugim strankama omogući obavljanje poslova u tijelima državne uprave i izvan svog radnog vremena na području na kojem djeluje određeno tijelo državne uprave.
NN 37/1994 • Tjedni i dnevni raspored radnog vremena, dnevni odmor te uredovno vrijeme za rad sa strankama u tijelima državne uprave uređuju se pobliže pravilnikom o unutarnjem redu tijela državne uprave. Tijela državne uprave dužna su putem sredstava javnog priopćavanja, na oglasnim pločama tijela državne uprave odnosno na drugi prikladan način obavijestiti javnost o radnom vremenu tijela državne uprave odnosno uredovnom vremenu za rad sa građanima i drugim strankama.
NN 37/1994 • Uredovne dane za županijske odnosno gradske urede i njihove ispostave određuje posebnom odlukom župan odnosno gradonačelnik Grada Zagreba. Odlukom o održavanju uredovnih dana utvrdit će se županijski odnosno gradski uredi odnosno njihove ispostave koji če održavati uredovne dane, poslovi koji će se obavljati na uredovne dane te mjesto i vrijeme održavanja uredovnih dana. Odluka o održavanju uredovnih dana objavljuje se u službenom glasniku županije odnosno Grada Zagreba, u odgovarajućim sredstvima javnog priopćavanja te na drugi prikladan način.
NN 37/1994 • Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje vrijediti Uredba o početku i završetku radnog vremena u tijeku radnog dana u ministarstvima, drugim samostalnim organima državne vprave i službama Vlade Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 3/93).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/1994 • Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaju vrijediti odredbe članaka 38. do 41. Uredbe o ustrojavanju županijskih ureda ("Narodne novine", broj 116/93).
NN 37/1994 • Župani će uskladiti pravilnike o unutarnjem redu Županijskih ureda s odredbama ove Uredbe najkasnije u roku od osam dana po njezinom stupanju na snagu
NN 37/1994 • Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 37/1994 • Na temelju članka 87. stavaka 2. i 7. Zakona o Iokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", broj 90/92, 94/93 i 117/93) i članka 19. Zakona o Vladi Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 41/90, 8/91, 14/91, 53A/91. 9/92, 55/92 i 29/94) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 10. svibnja 1994. godine donijela
NN 37/1994 • O KOMISIJI VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ZA RJEŠAVANJE SPOROVA O PRAVIMA OPĆINA, GRADOVA I ŽUPANIJA
NN 37/1994 • Ovom Uredbom ustanovljuje se Komisija Vlade Republike Hrvatske za rješavanje sporova o pravima općina. gradova i županija u postupku preuzimanja nekretnina, pokretnina, financijskih sredstava te prava i obveza dosadašnjih općina (u daljnjem tekstu: Komisija). Pod dosadašnjim općinama u smislu ove Uredbe podrazumijeva se i područje onih općina koje su izdvojene iz sastava Grada Zagreba, te čine sastavni dio Županije Zagrebačke sukladno Zakonu o područjima županija, gradova i općina u Republici Hrvatskoj ("Narodne novine", br 90/92 i 29/94).
NN 37/1994 • Sjedište Komisije je u Zagrebu. Komisija ima pečat s natpisom "Komisija Vlade Republike Hrvatske za rješavanje sporova o pravima općina, gradova i županija". Tijela Komisije su predsjednik Komisije, arbitražna vijeća i tajnik Komisije.
NN 37/1994 • Komisija rješava sporove između općina, gradova i županija nastale o preuzimanju i raspodjeli nekretnina, pokretnina, financijskih sredstava te drugih prava i obveza dosadašnjih općina. Smatra se da postoji spor ako općine, gradovi i županije do 31. ožujka 1994. godine nisu zaključile pisani sporazum o preuzimanju nekretnina, pokretnina, financijskih sredstava te drugih prava i obveza dosadašnjih općina. Sporazumi općina, gradova i županija o preuzimanju nekretnina, pokretnina, financijskih sredstava, prava i obveza koji su zaključeni do 31. ožujka 1994. godine, nisu predmet arbitražnog postupka. Ako su općine, gradovi i županije zaključile sporazum iz stavka 2. ovoga članka nakon 31. ožujka 1994. godine, Komisija će preispitati da li je sporazum u skladu s pravnim poretkom Republike Hrvatske, a osobito da li je sporazumom preuzimanje imovine izvršeno na način koji u osnovi osigurava svakom sudioniku sporazuma imovinu (nekretnine, pokretnine, financijska sredstva) koja mu omogućava obavljanje poslova iz njegovog djelokruga, da li su prava i obveze podijeljene u osnovi srazmjerno ekonomskoj snazi, broju stanovnika i veličini područja (načela pravičnosti).
NN 37/1994 • U slučaju iz stavaka 2. i 4. ovoga članka, Komisija pokreće postupak po službenoj dužnosti.
NN 37/1994 • Komisija se sastoji od predsjednika Komisije i arbitara. Vlada Republike Hrvatske imenuje predsjednika Komisije i arbitre (lista arbitara). Utvrđena lista arbitara je sastavni dio ove Uredbe. Vlada Republike Hrvatske imenuje i tajnika Komisije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 9/95, Broj 112/04,
Broj 44/05, Broj 74/07,
Broj 132/06, Broj 65/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE