PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 111/2004 • U tom smislu, sukladno članku 26. stavku 5. ZZTN, nastavak provedbe koncentracije poduzetnika EPH i SD bio bi dopušten tek nakon što sudionici koncentracije ispune mjere i uvjete koje Vijeće, odnosno Agencija utvrde ovim rješenjem.
NN 111/2004 • Vijeće je ocijenilo da bi se provedbom ovih mjera otklonili negativni učinci koncentracije na tržišno natjecanje na tržištu distribucije tiska, budući da bi se njima postigli sljedeći učinci:
NN 111/2004 • i) Prodajom udjela u Tisku smanjio bi se tržišni udjel poduzetnika EPH na tržištu distribucije tiska. Taj udjel ne bi nakon provedbe koncentracije na razini veleprodaje iznosio više od 87 posto, dok bi se provedbom mjera određenih ovim rješenjem smanjio na 33 posto.
NN 111/2004 • ii) Provedbom mjera određenih ovim rješenjem svi poduzetnici koji se bave nakladom tiska s tržišnim udjelom u prodaji općeinformativnih tjednika većim od 10 posto imali bi znatne udjele u poduzetnicima koji se bave distribucijom tiska i to na obje razine: na razini veleprodaje i na razini maloprodaje. Tako će nakladnik »Večernjeg lista« imati udjel u Tisku, koji se bavi veleprodajom i maloprodajom, dok će nakladnik »Jutarnjeg lista« i »Slobodne Dalmacije« imati udjele u DP, koji se bavi isključivo veleprodajom, i u SD-T koji se bavi veleprodajom i maloprodajom, ali samo na području Dalmacije. Na taj će način provedbom mjera određenih ovim rješenjem, između ostaloga, svim spomenutim poduzetnicima biti osiguran pristup tržištu kroz obje vrste distribucije, čime će biti uspostavljena i određena ravnoteža na tom tržištu.
NN 111/2004 • Osim toga, izlaskom EPH iz Tiska smanjuje se mogućnost usklađenog djelovanja distributera u dijelu u kojem se to djelovanje moglo temeljiti na informacijama dobivanim od nakladnika koji su imali udjele u više distributera. Mogućnost usklađenog djelovanja smanjit će se jer distributeri tiska pod kontrolom različitih nakladnika više neće imati potpuno iste interese.
NN 111/2004 • Međutim, najznačajniji je učinak koji će biti postignut provedbom koncentracije taj što će se sačuvati i održati brand »Slobodna Dalmacija« i know-how njegovih zaposlenika, a napose novinara koji dobro poznaju potrebe i navike čitatelja tog prevalentno regionalno usmjerenog općeinformativnog dnevnika. Na taj će se način, u određenoj mjeri, »Slobodna Dalmacija« sačuvati kao tržišni takmac, u najmanju ruku u odnosu na novine nakladnika izvan koncerna EPH. Naravno, iako to sa stanovišta prava tržišnog natjecanja ne predstavlja razlog koji je prioritetan, sačuvat će se i barem jedan dio radnih mjesta.
NN 111/2004 • Sve su to, uzimajući u obzir i neke druge čimbenike vezane uz predmetnu koncentraciju, elementi koji odgovaraju argumentaciji za primjenu kriterija opadajućeg poslovanja (failing firm defence; rescue merger). Riječ je o, u pravu tržišnog natjecanja, općeprihvaćenom kriteriju za ocjenu dopuštenosti provedbe horizontalnih koncentracija. Na njega upućuju i najnovije Smjernice Europske komisije za ocjenjivanje horizontalnih koncentracija poduzetnika primjenom Uredbe Vijeća (EZ) o koncentracijama poduzetnika (C 31/5, 05/02/2004).
NN 111/2004 • Primjenom tog kriterija će, pod određenim uvjetima, koncentracija biti ocijenjena dopuštenom usprkos činjenici što će njenom provedbom doći do značajnog jačanja vladajućeg položaja sudionika koncentracije na tržištu. Da bi se taj kriterij mogao primijeniti potrebno je da su ispunjena dva temeljna uvjeta: da poduzetnik koji će biti objekt preuzimanja (target company) trajno i značajno, kroz duže vrijeme (u pravilu kroz tri godine) gubi tržišni udjel u tolikoj mjeri da će uskoro nestati s tržišta, te da postoji samo jedan kupac ili da su drugi kupci manje prihvatljivi s obzirom na veličinu njihovih tržišnih udjela. Takvi su argumenti u komparativnom europskom pravu korišteni pri ocjeni koncentracije u poznatom slučaju Kali/Salz (C-68/94 i 35/95 [1998] ECR I-1375: 4 CMLR 829). Upravo su isti ti uvjeti ispunjeni u slučaju koncentracije poduzetnika EPH i SD, te je to dodatni argument koji govori u prilog dopuštanja provedbe te koncentracije, makar i uvjetno.
NN 111/2004 • Rješenje Agencije o ocjeni dopuštenosti koncentracije podliježe naplati upravnih pristojbi, sukladno odredbi članka 2. stavak 1. Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96), te članka 14. točke 18., pod nazivom: »Pristojbe za zaštitu tržišnog natjecanja«, Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 131/97), tarifni broj 106. točka 1., i tarifni broj 107. točka 1.
NN 111/2004 • Sukladno odredbi članka 1. točke 1. Uredbe o izmjeni tarife Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 116/00), plaća se upravna pristojba u iznosu od 250.000,00 kn.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 111/2004 • Iznos iz točke 2. izreke ovoga rješenja (5.000,00 kuna na ime tarifnog broja 106. točka 1. i 250.000,00 kuna na ime tarifnog broja 107. točka 1.) uplaćuje se u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske u roku od osam (8) dana od dana dostave rješenja, na račun broj: 1001005-1863000160 poziv na broj: 24/5002 – (navesti MB), kako je riješeno u izreci ovog rješenja pod III.
NN 111/2004 • Pristojbeni obveznik dužan je dokaz o izvršenoj uplati upravne pristojbe dostaviti Agenciji bez odgode, a najkasnije u roku od osam (8) dana od izvršene uplate, pozivom na broj, klasa: UP/I 030-02/2004-01/33. U protivnom će Agencija pokrenuti postupak prisilne naplate upravne pristojbe od pristojbenog obveznika, poduzetnika EPH.
NN 111/2004 • Na temelju članka 59. ZZTN, rješenja Agencije objavljuju se u »Narodnim novinama«, kako je riješeno u izreci ovoga rješenja pod IV.
NN 111/2004 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku. Protiv ovoga rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.
NN 111/2004 • Na temelju Zakona o radu (»Narodne novine« broj 38/95., 54/95., 65/95., 17/01., 82/01.,114/03. i 142/03.) i Konvencija broj 87, 98 i 111 MOR-a, Sindikat željezničara Hrvatske, Sindikat hrvatskih željezničara Hrvatske i Samostalni sindikat integralnog transporta Hrvatske (u daljnjem tekstu: sindikati) i Agencija za integralni transport, d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Heinzelova 51 (u daljnjem tekstu: AGIT, Društvo, Poslodavac) zaključili su dana 19. srpnja 2004. godine
NN 111/2004 • Ovaj Kolektivni ugovor primjenjuje se na području Republike Hrvatske za sve radnike zaposlene u AGIT d.o.o., te na Upravu Društva s ograničenom odgovornošću u dijelu kojem na to upućuje Zakon.
NN 111/2004 • Pod pojmom radnik u smislu ovog Kolektivnog ugovora podrazumijevaju se svi radnici, zaposleni na određeno, neodređeno vrijeme s punim, nepunim i skraćenim radnim vremenom, koji rad obavljaju u prostorima Poslodavca i u drugim prostorima u kojima Poslodavac organizira posao, a nisu u vlasništvu Poslodavca.
NN 111/2004 • Ovaj Kolektivni ugovor ne obvezuje Poslodavca za radnike s posebnim ovlastima.
NN 111/2004 • Zaključujući ovaj Kolektivni ugovor strane se obvezuju u dobroj vjeri poštivati njegove odredbe.
NN 111/2004 • Odredbe ovog Ugovora primjenjuju se neposredno, osim ako za primjenu pojedinih odredbi nije potrebna odgovarajuća razrada u općim aktima Poslodavca.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 136/04, Broj 15/90,
Broj 59/94, Broj 50/01,
Broj 79/08, Broj 112/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE