PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 172/2004 • Ustavna tužba podnesena je 8. studenoga 2002. godine, a do tog dana sudski postupak nije pravomoćno okončan pa Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe postupak u ovom predmetu trajao ukupno osam godina, deset mjeseci i dvadeset pet dana, a nakon stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju Konvencije pa do dana podnošenja ustavne tužbe postupak je trajao pet godina i tri dana.
NN 172/2004 • Prema stanju spisa, u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju, postupak se najprije vodio pred Općinskim sudom u Samoboru u trajanju dužem od osam godina, u koje vrijeme je uključeno i razdoblje nedostavljanja spisa suda prvog stupnja nadležnom sudu drugog stupnja. Nakon toga, postupak po žalbi protiv prvostupanjske presude trajao je šest mjeseci i četrnaest dana. Postupak se potom ponovo vodio pred Općinskim sudom u Samoboru.
NN 172/2004 • Podnositeljica ustavne stužbe, kao tužitelj – protutuženi u sudskom postupku, nije pridonijela duljini trajanja sudskog postupka.
NN 172/2004 • Prema stajalištu Ustavnog suda, ne radi se o složenom predmetu.
NN 172/2004 • 5. Parnični postupak po tužbi podnositeljice, koji se sada vodi pred Općinskim sudom u Samoboru pod brojem: P-820/03, traje preko osam godina. U tom smislu, napominje se da je Europski sud za ljudska prava u više svojih presuda izrijekom utvrdio da povreda prava na suđenje u razumnom roku postoji samo ako je država ugovornica odgovorna za ta odugovlačenja, to jest ako su odugovlačenja uzrokovala državna tijela (v., primjerice, presude Europskog suda u predmetima Monnet protiv Francuske od 27. listopada 1993. te Šoć protiv Hrvatske od 9. svibnja 2003. godine).
NN 172/2004 • Imajući u vidu ukupno trajanje postupka, koji se i nadalje vodi pred sudom prvog stupnja, Ustavni sud nalazi da vođenje postupka ne udovoljava, u smislu učinkovitosti, zahtjevu suđenja u razumnom roku. Pri tome posebno valja napomenuti da se radi o posjedovnom sporu, koji je hitne prirode. Stoga, Ustavni sud utvrđuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositeljice da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njenim pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
NN 172/2004 • Stoga je, u smislu članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
NN 172/2004 • 6. Sukladno članku 63. stavku 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao pod točkama III. i IV. izreke odluke.
NN 172/2004 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku Ustavni sud određuje uzimajući u obzir okolnosti svakoga pojedinog slučaja, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
NN 172/2004 • 7. Odluka o objavi odluke (točka V. izreke) temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 173/2004 • Na temelju članka 16. stavka 1. podstavka 1. Zakona o hrani (»Narodne novine«, br. 117/03, 130/03 i 48/04) ministar zdravstva i socijalne skrbi uz suglasnost ministra poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva, donosi
NN 173/2004 • Ovim Pravilnikom utvrđuju se uvjeti pod kojima se pojedine toksikološki evaluirane kemijske tvari smatraju prehrambenim aditivima (u daljnjem tekstu aditivi), razvrstavaju u pojedine skupine (kategorije), propisuje njihova zdravstvena ispravnost i dopuštenost uporabe za pojedine skupine i vrste hrane te uvjeti pod kojima se pojedini aditivi mogu miješati u odgovarajuće smjese.
NN 173/2004 • Ovim Pravilnikom, aditivima se utvrđuju i aditivima slične tvari: arome, pomoćne tvari u procesu proizvodnje i enzimi.
NN 173/2004 • Aditivima se smatraju tvari točno poznatog kemijskog sastava, koje se ne konzumiraju kao hrana, niti su tipičan sastojak hrane, bez obzira na prehrambenu vrijednost, a dodaju se hrani u svrhu poboljšanja tehnoloških i senzorskih svojstava.
NN 173/2004 • Aditivi se dodaju hrani u tehnološkom postupku proizvodnje, tijekom pripreme, obrade, prerade, oblikovanja pakiranja, transporta i čuvanja.
NN 173/2004 • Aditivi se rabe za: bojenje, konzerviranje, sprječavanje oksidacije, emulgiranje, stabiliziranje, zgušnjavanje, želiranje, reguliranje kiselosti, pojačavanje okusa, zaslađivanje, poliranje, održavanje svježine, tretiranje brašna i druge namjene predviđene ovim Pravilnikom.
NN 173/2004 • Aditivima slične tvari rabe se za aromatiziranje, enzimatska djelovanja te kao pomoćne tvari u procesu proizvodnje.
NN 173/2004 • Pomoćne tvari u procesu proizvodnje su tvari ili materijali, koji se ne smatraju sastojkom hrane, ali se namjerno rabe u proizvodnji sirovina, hrane ili njihovih sastojaka u svrhu zadovoljenja određenih tehnoloških potreba za vrijeme tretiranja ili proizvodnje. Mogu postati nehotičan, ali neizbježan zaostatak ili derivat u krajnjem proizvodu.
NN 173/2004 • Mješavinom aditiva razumijeva se mješavina dvaju ili više aditiva iste skupine ili različitih skupina, sa ili bez nosača ili razrjeđivača, uz uvjet da je takvo miješanje tehnološki opravdano.
NN 173/2004 • Nosači aditiva, uključujući otapala su tvari koje se koriste za otapanje, razrjeđivanje, raspršivanje ili fizikalno mijenjanje prehrambenog aditiva na neki drugi način bez da promijene njegove tehnološke funkcije. Nosači i otapala nemaju tehnološko djelovanje, a rabe se u svrhu lakšeg rukovanja u primjeni aditiva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 156/03, Broj 132/08,
Broj 41/96, Broj 120/03,
Broj 143/09, Broj 37/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE