PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2000 • Županijskim zavodima za javno zdravstvo, koji u značajnijoj mjeri provode preventivno odgojne mjere zdravstvene zaštite u osnovnim i srednjim školama na hrvatskim otocima, ugovaraju se dodatna sredstva visina kojih se utvrđuje u ovisnosti o objektivnom stanju na terenu:
NN 127/2000 • Domovima zdravlja na području kojih je prosječan broj stanovnika na km2 manji od 30, ugovara se razlika između stvarnog broja stanovnika na području doma zdravlja i standardnog broja stanovnika s obzirom na broj ponuđenih patronažnih sestara VŠS, ali ne više od jednog punog standardnog tima, odnosno na specifičnom području unutar doma zdravlja na kojem je broj stanovnika na/km2 manji od 30, uz uvjet da je dom zdravlja formirao (ponudio) tim koji provodi patronažnu zdravstvenu skrb upravo za to područje, dodatno se ugovara razlika novčanih sredstava od stvarno pripadajućih sredstava s obzirom na broj stanovnika do punog standardnog tima za djelatnost.
NN 127/2000 • Svi laboratoriji kojima gravitira do 16 250 osiguranih osoba ugovaraju se prema fiksnom godišnjem novčanom iznosu od 486.830,09 kn.
NN 127/2000 • Primarna laboratorijska dijagnostika na hrvatskim otocima koja zbrinjava više od 16 250, a manje od 20 400 osiguranih osoba ugovara se kao 1/2 standardnog tima primarne laboratorijske dijagnostike.
NN 127/2000 • Za dislocirane laboratorijske jedinice na područjima s izraženom zemljopisnom i prometnom izoliranošću, te većom udaljenošću od sjedišta matičnog laboratorija, a u kojima postoji zaposleni laboratorijski djelatnik, posebno povjerenstvo imenovano od dire
NN 127/2000 • Timovima kojima gravitira više od maksimalno dozvoljenog broja osiguranih osoba, a mreža se iz objektivnih razloga ne može popuniti, iznimno se dopušta ugovaranje svih stvarno opredijeljenih osiguranih osoba.
NN 127/2000 • »Timovi bez nositelja« ugovaraju se prema stvarnom broju opredijeljenih osiguranih osoba.
NN 127/2000 • Mjerila za ugovaranje hitne medicinske pomoći na demografski ugroženim područjima Republike Hrvatske, kao i rješavanje posebitosti pružanja hitne medicinske pomoći na drugim područjima Republike Hrvatske (sanitetski prijevozi i sl.) utvrđuje za svaki dom zdravlja i ustanovu za hitnu medicinsku pomoć posebno povjerenstvo imenovano od direktora Zavoda. Jednog člana povjerenstva imenuje Ministarstvo zdravstva.
NN 127/2000 • Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2001. godine.
NN 127/2000 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Smiljko Sokol, predsjednik Suda te suci Velimir Belajec, Marijan Hranjski, Petar Klarić, Jurica Malčić, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Vice Vukojević i Milan Vuković, u postupku suradnje s međunarodnim savjetnicima Komisije Vijeća Europe za demokraciju putem prava, na sjednici održanoj 6. prosinca 2000. godine donio je
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 127/2000 • I. Prima se na znanje mišljenje međunarodnih savjetnika u predmetu ustavne tužbe pod brojem: U-III-437/1996, podnositeljice M. B. iz O., u povodu koje je Ustavni sud Republike Hrvatske donio odluku o usvajanju ustavne tužbe, dana 8. ožujka 2000. godine, i o vraćanju predmeta Državnom sudbenom vijeću radi ponovnog postupka koja je objavljena u »Narodnim novinama«, broj 31/00.
NN 127/2000 • II. Mišljenje međunarodnih savjetnika objavit će se u »Narodnim novinama«.
NN 127/2000 • Temeljem Odluke o sudjelovanju međunarodnih savjetnika u postupku zaštite manjinskih prava pred Ustavnim sudom Republike Hrvatske, donijete 22. listopada 1996. i 7. travnja 1997. godine, u postupku u povodu ustavne tužbe M. B. iz O. sudjelovali su članovi Komisije Vijeća Europe za demokraciju putem prava (Venecijanske komisije), i to gospoda Matthew Russell, bivši viši pravni savjetnik Državnog odvjetnika Irske i Armando Marques Guedes, bivši predsjednik Ustavnog suda Portugala koji su u predmetu Sudu dostavili svoje prethodno i konačno mišljenje (17. rujna 1998. i 1. lipnja 2000. godine).
NN 127/2000 • Zaključak o objavi mišljenja temelji se na članku 5. točki 4. uvodno navedene Odluke.
NN 127/2000 • U ustavnoj tužbi od 12. srpnja 1996. godine podnositeljica je navela da su joj odlukom Državnog sudbenog vijeća od 16. svibnja 1996. godine, kojom ona nije bila imenovana u Općinski sud u O., povrijeđena prava temeljem više odredaba Ustava Republike Hrvatske, i to članka 14. (jednakost u pravima neovisno o nacionalnom podrijetlu i jednakost pred zakonom), članka 18 (pravo na žalbu protiv pojedinačnih pravnih akata donesenih u postupku prvog stupnja pred sudom ili drugim ovlaštenim tijelom), članka 26. (jednakost pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti) i članka 44. (pravo pod jednakim uvjetima biti primljen u javne službe) – što je sve razultiralo povredom najviših vrednota ustavnog poretka navedenih u članku 3. Ustava.
NN 127/2000 • Izjašnjenjem od 9. listopada 1996. godine Državno sudbeno vijeće je u prvom redu poricalo nadležnost Ustavnog suda za ocjenu odluka Vijeća uopće, te odluke od 16. svibnja 1996. posebno, jer njome podnositeljica nije ni razriješena sudačke dužnosti niti je u njoj spomenuto njezino ime. Dalje je navedeno kako su podnositeljičine tvrdnje o povredi njezinih ustavnih prava neutemeljene, te da je Vijeće, odlučivši je ne imenovati, postupilo sukladno zakonu i svom Poslovniku.
NN 127/2000 • Poricanje sa strane Vijeća nadležnosti Ustavnog suda za odlučivanje o ovoj ustavnoj tužbi temelji se u krajnjoj liniji na tvrdnji da takva nadležnost – unatoč neograničenoj formulaciji ovlasti, što su izrijekom dane Ustavnom sudu člankom 125. Ustava u zaštiti ustavnih sloboda i prava čovjeka i građanina – nije bila namjera Ustava Republike Hrvatske, kad su ta prava dovedena u pitanje djelovanjem Državnog sudbenog vijeća, za razliku od svih drugih tijela s javnim ovlastima. Ta je tvrdnja neodrživa. Budući da su odluke Suda već ustvrdile postojanje takve nadležnosti, za svrhe ovog mišljenja nepotrebno se je o tome dalje izjašnjavati. U pravnoj prirodi ili obliku odluke od 16. svibnja 1996. godine nema ničeg što bi je izuzelo iz okvira te nadležnosti.
NN 127/2000 • 1. Što se tiče merituma ove ustavne tužbe glavna teškoća proizlazi iz oskudnosti relevantne dokumentacije i činjenice da dokumentacija takva kakva jest potiče daljnja pitanja.
NN 127/2000 • Dokumenti važni za predmet su odluka od 16. svibnja 1996. godine, zapisnik sjednice Vijeća od tog datuma i pisana mišljenja o M. B. predsjednika Županijskog suda u B. (od 9. travnja 1996.) i predsjednice Općinskog suda u O. (od 7. veljače 1996.), koja su bila dostavljena Ministarstvu pravosuđa, a ono ih je proslijedilo Vijeću 18. travnja 1996.
NN 127/2000 • Odluka Vijeća ne spominje M. B. i sadržava samo imenovanje D. Ž. sutkinjom Općinskog suda u O..
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 155/98, Broj 68/91,
Broj 114/93, Broj 72/07,
Broj 113/05, Broj 122/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE