PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/2009 • – 0,54 puta najveće dopuštene mase na osovini kad je osovina opremljena s dvije gume udvojene ugradbe
NN 4/2009 • – 0,27 puta najveće dopuštene mase na osovini kad je osovina opremljena s dva kompleta gume udvojene ugradbe
NN 4/2009 • s obzirom na najveću dopuštenu masu na osovini prema podacima proizvođača vozila.
NN 4/2009 • 1.4.1 Svaka guma s kojom je uobičajeno opremljeno vozilo mora imati oznaku brzinske kategorije (vidi točku 1.28 Priloga II.), koja odgovara najvećoj konstrukcijskoj brzini vozila (prema podacima proizvođača vozila uzimajući u obzir dopuštena odstupanja pri provjeri sukladnosti u serijskoj proizvodnji) ili primijenjenoj kombinaciji nosivosti i brzine (vidi točku 1.27 Priloga II.).
NN 4/2009 • 1.4.2 Prethodna odredba se ne primjenjuje za vozila koja su uobičajeno opremljena uobičajenim gumama i povremeno s gumama za snijeg ili višenamjenskim gumama.
NN 4/2009 • U tom slučaju oznaka brzinske kategorije za gume za snijeg ili višenamjenske gume mora odgovarati brzini koja je veća od najveće konstrukcijske brzine vozila (prema podacima proizvođača vozila) ili nije manja od 130 km/h (ili oboje)
NN 4/2009 • Međutim, ako je najveća brzina vozila (prema podacima proizvođača vozila) veća od brzine koja odgovara oznaci brzinske kategorije guma za snijeg ili višenamjenske gume, mora biti na uočljivom mjestu u vozilu postavljen za vozača jasno vidljiv natpis s upozorenjem o najvećoj dopuštenoj brzini guma za snijeg.
NN 4/2009 • 2.1 Gume homologirane kao sastavni dio u skladu s Pravilnikom TPV 146 mogu se ugrađivati na motocikle s bočnom prikolicom, mopede na tri kotača, tricikle i četverocikle.
NN 4/2009 • 2.3 U slučaju vozila koje je radi posebnih uvjeta uporabe opremljeno gumama koje nisu gume za motocikle, osobne automobile ili gospodarska vozila, (npr. gume za poljoprivredna i industrijska vozila i gume za potpuno terenska vozila), ne primjenjuju se zahtjevi Priloga II., pod uvjetom da se dokaže tijelu nadležnom za homologaciju da su ugrađene gume prikladne za radne uvjete vozila.
NN 4/2009 • 2.4 Gume koje su ugrađene na mopede niskih radnih značajka, prema definiciji u napomeni u Prilogu I. Pravilnika o homologaciji motornih vozila na dva ili tri kotača mogu, zbog posebnih uvjeta uporabe, biti drukčije vrste od onih na koje se primjenjuju zahtjevi ovog Pravilnika, pod uvjetom da se dokaže tijelu nadležnom za homologaciju da su ugrađene gume prikladne za uvjete uporabe vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/2009 • Opisni dokument s obzirom na ugradbu guma na tip motornog vozila na dva ili tri kotača
NN 4/2009 • Zahtjev za homologaciju tipa vozila s obzirom na ugradbu guma na tip motornog vozila na dva ili tri kotača mora sadržavati podatke navedene u Dijelu A Priloga II. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača., u točkama:
NN 4/2009 • – oznaka najniže brzinske kategorije koja odgovara najvećoj teoretskoj konstrukcijskoj brzini vozila
NN 4/2009 • – najmanji indeks nosivosti koji odgovara najvećem opterećenju na svakoj gumi
NN 4/2009 • Certifikat o homologaciji tipa vozila s obzirom na ugradbu guma na tip motornog vozila na dva ili tri kotača
NN 4/2009 • 5. Ako je potrebno, ime i adresa ovlaštenoga predstavnika proizvođača
NN 4/2009 • 1. Priložen je popis, koji je priredio proizvođač vozila, svih odgovarajućih inačica i izvedbi (ako ih ima) tipa vozila i odgovarajućih guma koje se ugrađuju na njima. Opis guma mora sadržavati samo sljedeće podatke (navodi se za svaku osovinu posebno, ako je na vozilo ugrađeno više od jedne veličine gume):
NN 4/2009 • – oznaku najniže brzinske kategorije koja odgovara najvećoj konstrukcijskoj brzini vozila:
NN 4/2009 • – najmanji indeks nosivosti koji odgovara najvećem opterećenju na osovini
NN 4/2009 • 2. Razlozi za izmjenu ili dopunu homologacije tipa (kad je potrebno).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 36/01, Broj 75/05,
Broj 38/94, Broj 130/06,
Broj 60/06, Broj 107/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE