PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/2009 • 3.4 Tlak puhanja gume (ispitni tlak puhanja) mora se namjestiti na vrijednosti navedene u točki 3.4.1.
NN 4/2009 • 3.4.1 Dijagonalne ili 'bias ply' gume i gume sa strukturom prekriženih pojasa.
NN 4/2009 • 3.5 Sklop gume i kotača mora se kondicionirati na temperaturi ispitnog prostora najmanje tri sata.
NN 4/2009 • 3.6 Nakon tog kondicioniranja tlak puhanja mora se ispraviti na vrijednost propisanu u točki 3.4.1.
NN 4/2009 • 3.7 Sklop gume i kotača mora se ugraditi na ispitnu osovinu i provjeriti da li se slobodno vrti. Guma se može vrtiti s pomoću motora koji djeluje na ispitnu osovinu ili pritiskom na ispitni valjak.
NN 4/2009 • 3.8 Cijeli sklop treba ubrzati bez prekida kako bi se unutar pet minuta postigla najveća dopuštena brzina gume.
NN 4/2009 • 3.9 Postaviti napravu za određivanje obrisa, vodeći računa da bude okomita na vrtnju (smjer vrtnje) gaznog sloja ispitivane gume.
NN 4/2009 • 3.10 Provjeriti odgovara li obodna brzina površine gaznog sloja najvećoj dopuštenoj brzini gume s dopuštenim odstupanjem ± 2%. Držati sklop na ustaljenoj brzini najmanje pet minuta te nakon toga ocrtati obris poprečnog presjeka gume na mjestu najveće deformacije, ili provjeriti da guma ne prelazi ovojnicu.
NN 4/2009 • 4.1 Ovojnica sklopa gume i kotača mora biti kako je prikazana na primjeru niže.
NN 4/2009 • Uzimajući u obzir točke 3.1.4 i 3.1.5 u ovom Prilogu, niže su navedene sljedeće granične vrijednosti za obris ovojnice:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/2009 • 4.1.1 Glavne dimenzije ovojnice moraju se po potrebi prilagoditi, uzimajući u obzir stalni omjer (K) (vidi točku 2.2).
NN 4/2009 • 4.2 Obris deformirane gume pri najvećoj brzini ne smije prelaziti obris ovojnice s obzirom na osi gume.
NN 4/2009 • Ako se primjenjuje koji drugi postupak različit od opisanog u točki 2., njegova istovrijednost mora biti dokazana.
NN 4/2009 • 1.1 U skladu s odredbama točke 2., svaka guma ugrađena na vozilo, uključujući zamjensku gumu, mora biti homologirana u skladu s odredbama ovog Pravilnika.
NN 4/2009 • 1.2.1 Sve gume ugrađene na vozilo, moraju biti iste u pogledu elemenata navedenih u točki 1.1.5 Priloga II.
NN 4/2009 • 1.2.2 Sve gume ugrađene na istu osovinu moraju biti istoga tipa (vidi točku 1.1 Priloga II.).
NN 4/2009 • 1.2.3 Proizvođač vozila mora navesti oznake guma u skladu sa zahtjevima ovog Pravilnika. Ta (te) guma (gume) koju (koje) je proizvođač izradio unutar dopuštenih odstupanja propisanih u točkama 3.1.4, 3.1.5 i 3.3 Priloga II. mora (moraju) se slobodno gibati u za njih predviđenom prostoru. Prostor u kojem se okreće kotač mora omogućavati nesmetano gibanje kad se upotrebljavaju gume najveće dopuštene veličine uzimajući u obzir ograničenja s obzirom na ovjes, uređaj za upravljanje i blatobrane koje je odredio proizvođač.
NN 4/2009 • 1.3.1 U skladu s odredbama u točki 1.31 Priloga II. i uzimajući u obzir zahtjeve navedene u dodatku 7. Priloga II., najveća nosivost svake gume ugrađene na vozilo mora biti jednaka:
NN 4/2009 • – najvećoj dopuštenoj masi na osovini kad je osovina opremljena samo s jednom gumom;
NN 4/2009 • – polovini najveće dopuštene mase na osovini kad je osovina opremljena s dvije gume pojedinačne ugradbe;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 20/91, Broj 67/93,
Broj 20/09, Broj 46/94,
Broj 59/06, Broj 55/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE