PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-04-42-954 NN 42/2009

• (17) Agencija ne odgovara financijski ni materijalno za neuspjele pozive prema prenesenim brojevima.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (18) Operatori moraju, na zahtjev, Agenciji dostaviti sve tražene podatke koji su neophodni za pružanje usluge prijenosa broja, a u svrhu praćenja prenošenja broja.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• Osnovna pravila usmjeravanja komunikacijskog prometa prema prenesenim brojevima


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (1) Kako bi se osiguralo ispravno usmjeravanje poziva prema prenesenim brojevima, operator elektroničke komunikacijske mreže će u zahtjevu za uspostavu poziva (eng.: IAM – Initial Address Message) ispred nacionalnog broja dodati predbroj za usmjeravanje poziva (eng.: NRN – Network Routing Number) čija je struktura prikazana na slici 1.


Internet NN 42/2009
• (2) Predbroj za usmjeravanje poziva je mrežni broj koji označava elektroničku komunikacijsku mrežu (eng.: NetID – Network Identifier) i čvor (eng.: NodeID) na kojima se nalazi preneseni broj.

Internet stranice NN 42/2009
• (3) Veza između pretplatničkog broja i predbroja za usmjeravanje poziva (NRN) pohranjena je u bazi podataka. Predbroj za usmjeravanje poziva sastoji se od 5 znamenaka i strukture je kao što je prikazano na slici 1.

Internet stranice NN 42/2009 • Predbroj za usmjeravanje poziva (eng.: NRN – Network Routing Number) 5 znamenaka
Internet stranice NN 42/2009 • (4) Prva znamenka predbroja za usmjeravanje ima heksadecimalnu vrijednost 14 koja označava da se pozivajući broj sastoji od predbroja za usmjeravanje na koji se nastavlja nacionalni broj.
Internet stranice NN 42/2009 • (5) Vrijednost polja Kôd za oznaku mreže (NetID) određuje Agencija sukladno Pravilniku o dodjeli adresa i brojeva.
Internet stranice NN 42/2009 • (6) Vrijednost polja Kôd za oznaku čvora (NodID) određuje sam operator.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2009 • Postupci, protokoli i sučelja za ažuriranje podataka o prenesenim brojevima
Informacije NN 42/2009 • (1) Agencija definira dvije vrste sučelja prema centralnoj bazi prenesenih brojeva: administrativno i referentno.
Poslovne stranice NN 42/2009 • (2) Administrativnim sučeljem se razmjenjuju administrativni podaci vezani uz status administrativnog dijela procesa prijenosa broja.
Pregledi NN 42/2009 • (3) Referentnim sučeljem se upotrebom XML poruka prenose podaci o prenesenim brojevima između CABP prenesenih brojeva i operatora.
Besplatno NN 42/2009 • (4) Specifikacije referentnog sučelja iz 3. stavka članka 5. ovog pravilnika će se objaviti na internetskim stranicama Agencije.
Glasnik NN 42/2009 • (1) Primatelj broja mora u potpunosti pripremiti svoju elektroničku komunikacijsku mrežu i sustave, te provesti sva potrebna testiranja utvrđena ovim pravilnikom prije priključenja novog pretplatnika i/ili korisnika usluga.
Propis NN 42/2009 • (1) Grafički prikaz postupka prijenosa broja, a koji je opisan unutar ovog članka, nalazi se u Dodatku 2 ovog pravilnika.
Propis NN 42/2009 • (2) Pretplatnik davatelja usluga u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, koji želi prenijeti svoj broj, podnosi Zahtjev za prijenos broja primatelju broja zajedno sa zahtjevom za zasnivanje pretplatničkog odnosa.
Propis NN 42/2009 • (3) Korisnik usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, koji želi prenijeti svoj broj, podnosi Zahtjev za prijenos broja primatelju broja, zajedno sa zahtjevom za zasnivanje pretplatničkog odnosa ili za otvaranje korisničkog zapisa.
Propis NN 42/2009 • (4) Pretplatnik u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži podnosi zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži primatelja broja, dok korisnik koji nije u pretplatničkom odnosu podnosi zahtjev za otvaranje korisničkog zapisa u elektroničkoj komunikacijskoj mreži primatelja broja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 71/07, Broj 75/95, Broj 95/98, Broj 30/09, Broj 149/09, Broj 9/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled