PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-04-42-954 NN 42/2009

• (5) Primatelj broja prije zasnivanja pretplatničkog odnosa ili otvaranja korisničkog zapisa s korisnikom koji zahtijeva prijenos broja, mora izvršiti provjeru identiteta pretplatnika, odnosno korisnika.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (6) Primatelj vrši identifikaciju korisnika odnosno pretplatnika fizičke osobe pomoću osobne iskaznice ili drugog dokumenta kojim se dokazuje identitet osobe. Primatelj vrši identifikaciju korisnika odnosno pretplatnika pravne osobe pomoću preslike izvatka iz sudskog registra ili drugog odgovarajućeg dokumenta kojim se dokazuje status pravnog subjekta. Pretplatnik je prilikom identifikacije, na zahtjev, uz prethodno navedeno, dužan dostaviti na uvid i račun za elektroničke komunikacijske usluge izdan od davatelja broja ne stariji od tri mjeseca. Pre-paid korisnik prilikom identifikacije obavezan je, na zahtjev, dati na uvid SIM karticu i PUK broj.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (7) Zahtjev za prijenos broja predstavlja ujedno i konačni zahtjev za raskidanje korisničkog odnosa (ili zatvaranja korisničkog zapisa) svih usluga ugovorenih s operatorom davateljem, tj. zahtjev za obustavu svih usluga zahtijevanih od operatora davatelja koje se pružaju putem broja koji je predmet prijenosa.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (8) Sadržaj Zahtjeva za prijenos broja je opisan u Dodatku 1 ovog pravilnika.


Internet NN 42/2009
• (9) Pretplatnik mora prije podnošenja Zahtjeva za prijenos broja podmiriti dugovanja za usluge ispostavljene po telefonskom broju/brojevima za koje se podnosi Zahtjev za prijenos broja najkasnije u roku od 30 dana od dana dospijeća zadnjeg računa. Korisnik ostaje u obvezi plaćanja korištenih elektroničkih komunikacijskih usluga i ispunjavanja svih ostalih obveza iz pretplatničkog ugovora davatelju broja za vrijeme do trenutka prijenosa broja u elektroničku komunikacijsku mrežu primatelja broja. Neovisno o prestanku pretplatničkog ugovora zbog prenosivosti broja, odredbe pretplatničkog ugovora između operatora davatelja broja i korisnika vezane uz naplatu i/ili povrat opreme su primjenjive sve do trenutka podmirenja svih dugovanja za predmetnu uslugu.

Internet stranice NN 42/2009
• (10) Davatelj broja ne smije odbiti Zahtjev za prijenos broja u sljedećim slučajevima:

Internet stranice NN 42/2009 • b. pretplatnik u trenutku podnošenja Zahtjeva za prijenos broja nije podmirio posljednji izdani račun i nije prošlo 30 dana od dana njegovog dospijeća.
Internet stranice NN 42/2009 • (11) Primatelj broja mora korisnika, koji zahtjeva prijenos broja, pravovremeno informirati o postupku prijenosa broja, a osobito o:
Internet stranice NN 42/2009 • a. vremenskom razdoblju u kojem korisnik ne može koristiti uslugu (vremenski okvir prijenosa broja),
Internet stranice NN 42/2009 • b. gubitku usluga koje koristi u mreži davatelja broja nakon prijenosa broja u mrežu primatelja broja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2009 • c. opsegu korištenja i aktivaciji usluga kod primatelja broja,
Informacije NN 42/2009 • d. načinu podmirivanja tekućih dugovanja za obavljene elektroničke komunikacijske usluge u mreži davatelja broja,
Poslovne stranice NN 42/2009 • g. vremenskom roku nakon kojeg korisnik može ponovno zatražiti prijenos broja,
Pregledi NN 42/2009 • (12) Primatelj broja, odmah po primitku Zahtjeva za prijenos broja od korisnika, dostavlja Zahtjev za prijenos broja davatelju broja pisanim putem ili elektroničkim putem sukladno važećem Zakonu o elektroničkom potpisu, što se ujedno smatra konačnim zahtjevom pretplatnika za raskidanje pretplatničkog odnosa u elektroničkoj komunikacijskoj mreži davatelja broja, tj. zahtjevom za obustavu svih usluga zahtijevanih od operatora davatelja broja, a koje se pružaju putem broja koji je predmet prijenosa, odnosno konačnim zahtjevom za zatvaranje korisničkog zapisa korisnika usluga u nepretplatničkom sustavu plaćanja.
Besplatno NN 42/2009 • (13) Primatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o dostavljenom Zahtjevu za prijenos broja davatelju broja, putem za to predviđenog sučelja.
Glasnik NN 42/2009 • (14) Ukoliko je Zahtjev za prijenos broja unesen u CABP, Davatelj broja ne smije odbiti Zahtjev za prijenos broja uz objašnjenje da isti (ili njegov dio ili privitak) nije zaprimljen, prije nego što kontaktira odgovornu osobu primatelja broja i pokuša riješiti problem nedostatka dokumentacije.
Propis NN 42/2009 • Nakon što je primatelj broja dostavio Zahtjev za prijenos broja davatelju broja, korisnik ne može zatražiti otkazivanje prijenosa broja.
Propis NN 42/2009 • (15) Zahtjev za prijenos broja kojeg je davatelj broja zaprimio radnim danom, bez obzira na vrijeme zaprimanja Zahtjeva za prijenos broja, smatrat će se zaprimljenim toga radnog dana. Zahtjev za prijenos broja kojeg je davatelj broja zaprimio neradnim danom, smatrat će se zaprimljenim prvim sljedećim radnim danom.
Propis NN 42/2009 • (16) Nakon što mu primatelj broja dostavi Zahtjev za prijenos broja, davatelj broja će bez odgode započeti postupak pripreme mreže za prijenos broja. Postupak provjere mogućnosti prijenosa broja i pripreme mreže za prijenos broja ne može trajati duže od 5 radnih dana od dana kada je davatelj broja zaprimio Zahtjev za prijenos broja, te je davatelj broja obvezan u roku od 3 radna dana od dana zaprimanja Zahtjeva za prijenos broja odgovoriti primatelju broja da li su ispunjeni svi preduvjeti utvrđeni ovim pravilnikom, bez obzira da li je zahtjev prihvaćen, odgođen ili odbijen. Ako s obzirom na trenutak dostave Zahtjeva za prijenos broja davatelju broja, te vremenski okvir i datum prijenosa broja, davatelj broja nema na raspolaganju definirano vrijeme za postupak provjere mogućnosti prijenosa i pripremu mreže, davatelj broja može odgoditi prijenos broja za onoliko radnih dana koliko mu je zbog kašnjenja dostavljenog zahtjeva skraćen ovim pravilnikom definiran rok za prijenos broja.
Propis NN 42/2009 • (17) Davatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o poslanoj potvrdi primatelju broja iz prethodnog stavka ovog pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 103/96, Broj 1/97, Broj 80/02, Broj 35/06, Broj 14/07, Broj 89/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled