PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2009 • 15. polazna mreža: elektronička komunikacijska mreža na koju je priključen pozivatelj
NN 42/2009 • 16. »All Call Query«: metoda usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima pri kojoj polazna mreža prije uspostavljanja svakog poziva vrši upit u vlastitu LBPB kako bi utvrdila da li je pozvani broj prenesen. U slučaju da je pozvani broj prenesen, polazna mreža, na temelju predbroja za usmjeravanje dobivenog iz vlastite LBPB, uspostavlja poziv direktno prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi. U slučaju da broj nije prenesen, polazna mreža na temelju pozvanog broja uspostavlja poziv direktno prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se pozvani broj nalazi,
NN 42/2009 • 17. »Query on release«: metoda usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima pri kojoj polazna mreža prije uspostavljanja svakog poziva šalje zahtjev za uspostavom poziva prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži operatora korisnika broja. Ukoliko elektronička komunikacijska mreža operatora korisnika broja zaprimi signalizacijski zahtjev za uspostavom poziva prema broju koji je prenesen u neku drugu elektroničku komunikacijsku mrežu, elektronička komunikacijska mreža korisnika broja će odbiti zahtjev za uspostavom poziva na način određen preporukom Međunarodne komunikacijske udruge ITU-T Q.769.1, signalizacijskom porukom sa uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) određenom preporukom ITU-T Q.850. Po zaprimanju signalizacijske poruke sa uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) polazna mreža vrši upit u vlastitu lokalnu bazu podataka prenesenih brojeva, te na temelju predbroja za usmjeravanje dobivenog iz vlastite lokalne baze podataka prenesenih brojeva, uspostavlja poziv najkraćim raspoloživim putem (direktno) prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi,
NN 42/2009 • 18. operator korisnik broja: operator elektroničke komunikacijske mreže kojem je broj dodijeljen primarnom dodjelom sukladno odredbama Pravilnika o numeriranju i adresiranju,
NN 42/2009 • 20. post-paid korisnik: korisnik koji uslugu plaća po ispostavljenom računu.
NN 42/2009 • (1) Svi operatori i davatelji usluga u elektroničkim komunikacijskim mrežama moraju razvijati i unaprjeđivati svoje elektroničke komunikacijske mreže i sustave u skladu s porastom broja prenesenih brojeva, kako bi u svakom trenutku bili u mogućnosti ispuniti svoje obveze iz članka 76. stavka 1. Zakona.
NN 42/2009 • (2) Primatelj i davatelj broja su odgovorni za cijeli postupak prijenosa i ispravnog podešavanja svoje elektroničke komunikacijske mreže, sustava i usluga u svrhu osiguravanja da prijenos ne narušava kvalitetu postojeće usluge, te za dostavu podataka o prenesenim brojevima u CABP prenesenih brojeva.
NN 42/2009 • (3) Operator pokretne elektroničke komunikacijske mreže u kojoj poziv započinje, odgovoran je za ispravno usmjeravanje poziva ili isporuku tekstualnih poruka i multimedijskih poruka upućenih prema prenesenom broju u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži najkraćim raspoloživim putem prema pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se taj preneseni broj nalazi (direktno usmjeravanje sukladno tehničkoj specifikaciji Europskog instituta za elektroničke komunikacijske norme ETSI TS 123 066). Operator pokretne elektroničke komunikacijske mreže u kojoj poziv započinje, mora u zahtjevu za uspostavu poziva prema prenesenim i neprenesenim brojevima ispred nacionalnog broja dodati predbroj za usmjeravanje poziva (NRN) pri gore navedenom direktnom načinu usmjeravanja poziva.
NN 42/2009 • (4) Operatori pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju, odgovorni su za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema prenesenom broju u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži. Pri usmjeravanju navedenih poziva, operator pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju, primjenjivat će direktnu metodu usmjeravanja, tj. pozivi će se usmjeravati najkraćim raspoloživim putem prema nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi, osim u slučaju da nije ugovoreno drukčije.
NN 42/2009 • (5) Operator nepokretne elektroničke komunikacijske mreže u kojoj poziv započinje, odgovoran je za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema broju prenesenom u drugu nepokretnu elektroničku komunikacijsku mrežu primjenom »Query on release« metode usmjeravanja poziva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 42/2009 • (6) Ukoliko operator korisnik broja nepokretne elektroničke komunikacijske mreže zaprimi signalizacijski zahtjev za uspostavom poziva prema broju koji je iz njegove mreže prenesen u drugu nepokretnu elektroničku komunikacijsku mrežu, odbit će zahtjev za uspostavom takvog poziva na način određen točkom C.3.1.3 preporuke Međunarodne komunikacijske udruge ITU-T Q.769.1, signalizacijskom porukom s uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) određenom preporukom ITU-T Q.850.
NN 42/2009 • (7) Operatori nepokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju, odgovorni su za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema prenesenom broju u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži. Način usmjeravanja takvih poziva predmet je dogovora između operatora nepokretnih i pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža. U slučaju nemogućnosti postizanja dogovora oko načina usmjeravanja takvih poziva, operatori nepokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju primjenjivati će »All Call Query« metodu usmjeravanja.
NN 42/2009 • (8) Operator elektroničke komunikacijske mreže koji je zaprimio zahtjev za uspostavu međunarodnog poziva ili za isporuku tekstualne poruke ili multimedijske poruke prema prenesenom broju, odgovoran je za ispravno usmjeravanje takvog poziva ili isporuku tekstualne poruke ili multimedijske poruke direktno prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi u skladu sa stavcima 3. do 8. ovog članka.
NN 42/2009 • (9) Svaki operator elektroničke komunikacijske mreže obvezan je koristiti lokalnu bazu prenesenih brojeva (LBPB) s podacima o svim prenesenim brojevima u Republici Hrvatskoj.
NN 42/2009 • (10) Za razmjenu podataka o prenesenim brojevima između lokalnih baza prenesenih brojeva (LBPB) operatora elektroničkih komunikacijskih mreža koristiti će se CABP prenesenih brojeva.
NN 42/2009 • (11) Svi operatori elektroničkih komunikacijskih mreža će u slučaju uočavanja sinkronizacijskih grešaka između lokalnih baza prenesenih brojeva obavijestiti CABP prenesenih brojeva o nastaloj sinkronizacijskoj grešci.
NN 42/2009 • (12) CABP prenesenih brojeva sadrži popis prenesenih brojeva, predbrojeve za usmjeravanje poziva prema prenesenim brojevima i transakcije između operatora i davatelja usluga (nazive davatelja i primatelja broja, datume prijenosa broja, obavijesti o statusu procesa prijenosa broja).
NN 42/2009 • (13) Za postavljanje, razvoj, testiranje, održavanje i upravljanje CABP prenesenih brojeva odgovorna je Agencija.
NN 42/2009 • (14) Primatelj broja i davatelj broja su odgovorni za pravovremenu i točnu dostavu podataka CABP prenesenih brojeva.
NN 42/2009 • (16) Operatori su dužni odmah po isteku vremenskog okvira u kojem je broj prenesen, ispravno usmjeravati poziv prema prenesenom broju, sukladno ažuriranim LBPB.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 114/05, Broj 41/08,
Broj 69/06, Broj 162/04,
Broj 84/95, Broj 85/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE