PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 90/2005 • (2) Brodska zviždaljka i zastavni nakit smiju se koristiti u luci samo po prethodnom odobrenju kapetanije. U slučaju nužde i opasnosti, te prilikom manevriranja brodska zviždaljka može se koristiti i bez prethodnog odobrenja kapetanije.
NN 90/2005 • (3) Brod koji obavlja međunarodna putovanja ne smije se vezati u luci bez postavljanja naprava za zaštitu od glodavaca.
NN 90/2005 • (1) Čišćenje pomorskih objekata od opasnih plinova (degazacija) i od glodavaca (deratizacija te fumigacija tereta) može se prema odluci tijela koje upravlja lukom, i uz prethodnu suglasnost kapetanije, obavljati u luci samo na za to određenim mjestima, na određeni način i u određeno vrijeme.
NN 90/2005 • (2) Ostala čišćenja pomorskih objekata, pri kojima nema opasnosti od nezgoda i onečišćenja mora (dezinfekcija, dezinsekcija i sl.) mogu se na uobičajeni način obavljati na svakom mjestu u luci u svako vrijeme uz odgovarajuće mjere predostrožnosti.
NN 90/2005 • (1) Tijelo koje upravlja lukom dužno je kada su ugroženi ljudski životi ili sigurnost plovidbe omogućiti brodu, jahti odnosno brodici prvenstvo priveza.
NN 90/2005 • (2) Prvenstvo priveza uz operativnu obalu u Iuci imaju brodovi redovnih linija s objavljenim redom plovidbe, kao i brodovi odnosno brodice, koji prevoze putnike.
NN 90/2005 • (3) Tijelo koje upravlja lukom dužno je osigurati putničkim brodovima na redovnim linijama dovoljno mjesta za privez.
NN 90/2005 • (4) lznimno od odredbe stavka 2. ovog članka, ako određeni brod, jahta odnosno brodica zbog posebnih razloga mora dobiti prednost može se odrediti drugačiji red prvenstva priveza.
NN 90/2005 • (5) Tijelo koje upravlja lukom dužno je obavijestiti kapetaniju o razlozima zbog kojih je izmijenjen red priveza brodova, jahti odnosno brodica.
NN 90/2005 • (1) Brod nakon iskrcaja opasnih tvari u tekućem ili plinovitom stanju mora ishoditi od ovlaštenog tijela svjedodžbu o izvršenoj degazaciji ( gas free) ukoliko ide na popravak u raspremu, odnosno prije uplovljenja u drugu luku koja nije petrolejska luka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 90/2005 • (2) Ovlašteno tijelo iz stavka 1. ovog članka dužno je primjerak svjedodžbe o izvršenoj degazaciji dostaviti kapetaniji.
NN 90/2005 • (3) Svjedodžba iz stavka 1. ovog članka mora se obnavljati svaka 24 sata za vrijeme boravka u drugoj luci koja nije petrolejska luka, ako se obavljaju radovi na brodu, odnosno svakih 7 dana ako se brod nalazi u raspremi, ili u kraćim razmacima ako to nalažu okolnosti.
NN 90/2005 • (1) Opskrba broda ili brodice pogonskim gorivom u luci ne smije započeti prije nego se iskrcaju putnici.
NN 90/2005 • (2) Ukrcavanje putnika na brod ili brodicu može započeti nakon što se brod odnosno brodica opskrbe pogonskim gorivom.
NN 90/2005 • (3) Putnici i njihova prtljaga ne smiju se ukrcavati ni iskrcavati preko brodske ograde.
NN 90/2005 • (1) Rubni obalni prostor u luci mora biti stalno slobodan, a u dijelu luke gdje se obavlja ukrcaj/iskrcaj putnika mora biti i posebno ograđen ili vidno obilježen od strane ovlaštenika koncesije a ukoliko ga nema od tijela koje upravlja lukom.
NN 90/2005 • (2) Širinu rubnog obalnog prostora određuje tijelo koje upravlja lukom uz suglasnost kapetanije.
NN 90/2005 • (1) Tijelo koje upravlja lukom, zapovjednik broda i jahte odnosno voditelj brodice prilikom ukrcavanja, iskrcavanja i prekrcavanja putnika i tereta moraju poduzeti potrebite mjere u cilju otklanjanja bilo kakve opasnosti za sigurnost ljudi i imovine, te zaštitu mora od onečišćenja.
NN 90/2005 • (2) Prigodom manipulacije teretom izvršitelj posla mora poduzeti odgovarajuće mjere da se spriječi rasipanje tereta u more i na obalu.
NN 90/2005 • (3) Nakon završenog ukrcavanja, iskrcavanja prekrcavanja tereta obavljanja bilo koje druge radnje, izvršitelj posla dužan je očistiti korišteni dio obalnog prostora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 47/02, Broj 10/07,
Broj 112/04, Broj 40/05,
Broj 55/08, Broj 38/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE