PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • 2. Netočan i/ili nepotpun odgovor sustava, uključujući ograničenje kretanja ili krutosti (incorrect and/or incomplete response, including limitation of movement or stiffness),
NN 139/2005 • 3. Nezaustavljanje komandi u zadanom položaju (bježanje) (runaway),
NN 139/2005 • 4. Mehaničko odvajanje ili otkaz (mechanical disconnection or failure);
NN 139/2005 • c) Otkaz ili manjkavost pojedine funkcije sustava (jedan sustav može integrirati nekoliko funkcija) (failure or malfunction of the exclusive function(s) of the system (one system could integrate several functions));
NN 139/2005 • d) Međusobno ometanje unutar sustava ili među sustavima (interference within or between systems);
NN 139/2005 • e) Otkaz ili neispravnost zaštitnog uređaja ili sustava za nuždu povezanog sa sustavom (failure or malfunction of the protection device or emergency system associated with the system);
NN 139/2005 • f) Gubitak zalihosti (redundancije) sustava (Loss of redundancy of the system).
NN 139/2005 • g) Bilo koje ugrožavanje sigurnosti prouzročeno nepredviđenim ponašanjem sustava (Any occurrence resulting from unforeseen behaviour of a system).
NN 139/2005 • h) Za tipove zrakoplova s jednostrukim glavnim sustavima, podsustavima ili kompletima opreme: gubitak, značajni neispravnost ili manjkavost bilo kojeg glavnog sustava, podsustava ili kompleta opreme (For aircraft types with single main systems, subsystems or sets of equipment: loss, significant malfunction or defect in any main system, subsystem or set of equipment).
NN 139/2005 • i) Za tipove zrakoplova s višestrukim neovisnim glavnim sustavima, podsustava ili kompletima opreme: gubitak, značajni kvar ili manjkavost više od jednog sustava, podsustava ili kompleta opreme (For aircraft types with multiple independent main systems, subsystems or sets of equipment: the loss, significant malfunction or defect of more than one main system, subsystem or set of equipment).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • k) Curenje hidrauličkih tekućina, goriva, ulja ili drugih tekućina koje je rezultiralo opasnošću od požara ili mogućnošću opasnog zagađenja strukture zrakoplova, sustava ili opreme, ili opasnošću za osobe u zrakoplovu (Leakage of hydraulic fluids, fuel, oil or other fluids which resulted in a fire hazard or possible hazardous contamination of aircraft structure, systems or equipment, or risk to occupants).
NN 139/2005 • l) Kvar ili manjkavost bilo kojeg sustava pokazivanja ukoliko uzrokuju mogućnost zbunjujućih indikacija za posadu (Malfunction or defect of any indication system when this results in the possibility of misleading indications to the crew).
NN 139/2005 • m) Bilo koji otkaz, kvar ili manjkavost, ukoliko do njih dođe u kritičnoj fazi leta a važni su za djelovanje sustava (Any failure, malfunction or defect if it occurs at a critical phase of the flight and is relevant to the system operation).
NN 139/2005 • U Prilogu 1. Dodatka 2. nalazi se popis primjera ugrožavanja sigurnosti o kojima se izvješćuje, a koji proizlaze iz primjene ovih općenitih kriterija na pojedine sustave.
NN 139/2005 • a) Prekid izgaranja, gašenje ili kvar bilo kojeg motora (Flameout, shutdown or malfunction of any engine).
NN 139/2005 • b) Prevelik broj okretaja ili nemogućnost upravljanja brojem okretaja bilo koje brzo rotirajuće komponente (na primjer: pomoćna pogonska jedinica (APU), zračni pokretač, sustav za hlađenje zraka, motor zračne turbine, propeler ili rotor) (Overspeed or inability to control the speed of any high-speed rotating component (for example: APU, air starter, air cycle machine, air turbine motor, propeller or rotor)).
NN 139/2005 • c) Kvar ili manjkavost bilo kojeg dijela motora ili pogonske skupine koji uzrokuju jedan ili više od navedenih slučajeva (Failure or malfunction of any part of an engine or powerplant resulting in any one or more of the following):
NN 139/2005 • 2. Nekontrolirani vanjski ili unutarnji izgaranje ili proboj vrućeg plina (uncontrolled internal or external fire, or hot gas breakout);
NN 139/2005 • 3. Potisak u smjeru drugačijem od onoga kojeg želi pilot (thrust in a direction different from that demanded by the pilot);
NN 139/2005 • 4. Sustav obrnutog potiska ne djeluje ili djeluje nekontrolirano (thrust-reversing system failing to operate or operating inadvertently);
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 151/05, Broj 9/01,
Broj 114/07, Broj 106/03,
Broj 111/02, Broj 70/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE