PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-11-139-2629 NN 139/2005

• 5. Nemogućnost upravljanja snagom, potiskom ili brojem okretaja (inability to control power, thrust or rpm);


Stranica 2005-11-139-2629 NN 139/2005

• 6. Kvar nosive strukture motora (failure of the engine mount structure);


Stranica 2005-11-139-2629 NN 139/2005

• 7. Djelomični ili potpuni gubitak većeg dijela pogonske skupine (partial or complete loss of a major part of the powerplant);


Stranica 2005-11-139-2629 NN 139/2005

• 8. Gusti vidljivi dim ili koncentracija otrovnih proizvoda dovoljnih da onesposobe posadu ili putnike (dense visible fumes or concentrations of toxic products sufficient to incapacitate crew or passengers);


Internet NN 139/2005
• 9. Nemogućnost, gašenja motora; korištenjem uobičajenih postupaka (inability, by use of normal procedures, to shutdown an engine);

Internet stranice NN 139/2005
• 10. Nemogućnost ponovnog pokretanja uporabljivog motora (inability to restart a serviceable engine).

Internet stranice NN 139/2005 • d) Nekomandirani gubitak potiska/snage, promjena ili oscilacija klasificirana kao gubitak kontrole potiska ili pogona (An uncommanded thrust/power loss, change or oscillation which is classified as a loss of thrust or power control (LOTC)):
Internet stranice NN 139/2005 • 1. Za jednomotorni zrakoplov; ili (for a single-engine aircraft; or)
Internet stranice NN 139/2005 • 2. Ukoliko se smatra pretjeranim za upotrebu; ili (where it is considered excessive for the application; or)
Internet stranice NN 139/2005 • 3. Ukoliko može utjecati na više od jednog motora u zrakoplovu sa više motora, posebno u slučaju dvomotornih zrakoplova; ili (where this could affect more than one engine in a multi-engine aircraft, particularly in the case of a twin-engine aircraft; or)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 139/2005 • 4. Kod zrakoplova sa više motora kod kojih se koristi isti ili slični tip motora, ukoliko se događaj može smatrati opasnim ili kritičnim (for a multi-engine aircraft where the same, or similar, engine type is used in an application where the event would be considered hazardous or critical).
Informacije NN 139/2005 • e) Bilo koji kvar na dijelu čiji se vijek trajanja kontrolira, a koji uzrokuje povlačenje takvog dijela prije isteka njegova vijeka trajanja (Any defect in a life-controlled part d part causingthdrawal before completion of its full life).
Poslovne stranice NN 139/2005 • f) Kvarovi zajedničkog porijekla koji mogu uzrokovati toliku učestalost gašenja motora u letu da postoji mogućnost gašenja više od jednog motora za vrijeme istog leta (Defects of common origin which could cause an in-flight shut-down rate so high that there is the possibility of more than one engine being shut down on the same flight).
Pregledi NN 139/2005 • g) Ograničivač ili kontrolni uređaj motora ne rade kad je potrebno ili rade neupravljano (An engine limiter or control device failing to operate when required or operating inadvertently).
Besplatno NN 139/2005 • h) Prekoračenje parametara motora (Exceedance of engine parameters).
Glasnik NN 139/2005 • i) Usisavanje stranog tijela koje je uzrokovalo oštećenje (FOD resulting in damage).
Propis NN 139/2005 • (j) Kvar ili manjkavost bilo kojeg dijela propelera ili pogonske skupine koji uzrokuju jedan ili više od navedenih slučajeva (Failure or malfunction of any part of a propeller or powerplant resulting in any one or more of the following):
Propis NN 139/2005 • 1. Prekoračenje dozvoljene brzine vrtnje propelera (an overspeed of the propeller);
Propis NN 139/2005 • 2. Stvaranje prekomjernog otpora (the development of excessive drag);
Propis NN 139/2005 • 3. Potisak u smjeru suprotnom od onoga kojeg komandira pilot (a thrust in the opposite direction to that commanded by the pilot);
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 103/07, Broj 133/07, Broj 123/06, Broj 119/09, Broj 45/07, Broj 175/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled