PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-10-123-2308 NN 123/2005

• (3) Ako na mjerodavnom tržištu usluga iz stavka 1. ovoga članka postoji više davatelja javnih govornih usluga, Vijeće Agencije može svojom odlukom obvezati na obavljanje osnovnih usluga jednog ili više davatelja javnih govornih usluga, ili može, na temelju raspisanoga javnog natječaja za obavljanje osnovnih usluga, donijeti odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za obavljanje tih usluga, na način i prema postupku utvrđenom odredbama članka 28. ovoga Pravilnika, vodeći pritom računa o nenarušavanju tržišnog natjecanja i poštujući načela objektivnosti, transparentnosti i nediskriminacije.


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• (1) Davatelji osnovnih usluga moraju osigurati pristup osnovnim uslugama svim fizičkim i pravnim osobama na cijelom području Republike Hrvatske, neovisno o njihovoj zemljopisnoj lokaciji.


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• (2) Pristup osnovnim uslugama na fiksnoj lokaciji ostvaruje se putem nepokretne ili pokretne telekomunikacijske mreže.


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• (3) Ako se pristup osnovnim uslugama na fiksnoj lokaciji ostvaruje putem pokretne telekomunikacijske mreže, putem nepokretnog bežičnog pristupa ili na koji drugi način, davatelji osnovnih usluga mogu pružati osnovne usluge i uz odgovarajuća odstupanja od vrijednosti pokazatelja kakvoće osnovnih usluga i brzine prijenosa podataka, utvrđenih odredbama ovoga Pravilnika, ovisno o ograničenjima primijenjene zamjenske tehnologije pristupa.


Internet NN 123/2005
• (4) Davatelji osnovnih usluga moraju pružati pristup osnovnim uslugama na način koji omogućuje uspostavu telekomunikacijskih veza i telekomunikacijski promet prema pretplatničkim brojevima i od pretplatničkih brojeva dodijeljenih u skladu s Planom numeriranja.

Internet stranice NN 123/2005
• (1) Davatelji osnovnih usluga moraju osigurati ispravno i nesmetano funkcioniranje svojega telekomunikacijskog sustava u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama, ovoga Pravilnika i drugih propisa donesenih na temelju tog Zakona.

Internet stranice NN 123/2005 • (2) Osnovne usluge moraju biti dostupne korisnicima usluga neprekinuto tijekom 24 sata svakoga dana u tjednu.
Internet stranice NN 123/2005 • koje moraju biti stalno dostupne korisnicima usluga tijekom 24 sata svakoga dana u tjednu.
Internet stranice NN 123/2005 • (4) Davatelji osnovnih usluga moraju osigurati da pretplatnički pristupni vodovi u njihovim telekomunikacijskim mrežama omogućuju brzinu prijenosa podataka od najmanje 28,8 kbit/s.
Internet stranice NN 123/2005 • (1) Opći uvjeti poslovanja davatelja osnovnih usluga, koji pruža i druge vrste telekomunikacijskih usluga, sastavni su dio općih uvjeta poslovanja iz članka 62. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 123/2005 • (2) Davatelji osnovnih usluga moraju za svoje opće uvjete poslovanja pribaviti prethodnu suglasnost Vijeća Agencije.
Informacije NN 123/2005 • (3) Uvjeti obavljanja i cijena pojedine vrste osnovnih usluga iz članka 2. ovoga Pravilnika, koju obavlja davatelj osnovnih usluga na određenom području, moraju biti jednaki za cijelo područje obavljanja te usluge.
Poslovne stranice NN 123/2005 • (4) Davatelji osnovnih usluga moraju, za potrebe socijalno ugroženih slojeva korisnika usluga (korisnika usluga s niskom razinom prihoda i korisnika usluga s posebnim socijalnim potrebama), pripremiti posebne ponude osnovnih usluga, s prilagođenim cijenama i uvjetima pružanja usluga, koji se razlikuju od uobičajenih tržišnih cijena i uvjeta, te omogućuju tim slojevima korisnika usluga pristup i korištenje javno dostupnom telefonskom uslugom.
Pregledi NN 123/2005 • (5) Posebne ponude osnovnih usluga iz stavka 4. ovoga članka odobrava Vijeće Agencije.
Besplatno NN 123/2005 • (6) Ako pretplatnik nije podmirio dospjelo dugovanje za obavljene osnovne usluge, a nije podnio prigovor na iznos kojim je zadužen, u skladu s odredbama članka 49. Zakona o telekomunikacijama, davatelj osnovnih usluga može privremeno isključiti pretplatničku terminalnu opremu iz telekomunikacijske mreže u skladu s odredbama članka 27. Pravilnika o telekomunikacijskim uslugama.
Glasnik NN 123/2005 • (7) Za vrijeme privremenog isključenja pretplatničke terminalne opreme, a prije trajnog isključenja te opreme, odnosno raskidanja pretplatničkog odnosa, koje davatelj osnovnih usluga može izvršiti uz uvjete iz članka 28. Pravilnika o telekomunikacijskim uslugama, pretplatnik u razdoblju od najmanje 30 dana ima pravo primati dolazne pozive, te pravo pozivanja svih hitnih službi, uključujući i jedinstveni europski broj za hitne službe.
Propis NN 123/2005 • (1) Davatelji osnovnih usluga moraju omogućiti svojim pretplatnicima, bez naknade, uvid i kontrolu podataka o učinjenim troškovima obavljenih osnovnih usluga.
Propis NN 123/2005 • (2) Uvid i kontrola troškova iz stavka 1. ovoga članka obuhvaća i ograničavanje odlaznih poziva, na zahtjev pretplatnika, nakon što su troškovi obavljenih osnovnih usluga premašili unaprijed odabrani iznos, u skladu s uvjetima koji se utvrđuju općim uvjetima poslovanja iz članka 21. stavka 2. ovoga Pravilnika.
Propis NN 123/2005 • (3) Davatelji osnovnih usluga moraju omogućiti svojim pretplatnicima, na njihov zahtjev, jednostavnu i besplatnu zabranu određenih vrsta odlaznih poziva, odnosno poziva na određene brojeve ili skupine brojeva.
Propis NN 123/2005 • (4) Davatelji osnovnih usluga moraju omogućiti svojim pretplatnicima, bez naknade, podroban ispis računa za obavljene telekomunikacijske usluge, u skladu s odredbama članka 44. Zakona o telekomunikacijama, u kojem moraju biti pregledno razdvojeni troškovi obavljenih osnovnih usluga od troškova učinjenih obavljanjem ostalih vrsta telekomunikacijskih usluga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 40/90, Broj 114/07, Broj 137/09, Broj 89/08, Broj 46/94, Broj 68/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled