PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 123/2005 • (3) Utvrđivanje i uklanjanje smetnji i kvarova na pristupnom vodu do Centra 112 ima prednost u odnosu na utvrđivanje i uklanjanje svih drugih vrsta smetnji i kvarova tijekom 24 sata svakoga dana u tjednu, u skladu s posebnim propisom.
NN 123/2005 • (1) Učestalost neostvarenih poziva u telekomunikacijskoj mreži davatelja osnovnih usluga utvrđuje se na temelju stvarnih podataka o telekomunikacijskom prometu u skladu s ETSI uputom EG 201 769-1.
NN 123/2005 • (2) Učestalost neostvarenih poziva u telekomunikacijskoj mreži davatelja osnovnih usluga ne može prijeći 2% u jednoj godini.
NN 123/2005 • (1) Vrijeme uspostave poziva utvrđuje se na temelju stvarnih podataka o telekomunikacijskom prometu u skladu s ETSI uputom EG 201 769-1.
NN 123/2005 • (2) Prosječno vrijeme uspostave poziva u telekomunikacijskoj mreži davatelja osnovnih usluga ne može prijeći 3 sekunde u jednoj godini.
NN 123/2005 • (3) Vrijeme uspostave poziva u telekomunikacijskoj mreži davatelja osnovnih usluga, u kojem je uspostavljeno 80% poziva u jednoj godini, ne može prijeći 5 sekunda.
NN 123/2005 • (1) Prosječno vrijeme javljanja osobe operatora (telefonista) u nadležnoj službi operatora ne može prijeći 15 sekunda u jednoj godini.
NN 123/2005 • (2) Postotak poziva, na koje su osobe operatora (telefonisti) odgovorile u razdoblju do 20 sekunda, ne može biti manji od 80% u jednoj godini.
NN 123/2005 • (1) Prosječno vrijeme javljanja osobe zadužene za davanje obavijesti (informacija) ne može prijeći 15 sekunda u jednoj godini.
NN 123/2005 • (2) Postotak poziva, na koje su osobe zadužene za davanje obavijesti (informacija) odgovorile u razdoblju do 20 sekunda, ne može biti manji od 80% u jednoj godini.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 123/2005 • Udjel javnih telefonskih govornica u radu ne može biti manji od 98% u jednoj godini.
NN 123/2005 • Učestalost prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge
NN 123/2005 • Učestalost prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge ne može prijeći 0,5% u jednoj godini.
NN 123/2005 • (1) Cijene koje određuju davatelji osnovnih usluga moraju biti troškovno usmjerene i moraju biti jednake na cijelom području obavljanja tih usluga te pristupačne svim krajnjim korisnicima usluga.
NN 123/2005 • (2) Cijene osnovnih usluga izražavaju se po minuti, a naplaćuju se korisniku usluga prema trajanju telekomunikacijske veze, uz primjenu obračunskih jedinica.
NN 123/2005 • (3) Davatelj osnovnih usluga mora u cjeniku usluga utvrditi i posebne pogodnosti za socijalno ugrožene slojeve korisnika usluga (korisnike usluga s niskom razinom prihoda i korisnike usluga s posebnim socijalnim potrebama).
NN 123/2005 • (4) Cijene osnovnih usluga iz stavka 1. i 3. ovoga članka odobrava Vijeće Agencije.
NN 123/2005 • (5) Vijeće Agencije ima pravo u bilo kojem trenutku izvršiti analizu troškovne usmjerenosti cijena davatelja osnovnih usluga, te u slučaju utvrđenog narušavanja načela troškovne usmjerenosti cijena osnovnih usluga može donijeti rješenje o izmjeni cijena tih usluga.
NN 123/2005 • (1) Ako se utvrdi da se osnovne usluge ne obavljaju na odgovarajući način, u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama i ovoga Pravilnika, ili ako postoji opravdana sumnja da se neće osigurati takvo obavljanje tih usluga, svaki operator, koji obavlja telekomunikacijske usluge na mjerodavnom tržištu usluga koje je za određenu telekomunikacijsku uslugu odredilo Vijeće Agencije, ili koji ima znatniju tržišnu snagu, obvezan je pridonositi obavljanju osnovnih usluga.
NN 123/2005 • (2) Agencija objavljuje u »Narodnim novinama« i na svojim internetskim stranicama popis mjerodavnih tržišta usluga na kojima se osnovne usluge ne obavljaju na propisani i odgovarajući način, ili za koja postoji opravdana sumnja da se neće osigurati takvo obavljanje tih usluga, i to uz uvjet da operator, u roku od 30 dana od dana zaprimanja pisane obavijesti Agencije o namjeri objave tog popisa, ne dostavi Agenciji pisanu izjavu iz članka 6. stavka 2. ovoga Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 95/98, Broj 38/96,
Broj 121/08, Broj 36/02,
Broj 154/08, Broj 46/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE