PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 123/2005 • (2) Davatelji osnovnih usluga mjere pokazatelje kakvoće osnovnih usluga u skladu s odredbama ovoga Pravilnika, a na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputom EG 201 769-1.
NN 123/2005 • (3) Vijeće Agencije može, u skladu s mjerodavnim međunarodnim normama, odlukama i preporukama, utvrditi i dodatne načine i postupke mjerenja pokazatelja kakvoće osnovnih usluga, te ih objaviti na prikladan način.
NN 123/2005 • (1) Davatelji osnovnih usluga moraju dostaviti Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), do 1. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće osnovnih usluga iz članaka 7. do 16. ovoga Pravilnika.
NN 123/2005 • (2) Podaci o pokazateljima kakvoće osnovnih usluga iz članaka 7. do 16. ovoga Pravilnika moraju biti iskazani zasebno po svakom zemljopisnom području numeriranja (županiji), u skladu s Planom numeriranja.
NN 123/2005 • (3) Podaci o pokazateljima kakvoće osnovnih usluga iz članka 11. i 12. ovoga Pravilnika moraju biti iskazani zasebno za pozive u unutarnjem i međunarodnom telekomunikacijskom prometu.
NN 123/2005 • (4) Osim godišnjeg izvješća iz stavka 1. ovoga članka, davatelji osnovnih usluga moraju, na zahtjev Agencije, dostaviti izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće osnovnih usluga iz članaka 7. do 16. ovoga Pravilnika i za razdoblje kraće od godine dana, i to u roku od 30 dana od dana zaprimanja tog zahtjeva.
NN 123/2005 • (5) Podrobniji oblik i sadržaj izvješća iz stavka 1. i 4. ovoga članka utvrđuje Agencija.
NN 123/2005 • (6) Godišnja izvješća svih davatelja osnovnih usluga iz stavka 1. ovoga članka Agencija objavljuje u »Narodnim novinama« i na svojim internetskim stranicama, a prema potrebi i na drugi prikladan način.
NN 123/2005 • (7) Agencija ima pravo provjeravati vjerodostojnost podataka o pokazateljima kakvoće osnovnih usluga, dostavljenih u izvješćima iz stavka 1. i 4. ovoga članka.
NN 123/2005 • (8) Agencija ili ovlaštena osoba, koju je ovlastilo Vijeće Agencije, ima pravo u slučaju iz stavka 7. ovoga članka pregledati izvješća o izvršenim mjerenjima pokazatelja kakvoće osnovnih usluga i drugu dokumentaciju davatelja osnovnih usluga, pri čemu troškove pregleda plaća davatelj osnovnih usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 123/2005 • (1) Agencija će u pisanom obliku upozoriti davatelja osnovnih usluga koji ne ispunjava mjerila kakvoće osnovnih usluga, odnosno ne obavlja osnovne usluge u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama i ovoga Pravilnika.
NN 123/2005 • (2) Davatelj osnovnih usluga iz stavka 1. ovoga članka mora, u roku od 30 dana od dana zaprimanja pisanog upozorenja Agencije, dostaviti Agenciji pisanu izjavu kojom se obvezuje u potpunosti obavljati osnovne usluge na propisani način te predložiti mjere za uklanjanje utvrđenih nedostataka u osiguravanju kakvoće osnovnih usluga.
NN 123/2005 • (3) Davatelj osnovnih usluga iz stavka 1. ovoga članka mora, najkasnije u roku od 30 dana od dana zaprimanja prethodne suglasnosti Vijeća Agencije na predložene mjere iz stavka 2. ovoga članka, ukloniti utvrđene nedostatke i uskladiti obavljanje osnovnih usluga s odredbama Zakona o telekomunikacijama i ovoga Pravilnika.
NN 123/2005 • (4) U slučaju nepostupanja davatelja osnovnih usluga u skladu s odredbama stavka 2. i 3. ovoga članka, Agencija će postupiti u skladu s odredbom članka 38. stavka 2. Zakona o telekomunikacijama.
NN 123/2005 • Vrijeme uspostave usluge ne može prijeći 30 dana za 95% ostvarenih priključenja u jednoj godini.
NN 123/2005 • Učestalost kvarova po pretplatničkom pristupnom vodu (priključku)
NN 123/2005 • Učestalost kvarova po pretplatničkom pristupnom vodu (priključku) ne može prijeći 15% u jednoj godini.
NN 123/2005 • Vrijeme kašnjenja signala slobodnoga biranja ne može biti veće od 2 sekunde.
NN 123/2005 • (1) Vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu utvrđuje se za sve kvarove u jednoj godini u skladu s ETSI uputom EG 201 769-1.
NN 123/2005 • (2) Vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu ne može prijeći 24 sata za 80% kvarova u jednoj godini.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 53/91, Broj 80/00,
Broj 136/97, Broj 55/90,
Broj 52/97, Broj 29/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE