PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-10-123-2308 NN 123/2005

• U smislu ovoga Pravilnika pojedini pojmovi imaju sljedeće značenje:


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• 1. davatelj osnovnih usluga: davatelj javnih govornih usluga kojega je Vijeće Agencije obvezalo, u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama i ovoga Pravilnika, na obavljanje jedne ili više usluga unutar opsega osnovnih usluga,


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• 2. ispravna prijava kvara: prijava prekida, smetnje ili narušavanja kakvoće usluge, uzrokovanog kvarom u telekomunikacijskoj mreži operatora ili u drugoj javnoj telekomunikacijskoj mreži povezanoj s tom mrežom, a koja je zaprimljena pri nadležnoj službi davatelja osnovnih usluga, što ne podrazumijeva kvarove i smetnje na korisničkoj ili pretplatničkoj terminalnoj opremi,


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• 3. javna telefonska govornica: telefonski uređaj dostupan za javnu uporabu primjenom odgovarajućih sredstava plaćanja javne govorne usluge,


Internet NN 123/2005
• 4. javna telefonska mreža: nepokretna telekomunikacijska mreža koja se koristi za pružanje javno dostupne telefonske usluge i drugih javnih telekomunikacijskih usluga, a podržava prijenos govora, teksta, slika i podataka između krajnjih točaka, te pristup Internetu,

Internet stranice NN 123/2005
• 5. javno dostupna telefonska usluga: javna telekomunikacijska usluga koja omogućuje uspostavu i primanje unutarnjih i međunarodnih poziva u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži te uspostavu hitnih poziva prema potrebi. Ova usluga također obuhvaća uslugu službe za korisnike, uslugu telefonskog imenika i pristup javnim telefonskim govornicama,

Internet stranice NN 123/2005 • 6. neostvareni poziv: poziv na ispravan broj, koji je ispravno odaslan nakon dobivanja signala slobodnoga biranja, a pri kojem pozivatelj nije, u roku od 30 sekunda od trenutka kad je javna telekomunikacijska mreža zaprimila sve podatke potrebne za uspostavu veze, dobio signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja,
Internet stranice NN 123/2005 • 7. priključna točka: svi fizički priključci i njihova priključna tehnička specifikacija koji su dio telekomunikacijske mreže i koji su potrebni za priključenje na tu mrežu i za djelotvorno uspostavljanje telekomunikacijskih veza putem te mreže,
Internet stranice NN 123/2005 • 8. pristupni vod: veza između priključne točke pretplatnika i ulazne točke krajnje centrale ili udaljenog pretplatničkog stupnja,
Internet stranice NN 123/2005 • 9. učestalost kvarova po pretplatničkom pristupnom vodu (priključku): postotni odnos između broja ispravnih prijava kvara i prosječnog broja pretplatničkih pristupnih vodova (priključaka) pripadajuće telekomunikacijske mreže u određenom razdoblju,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 123/2005 • 10. učestalost neostvarenih poziva: postotni odnos između broja neostvarenih poziva i ukupnog broja svih poziva u određenom razdoblju,
Informacije NN 123/2005 • 11. učestalost prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge: postotni odnos između broja prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge i ukupnog broja svih izdanih računa za obavljene osnovne usluge,
Poslovne stranice NN 123/2005 • 12. udjel javnih telefonskih govornica u radu: postotni odnos između broja javnih telefonskih govornica puštenih u rad i ukupnog broja svih postavljenih javnih telefonskih govornica,
Pregledi NN 123/2005 • 13. vrijeme kašnjenja signala slobodnoga biranja: vrijeme koje protekne od trenutka kad pozivatelj zatvori strujni krug pristupnog voda do trenutka dobivanja signala slobodnoga biranja,
Besplatno NN 123/2005 • 14. vrijeme odgovora osobe operatora (telefonista): vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja zadnje znamenke pozivnog broja nadležne službe operatora do trenutka javljanja osobe operatora (telefonista),
Glasnik NN 123/2005 • 15. vrijeme odgovora službe davanja obavijesti (informacija): vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja zadnje znamenke pozivnog broja usluge davanja obavijesti do trenutka javljanja osobe zadužene za davanje obavijesti (informacija), odnosno do trenutka javljanja automatiziranog govornog sustava,
Propis NN 123/2005 • 16. vrijeme uklanjanja kvara: vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara do trenutka uklanjanja kvara, odnosno ponovne uspostave redovite telekomunikacijske usluge,
Propis NN 123/2005 • 17. vrijeme uspostave poziva: vrijeme mjereno u sekundama, s točnosti od jedne desetinke sekunde, koje protekne od trenutka kad je javna telekomunikacijska mreža zaprimila sve podatke potrebne za uspostavu veze, do trenutka kad pozivatelj dobije signal zauzeća, signal pozivanja ili signal javljanja,
Propis NN 123/2005 • 18. vrijeme uspostave usluge: vrijeme, mjereno u danima, koje protekne od dana zaprimanja zahtjeva za uspostavu određene telekomunikacijske usluge, u pisanom ili elektroničkom obliku, do dana priključenja pretplatničke terminalne opreme na telekomunikacijsku mrežu, čime se omogućuje korištenje tom uslugom.
Propis NN 123/2005 • (1) Davatelji osnovnih usluga odgovorni su za osiguravanje kakvoće osnovnih usluga koje obavljaju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 27/99, Broj 127/07, Broj 143/08, Broj 100/06, Broj 111/05, Broj 151/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled