PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 122/2005 • U konkretnom slučaju, predmetne transakcije kojima su stečene, odnosno, prenesene dionice Izdavatelja su, dakle, transakcije sklopljene drugim pravnim poslom (izjave o prijenosu od dana 9. kolovoza 2005. godine), pri čemu su transakcije u cijelosti pogrešne, jer ne postoji pravni temelj transakcije (»Sporazum«), a mogućnost nanošenja velike štete ogleda se u tome da predmetne dionice, njih 92,73% od ukupnog broja dionica s pravom glasa Izdavatelja (temeljni kapital upisan u sudski registar iznosi 968.451.200,00 kn pri čemu je nominalni iznos jedne dionice 3.200,00 kn tako da je temeljni kapital podijeljen na 302.641 dionica) protupravno promijene vlasnika tako da on njima ne može više raspolagati. Slijedom navedenog, riješeno je kao u točki 1. izreke.
NN 122/2005 • Prema odredbi članka 15. stavka 2. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, u slučaju utvrđenih nezakonitosti i nepravilnosti Komisija će rješenjem naložiti poduzimanje radnji koje pridonose uspostavljanju zakonitosti i usklađivanju rada sa zakonima i drugim propisima, odnosno izreći odgovarajuću mjeru propisanu ovim Zakonom. Prema odredbi članka 15. stavka 4. točke 6. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, kad utvrdi nezakonitosti i nepravilnosti zbog kojih postoji mogućnost nanošenja velike štete, Komisija će naložiti druge mjere koje su potrebne za uklanjanje posljedica koje su nastale izvršenjem ili propuštanjem radnji od strane sudionika na tržištu kapitala, a mogu utjecati na tržište u cjelini. Prema odredbi stavka 3. članka 15., rješenjem iz prethodnog stavka Komisija će odrediti rok za izvršenje rješenja koji ne može biti duži od 60 dana i obvezu da se Komisiji dostavi dokaz o ispravljenoj nezakonitosti i nepravilnosti. Slijedom navedenog, riješeno je kao u točki 2. izreke.
NN 122/2005 • Temeljem odredbe članka 8. stavka 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, pojedinačne akte Komisija objavljuje u »Narodnim novinama« nakon njihove konačnosti. Slijedom navedenog, riješeno je kao u točki 3. izreke.
NN 122/2005 • Protiv ovog Rješenja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor podnošenjem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka ovog Rješenja.
NN 122/2005 • Na temelju članka 30.a Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 117/93., 69/97., 33/00., 127/00., 59/01., 107/01., 117/01., 150/02. i 147/03.) i članka 27. Statuta Općine Pirovac (»Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije«, broj 12/01. i 7/05.), Općinsko vijeće Općine Pirovac, na 4. sjednici, od 3. listopada 2005. godine, donosi
NN 122/2005 • Ovom odlukom utvrduju se obvenici, stopa, te način obračuna i plaćanja prireza porezu na dohodak koji je vlastiti izvor prihoda proračuna Općine Pirovac.
NN 122/2005 • Prirez porezu na dohodak plaćaju obveznici poreza na dohodak koji imaju prebivalište ili uobičajeno boravište na području Općine Pirovac.
NN 122/2005 • Osnovicu za prirez porezu na dohodak čini ukupan iznos obračunatog poreza na dohodak.
NN 122/2005 • Prirez porezu na dohodak plaća se po stopi 6% od osnovice utvrdene u članku 3. ove odluke.
NN 122/2005 • Poslove utvrdivanja, evidentiranja, nadzora, naplate i ovrhe radi naplate prireza porezu na dohodak obavlja Ministarstvo financija RH – Porezna uprava, Područni ured Šibenik.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 122/2005 • Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2006. godine.
NN 122/2005 • Ova odluka objavit će se i u »Službenom vjesniku Šibensko--kninske županije«.
NN 123/2005 • Na temelju članka 37. stavka 3., članka 38. stavka 3., članka 40. stavka 6. i članka 41. stavka 6. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, broj 122/03., 158/03., 60/04. i 70/05.) ministar mora, turizma, prometa i razvitka donosi
NN 123/2005 • Ovim se Pravilnikom propisuju način i uvjeti obavljanja te podrobniji opis i mjerila kakvoće osnovnih (univerzalnih) telekomunikacijskih usluga, način i postupak određivanja davatelja osnovnih telekomunikacijskih usluga, način i postupak podnošenja i rješavanja zahtjeva za nadoknadu troškova obavljanja osnovnih telekomunikacijskih usluga, način određivanja visine nadoknade troškova obavljanja tih usluga, način i rokovi isplate nadoknade tih troškova, način i postupak određivanja iznosa doprinosa operatora i davatelja javnih govornih usluga, način i rokovi plaćanja tog doprinosa, te pitanja u vezi s upravljanjem Fondom za osnovne telekomunikacijske usluge.
NN 123/2005 • Osnovne (univerzalne) telekomunikacijske usluge (u daljnjem tekstu: osnovne usluge) su najmanji skup telekomunikacijskih usluga određene kakvoće, koje su dostupne po pristupačnoj cijeni svim krajnjim korisnicima usluga u Republici Hrvatskoj, neovisno o njihovoj zemljopisnoj lokaciji, a obuhvaćaju sljedeće:
NN 123/2005 • 1. pristup javnoj govornoj usluzi putem priključka na fiksnu lokaciju, što omogućuje krajnjem korisniku slanje i primanje mjesnih, međumjesnih (nacionalnih) i međunarodnih telefonskih poziva, komunikaciju putem telefaksa i telekomunikacijski prijenos podataka, uz brzine prijenosa podataka koje omogućuju djelotvoran pristup Internetu, uzimajući u obzir raširene tehnologije kojima se koristi većina pretplatnika, kao i tehnološku ostvarivost,
NN 123/2005 • 2. pristup krajnjih korisnika najmanje jednom sveobuhvatnom popisu pretplatnika javne govorne usluge, u obliku koji je odobrilo Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Vijeće Agencije), a koji može biti tiskani i/ili elektronički, te se mora redovito, a najmanje jedanput godišnje obnavljati, pri čemu se pretplatnicima mora osigurati pravo na privatnost u vezi s uporabom njihovih osobnih podataka,
NN 123/2005 • 3. pristup krajnjih korisnika službi davanja obavijesti, uključujući i korisnike javnih telefonskih govornica,
NN 123/2005 • 4. postavljanje javnih telefonskih govornica na javnim i u svako doba dostupnim mjestima, u skladu s razumnim potrebama krajnjih korisnika, u pogledu pokrivenosti područja, broja telefonskih govornica, njihove dostupnosti korisnicima s invaliditetom i kakvoće usluge,
NN 123/2005 • 5. besplatno pozivanje telefonskih brojeva za hitne službe, kao i jedinstvenog europskog broja za hitne službe, s bilo kojeg telefonskog uređaja, uključujući i sve javne telefonske govornice.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 77/92, Broj 86/02,
Broj 1/09, Broj 65/07,
Broj 5/09, Broj 81/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE