PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (3) Izvor svjetlosti na signalnim svjetiljkama likovnih signala je električki ili neki drugi izvor.
NN 126/2009 • (4) Likovni signali kod kojih nije predviđeno opremanje svjetiljkama, prijenosni signali osoblja pruge i signalne oznake moraju biti prevučeni reflektirajućom materijom.
NN 126/2009 • (5) U pojedinim slučajevima propisanim odredbama ovoga pravilnika nije potrebno određene signale i signalne oznake prevlačiti reflektirajućom materijom, a to vrijedi za sljedeće signale i signalne oznake:
NN 126/2009 • – bijele znakove na skretničkim signalnim crnim pločama i to na sporednim kolosijecima na kojima se ne manevrira noću i na zaštitnim skretnicama koje su u ovisnosti s glavnim signalima,
NN 126/2009 • (6) U službenim mjestima i na jednokolosiječnim prugama stalni i prijenosni signali i signalne oznake ugrađuju se i postavljaju s desne strane kolosijeka u odnosu na vozni smjer ili neposredno iznad kolosijeka za koji vrijede, osim ako ovim pravilnikom nije drugačije propisano. Izuzetno, upravitelj infrastrukture može odobriti ugradnju stalnih i prijenosnih signala i signalnih oznaka s lijeve strane kolosijeka u odnosu na vozni smjer.
NN 126/2009 • (7) Kilometarske oznake i hektometarske oznake s parnim hektometrima ugrađuju se s desne strane, a hektometarske oznake s neparnim hektometrima s lijeve strane pruge.
NN 126/2009 • (8) Na dvokolosiječnim prugama i na usporednim jednokolosiječnim prugama te u službenim mjestima koja se nalaze na otvorenoj pruzi na tim prugama, stalni i prijenosni signali i signalne oznake ugrađuju se i postavljaju s vanjske strane kolosijeka ili neposredno iznad kolosijeka za koji vrijede.
NN 126/2009 • (9) Ulazni signali i predsignali na dvokolosiječnoj pruzi za vožnju po nepravilnom kolosijeku te za obostrani promet po kolosijeku koji se u voznom smjeru nalazi s lijeve strane ugrađuju se s lijeve strane kolosijeka.
NN 126/2009 • (10) Postojeći glavni signali i predsignali na jednokolosiječnim prugama ugrađeni s lijeve strane kolosijeka u odnosu na vozni smjer mogu se rabiti do prve rekonstrukcije pruge.
NN 126/2009 • (11) Signali i signalne oznake moraju biti vidljivi s propisane daljine. Ako za pojedine signale i signalne oznake ovim pravilnikom nije propisana daljina vidljivosti, ti signali i signalne oznake moraju se vidjeti s udaljenosti od najmanje 30 m pri vremenskim uvjetima kada nema padalina i magle.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (1) Signalni znakovi glavnih signala predsignaliziraju se signalnim znakovima predsignala s kojima glavni signali moraju biti u tehničkoj ovisnosti. Iznimku čine postojeći glavni signali čiji signalni znakovi nisu predsignalizirani. Prigodom prve rekonstrukcije ispred takvih glavnih signala moraju se ugraditi predsignali.
NN 126/2009 • (2) Kada je signalna ploča glavnog signala ugrađena na mosnu ili polumosnu konstrukciju iznad kolosijeka ili na zid objekta, tada se stup mosne ili polumosne konstrukcije odnosno rub objekta boji kao stup glavnog signala. Ukoliko to mjesne prilike ne dopuštaju, uz ili ispod signalne ploče glavnog signala ugrađuje se posebna ploča obojena kao stup glavnog signala.
NN 126/2009 • (3) Kod određivanja mjesta za ugradnju glavnog signala mora se ostvariti propisana vidljivost.
NN 126/2009 • (4) Ulazni i zaštitni signali ugrađuju se prema mjesnim prilikama, ali najmanje na 100 m ispred prve ulazne skretnice ili točke koju štite odnosno 200 m ako je pruga ispred ulaznog odnosno zaštitnog signala na duljini od najmanje 2 km u padu od 10‰ i više.
NN 126/2009 • (5) U službenim mjestima gdje se ulazni kolosijeci upotrebljavaju za manevriranje, ulazni i zaštitni signali moraju se ugraditi najmanje na daljini puta proklizavanja ispred signala granica manevriranja, ali ne manje od 50 m odnosno 100 m ako je pruga ispred ulaznog odnosno zaštitnog signala na duljini od najmanje 2 km u padu od 10‰ i više.
NN 126/2009 • (6) Najveća udaljenost ulaznoga ili zaštitnog signala od točke koju štiti iznosi 500 m na prugama od značaja za međunarodni i regionalni promet odnosno 300 m na prugama od značaja za lokalni promet.
NN 126/2009 • (7) Postojeći zaštitni signali bez predsignala ugrađeni su na udaljenosti zaustavnog puta ispred točke koju štite, s osiguranom vidljivošću od 200 m. Ti signali ugrađeni su i na manjoj udaljenosti ispred točke koju štite, ali ne manjoj od 200 m.
NN 126/2009 • (8) Razmak između susjednih glavnih signala kojima se regulira vožnja uzastopnih vlakova ne smije biti kraći od duljine zaustavnog puta. Iznimno se može taj razmak smanjiti najviše za 5%.
NN 126/2009 • (1) Najmanja daljina vidljivosti glavnih signala za najveće dopuštene brzine pri vremenskim uvjetima kada nema padalina i magle mora iznositi:
NN 126/2009 • (2) Kada je iznos najveće dopuštene brzine između graničnih vrijednosti brzina navedenih za svaku daljinu vidljivosti, najmanja daljina vidljivosti glavnih signala određuje se interpolacijom razmjerno dopuštenoj brzini.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 118/03, Broj 17/07,
Broj 56/06, Broj 112/04,
Broj 31/09, Broj 131/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE