PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 104/2008 • (3) Vozila čija je najveća brzina (Vmax) niža od 45 km/h za mopede, ili 67 km/h za motocikle (s ili bez bočne prikolice) i tricikle treba ispitati pri brzini koja iznosi 0,9 Vmax.
NN 104/2008 • (4) Za mopede s najvećom brzinom 25 km/h ili nižom, ta je vrijednost 40 %.
NN 104/2008 • ZAHTJEVI KOJI SE PRIMJENJUJU ZA MOPEDE NA DVA KOTAČA, MOTOCIKLE NA DVA KOTAČA I TRICIKLE OPREMLJENE PROTUBLOKIRAJUĆIM URE?AJEM
NN 104/2008 • 1.1. Cilj ovih odredbi je definirati najmanje učinke sustava kočenja s protublokirajućim uređajima ugrađenim na mopede na dva kotača, motocikle na dva kotača i tricikle. To ne čini obveznom ugradbu protublokirajućih uređaja na vozila, ali ako su takvi uređaji ugrađeni moraju zadovoljavati niže navedene zahtjeve.
NN 104/2008 • 1.2. Uređaju koji su sada poznati sadrže jedno ili više osjetila, jedno ili više računala i jedan ili više modulatora. Uređaji različite konstrukcije smatrat će se protublokirajućim uređajima u smislu ovog Dodatka ako su im učinci najmanje jednaki propisanima u ovom dodatku.
NN 104/2008 • označava dio sustava radnog kočenja koji automatski regulira stupanj proklizavanja u smjeru vrtnje kotača na jednom ili više kotača vozila pri kočenju.
NN 104/2008 • označava dio konstruiran da utvrđuje i prenosi računalu stanje vrtnje kotača ili dinamička stanja vozila.
NN 104/2008 • označava dio konstruiran da vrednuje podatke koje šalje (šalju) osjetilo (osjetila) i da prenese signal modulatoru.
NN 104/2008 • označava dio konstruiran da mijenja silu (sile) kočenja u skladu sa signalom koji primi od računala.
NN 104/2008 • 3.1 Svaki regulirani kotač mora biti takav, da može staviti u rad najmanje svoj vlastiti uređaj.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 104/2008 • 3.2 Svaki prekid napajanja uređaja električnom energijom i/ili ožičenja izvan elektronike računala mora biti signaliziran vozaču optičkim upozornim signalom, koji mora biti vidljiv čak i na dnevnom svjetlu; vozač mora moći lako provjeriti njegovo radno stanje(5).
NN 104/2008 • 3.3. U slučaju greške u protublokirajućem uređaju, učinkovitost kočenja opterećenog vozila ne smije biti manja od niže vrijednosti dvaju propisanih zahtjeva za vozilo, navedenih u točkama 2.1.2.2 ili 2.1.2.3 Dodatka 1.
NN 104/2008 • 3.4 Smetnje koje prave elektromagnetska polja ne smiju ometati rad uređaja(6).
NN 104/2008 • 3.5 Protublokirajući uređaji moraju zadržati svoju radnu sposobnost kad je kočnica potpuno aktivirana za vrijeme bilo kojeg zaustavljanja.
NN 104/2008 • 4.1.1. U slučaju motocikala na dva kotača i tricikala, sustavi kočenja opremljeni protublokirajućim uređajem smatraju se prihvatljivim ako je zadovoljen uvjet
NN 104/2008 • 4.1.3. Ispitivanja se moraju provesti s neopterećenim vozilom.
NN 104/2008 • 5.1 Sljedeće dodatne provjere moraju se obaviti s neopterećenim vozilom.
NN 104/2008 • 5.1.1. avaki kotač kojeg regulira protublokirajući uređaj mora blokirati kad se punom silom(8) naglo djeluje na njegovu upravljačku napravu, na dvije vrste površine ceste propisane u točki 4.1.2, pri početnim brzinama koje idu do 0,8 Vmax, ali ne prelaze 80 km/h(9).
NN 104/2008 • 5.1.2. Kad kotač kojega regulira protublokirajući uređaj prelazi s površine s visokim prianjanjem na površinu s niskim prianjanjem propisanim u točki 4.1.2, uz djelovanje punom silom(8) na upravljačku napravu, kotač ne smije blokirati. Brzina vožnje i trenutak aktiviranja kočnica moraju biti tako proračunani da se, s potpuno aktivnim protublokirajućim uređajem na površini s visokim prianjanjem, prelazak s jedne površine na drugu obavi približno brzinom 0,5 Vmax, ne prelazeći 50 km/h.
NN 104/2008 • 5.1.3. Kad kotač prelazi s površine s niskim prianjanjem na površinu s visokim prianjanjem propisanim u točki 4.1.2 uz djelovanje punoje punom silom(8 na upravljačku napravu, usporenje vozila mora se povećavati do odgovarajuće vrijednosti u razumnom vremenu, a vozilo ne smije skretati iz svoga početnog smjera. Brzina vožnje i trenutak aktiviranja kočnica moraju biti proračunani tako da se, s potpuno aktivnim protublokirajućim uređajem na površini s niskim prianjanjem, prelazak s jedne površine na drugu obavi približno brzinom 0,5 Vmax, ne prelazeći 50 km/h.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 123/08, Broj 9/05,
Broj 65/02, Broj 135/09,
Broj 7/09, Broj 130/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE