PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 77/2008 • 5.10.3.2. po širini, dvjema vertikalnim ravninama koje zatvaraju u smjeru prema naprijed, odnosno prema natrag vanjski kut od 15° sa srednjom uzdužnom ravninom vozila, prolaze kroz točku ili točke dodira vertikalnih ravnina koje su usporedne sa srednjom uzdužnom ravninom i omeđuju sveukupnu širinu vozila; ako ima više dodirnih točaka, najistaknutija s prednje strane mora odgovarati ravnini usmjerenoj prema naprijed, a najistaknutija sa stražnje strane ravnini usmjerenoj prema natrag.
NN 77/2008 • 5.11. Električne veze moraju biti takve da se prednja i stražnja pozicijska svjetla, gabaritna svjetla (ako postoje) bočna svjetla za označivanje (ako postoje) i svjetlo stražnje registracijske pločice, ne mogu uključivati ili isključivati samo istodobno. Taj uvjet se ne primjenjuje kod uporabe prednjih i stražnjih pozicijskih svjetala kao ni bočnih svjetala za označivanje kad su ona spojena ili uzajamno povezana sa spomenutim svjetlima, kao parkirna svjetla.
NN 77/2008 • 5.12. Električne veze moraju biti takve da se duga i kratka glavna svjetla i svjetlo za maglu ne mogu uključiti dok se ne uključe i svjetla navedena u točki 5.11. Ti zahtjevi ne trebaju, međutim, biti zadovoljeni u slučaju dugih i kratkih glavnih svjetala kad se ona upotrebljavaju za davanje svjetlosnih znakova povremenim uključivanjem dugog svjetla u kratkim vremenskim razmacima ili povremenim uključivanjem kratkog svjetla u kratkim vremenskim razmacima ili naizmjeničnim uključivanjem dugog i kratkog svjetla u kratkim vremenskim razmacima.
NN 77/2008 • Kad je ovim pravilnikom propisana pokazna svjetiljka »zatvorenoga kruga«, ona se može zamijeniti »radnom« pokaznom svjetiljkom.
NN 77/2008 • 5.14.1. Skrivanje svjetala mora biti zabranjeno, s izuzetkom dugih glavnih svjetala, kratkih glavnih svjetala i prednjih svjetala za maglu, koja se mogu skriti kad nisu u uporabi.
NN 77/2008 • 5.14.2. U slučaju bilo kakve neispravnosti koja utječe na rad uređaja za skrivanje (zaklanjanje) svjetla moraju ostati u položaju za uporabu, ako su već u uporabi, ili mora postojati mogućnost njihova pomicanja u položaj za uporabu bez pomoći alata.
NN 77/2008 • 5.14.3. Mora biti moguće pomaknuti svjetla u položaj za uporabu i uključiti ih s pomoću jednoga prekidača, ne isključujući mogućnost njihova pomicanja u položaj za uporabu bez njihova uključivanja.
NN 77/2008 • 5.14.4. Ne smije biti moguće namjerno, s vozačeva sjedišta, zaustaviti pomicanje uključenih svjetala prije nego li ona dospiju u svoj položaj za uporabu. Ako postoji opasnost od zasljepljivanja ostalih korisnika ceste pomicanjem svjetala, ona se moa se moučiti samo kad stignu u svoj položaj za uporabu.
NN 77/2008 • (1)Tekst ovoga priloga je istovjetan odgovarajućem tekstu Pravilnika UN/ECE R 48. Dodatci toga pravilnika istovjetni su dodatcima Priloga ll. ovoga pravilnika. Ispuštene točke i dodatci Pravilnika UN/ECE R 48 su radi prepoznavanja navedene u zagradama.
NN 77/2008 • (1)U slučaju uređaja za osvjetljavanje stražnje registarske pločice i pokazivača smjera (kategorije 5 i 6) naziv »osvjetljavajuća površina« zamjenjuje se nazivom » površina emitiranja svjetla«, jer nemaju osvjetljavajuće površine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 77/2008 • bijela sprijeda, crvena odostraga, jantarna ako je uzajamno povezano s bočnim pokazivačima smjera ili s bočnim svjetlima za označivanje
NN 77/2008 • jantarna; međutim, bočno svjetlo za označivanje koje je smješteno najviše straga može biti crveno ako je udruženo ili spojeno, ili uzajamno povezano sa stražnjim pozicijskim svjetlom, stražnjim gabaritnim svjetlom, stražnjim svjetlom za maglu, kočnim svjetlom ili je udruženo ili ima dio površine emitiranja svjetla zajedno sa stražnjim katadiopterom
NN 77/2008 • jantarna; međutim, bočni katadiopter smješten najviše straga može biti crven ako je udružen ili ima dio površine emitiranja svjetla u zajedništvu sa stražnjim pozicijskim svjetlom, stražnjim gabaritnim svjetlom, stražnjim svjetlom za maglu, kočnim svjetlom ili crvenim bočnim svjetlom za označivanje smještenim najviše straga
NN 77/2008 • Broj svjetala postavljenih na vozilo mora biti jednak broju(brojevima) navedenom(navedenim) u točkama 6.1. do 6.20.
NN 77/2008 • 5.17. Svjetla se mogu ugraditi na pomične elemente pod uvjetom da su zadovoljenu uvjeti propisani u točkama 5.18., 5.19. i 5.21.,
NN 77/2008 • 5.18. Stražnja pozicijska svjetla, stražnji pokazivači smjera i stražnji katadiopteri, trokutasti kao i netrokutasti, mogu biti ugrađeni na pomične elemente samo:
NN 77/2008 • 5.18.1. ako u svim nepomičnim položajima pomičnih elemenata svjetla na pomičnim elementima zadovoljavaju sve zahtjeve za ta svjetla koji se odnose na položaj, geometrijsku vidljivost i fotometrijske značajke. Ako se gornje funkcije trebaju postići s pomoću sklopa od dva svjetla označena s »D« (vidi točku 2.16.1.), samo jedno od tih svjetala treba zadovoljavati gore spomenute zahtjeve
NN 77/2008 • 5.18.2. kad je vozilo opremljeno dodatnim svjetlima koja ispunjavaju naviše navedene funkcije i kad su ona aktivirana, a pomični elementi se nalazi u bilo kojem nepomičnom položaju, ako ta dodatna svjetla zadovoljavaju ti sve zahtjeve za položaj, geometrijsku vidljivost i fotometrijske značajke koji se odnose na svjetla ugrađena na pomični element.
NN 77/2008 • 5.19. Kad su pomični elementi u položaju različitom od »uobičajenoga položaja uporabe«, uređaji na njih ugrađeni ne smiju prouzročiti neprikladprikladobnost korisnicima ceste.
NN 77/2008 • 5.20. Kad je svjetlo ugrađeno na pomični element i pomiči element je u ‘uobičajenom (uobičajenim) položaju (položajima) uporabe’, svjetlo se mora uvijek vratiti u položaj (položaje) koji je utvrdio proizvođač u skladu s ovim pravilnikom. U slučaju kratkih glavnih svjetala i prednjih svjetala za maglu taj zahtjev mora se smatrati zadovoljenim ako se, nakon što su pomični elementi pomaknuti i vraćeni u uobičajeni položaj 10 puta, ni jedna vrijednost kutnog nagiba tih svjetala u odnosu na njihov nosač, mjerena poslije svakoga pomicanja elementa, ne razlikuje više od 0,15% od prosjeka 10 izmjerenih vrijednosti. Ako je razlika veća, tada svako ograničenje navedeno u točki 6.2.6.1.1. mora biti promijenjeno za iznos te razlike da bi se smanjio dopušteni opseg nagiba pri provjeri vozila prema dodatku 6.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 152/05, Broj 93/04,
Broj 112/04, Broj 90/96,
Broj 162/03, Broj 82/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE