PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 9/2006 • 6. PROIZVODNJA GOTOVIH JELA OD MESA UZ DODATKE ZAČINA I DRUGIH SASTOJAKA
NN 9/2006 • Tablica 8. STRUKTURA TRŽIŠTA PROIZVODNJE GOTOVIH JELA OD MESA KOLIČINSKI (U TONAMA) NA TERITORIJU REPUBLIKE HRVATSKE (U 2004. GODINI)
NN 9/2006 • Izvor: Croatiastočar GIU, Zagreb, podaci za 2004. godinu te dopisi poduzetnika i Carinske uprave
NN 9/2006 • Nakon provedbe predmetne koncentracije poduzetnik AGROKOR d.d., koji nije bio prisutan na mjerodavnom tržištu proizvodnje i uvoza gotovih jela od mesa ulazi na ovo tržište stjecanjem većinskog udjela u poduzetniku PIK VRBOVEC d.d. i time stječe tržišni udjel od …* posto, odnosno »stupa u čizme« tog poduzetnika, na području Republike Hrvatske u 2004., dok tržišni udjeli poduzetnika Danice d.o.o., Koprivnica, Gavrilovića d.o.o., Petrinja te Sljemena d.d., Sesvete ostaju nepromijenjeni.
NN 9/2006 • Naime, »stupanje u čizme« tehnički je izraz u pravu tržišnog natjecanja koji se koristi u postupku ocjene dopuštenosti koncentracije poduzetnika. Navedeni izraz odnosi se na situaciju kada poduzetnik koji stječe prevladavajući utjecaj nad drugim poduzetnikom u konkretnoj koncentraciji do tada nije bio prisutan na onom mjerodavnom tržištu na kojem je djelovao preuzeti poduzetnik tako da preuzimatelj time automatski stječe tržišni udjel preuzetog poduzetnika. Međutim, time se ne mijenja struktura tržišta, kako s obzirom na broj poduzetnika koji na njemu djeluju, tako i s obzirom na veličinu njihovih tržišnih udjela. Mijenja se samo imatelj većinskog udjela u temeljnom kapitalu preuzetog poduzetnika.
NN 9/2006 • Na tom tržištu i nadalje djeluje isti broj takmaca kao i prije provedene koncentracije.
NN 9/2006 • Tablica 9. STRUKTURA TRŽIŠTA PROIZVODNJE MASNOĆA (MASTI I LOJA) (KOLIČINSKI U TONAMA) NA TERITORIJU REPUBLIKE HRVATSKE (U 2004. GODINI)
NN 9/2006 • Izvor: Croatiastočar GIU, Zagreb, podaci za 2004. godinu te dopisi poduzetnika i Carinske uprave
NN 9/2006 • Mjerodavno tržište proizvodnje masnoće i loja analizirano je prema kriteriju proizvodnje masnoća (masti i loja) u količinama (u tonama) na području Republike Hrvatske u 2004. godini te su izračunati tržišni udjeli koje su ostvarili BELJE d.d., PIK VRBOVEC d.d. i ostali poduzetnici. Prema podacima uvoznika isti nisu ostvarili uvoz masti i loja u 2004. godini.
NN 9/2006 • Nakon provedbe predmetne koncentracije poduzetniku AGROKOR d.d. se putem povezanog poduzetnika BELJE d.d. tržišni udjel na mjerodavnom tržištu proizvodnje masnoća (masti i loja) s …* posto povećava za udjel PIK VRBOVCA d.d. od …* posto, na ukupnih …* posto na području Republike Hrvatske u 2004. godini. Tržišni udjeli ostalih poduzetnika ostaju nepromijenjeni.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 9/2006 • Iz prikazanih podataka proizlazi da je to tržište po broju tržišnih takmaca relativno dobro strukturirano.
NN 9/2006 • Zaključno o tržištima vezanima uz svježe juneće i svinjsko meso i mesne prerađevine od junećeg i svinjskog mesa
NN 9/2006 • Analiza mjerodavnih tržišta navedenih pod točkama od 1. do 7., potvrdila je preliminarnu analizu, odnosno da provedba predmetne koncentracije neće proizvesti negativne učinke na tržištima vezanima uz svježe juneće i svinjsko meso i mesne prerađevine od junećeg i svinjskog mesa. Uz izuzetak nekoliko tržišta, uglavnom je riječ o relativno dobro strukturiranim tržištima, od kojih neka predstavljaju novu djelatnost za poduzetnika AGROKOR d.d., dok na ostalima preuzima tržišne udjele poduzetnika PIK VRBOVEC d.d., koji se kreću u rasponu od 0-5 posto (udjel PIK VRBOVCA d.d. na tržištu proizvodnje i uvoza trajnih suhomesnatih proizvoda) do 20-25 posto (udjel PIK VRBOVCA d.d. na tržištu proizvodnje i uvoza polutrajnih i trajnih proizvoda u limenkama od mesa). Ni na jednom od navedenih tržišta njihov zajednički tržišni udjel ne prelazi 35 posto. Osim toga, prepreke ulaska na tržište (regulatorne prepreke, troškovi ulaganja) relativno su niske te je ulazak novih poduzetnika u razne segmente tržišta relativno lagan.
NN 9/2006 • Nadalje, poduzetnik AGROKOR d.d. je jasno dokazao namjeru ulaganja u daljnji razvoj i modernizaciju proizvodnje i povećanja opsega poslovanja poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. te mu time osigurao nastavak poslovanja.
NN 9/2006 • Slijedom rečenog, provedba koncentracije na ovim tržištima neće dovesti do narušavanja tržišnog natjecanja.
NN 9/2006 • Iako je Agencija analizirala 2004. kao mjerodavnu godinu, radi sveobuhvatnog prikaza mjerodavnih tržišta promatrani su i raspoloživi podaci za 2005. godinu. Prema saznanju iz medija, tijekom 2005. poduzetnik AGROKOR d.d. je, za 7,5 milijuna kuna od Sljemena d.d. iz Sesveta kupio brand, recepturu i tehnologiju izrade Sljemenovih proizvoda. Stjecanjem još jednog jakog branda koncern Agrokor će zasigurno pojačati svoj tržišni položaj u mesnoj industriji. Poduzetnik AGROKOR d.d. u Poslovnom dnevniku od 9. i 10. rujna 2005. ističe da će proizvode trgovačkog znaka Sljeme proizvoditi PIK VRBOVEC d.d., s time da se, cit: »zasad neće podizati količinska proizvodnja PIK VRBOVCA d.d., nego će se na dio postojećeg asortimana primijeniti nove recepture. No s vremenom će se ići i na podizanje proizvedenih količina mesnih prerađevina«.
NN 9/2006 • Prihodi koncerna Agrokor, ostvareni u segmentu proizvodnje i distribucije hrane, koji iznose 23,14 posto od ukupno ostvarenih prihoda od prodaje i ostalih operativnih prihoda, u prvoj polovici 2005. godine povećani su za 7,8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
NN 9/2006 • b) Tržište trgovine na malo mješovitom robom i trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa
NN 9/2006 • 1. Mjerodavno tržište trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo (u nespecijaliziranim prodavaonicama: prodavaonicama, samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima; dalje: trgovina na malo mješovitom robom);
NN 9/2006 • 2. Mjerodavno tržište trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 116/05, Broj 49/00,
Broj 24/08, Broj 2/09,
Broj 2/07, Broj 150/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE