PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/2006 • 7.7.2 Pristup vratima za slučaj opasnosti (vidi sliku 5. u Prilogu III.)
NN 15/2006 • Sljedeći se zahtjevi ne primjenjuju za vozačeva vrata koja se upotrebljavaju kao sigurnosna u vozilima namijenjenim za prijevoz najviše 22 putnika.
NN 15/2006 • 7.7.2.1 Slobodni prostor između hodnika i otvora vrata za slučaj opasnosti mora omogućavati slobodan prolaz vertikalnoga valjka promjera 300 mm i visine od poda 700 mm i koji nosi drugi vertikalni valjak promjera 550 mm, tako da im je ukupna visina 1 400 mm.
NN 15/2006 • Promjer gornjega valjaka može se na vrhu smanjiti na 400 mm, kad skošenje u odnosu na vodoravno ravninu ne prelazi 30°.
NN 15/2006 • 7.7.2.2 Osnova prvoga valjka mora se nalaziti u projekciji drugoga valjka.
NN 15/2006 • 7.7.2.3 Kad su sklopiva sjedala ugrađena bočno uzduž tog prolaza, slobodni prostor za valjak treba odrediti za sjedalo u položaju uporabe.
NN 15/2006 • 7.7.2.4 Kao druga mogućnost za dvostruki valjak, može se uporabiti kontrolna naprava opisana u točki 7.7.5.1 (vidi sliku 6. u Prilogu III.)
NN 15/2006 • 7.7.3.1 Kontrolnik za provjeru mora biti moguće provući od hodnika do izlaza iz vozila kroz svaki prozor za slučaj opasnosti.
NN 15/2006 • 7.7.3.2 Smjer pomicanja kontrolnika za provjeru mora biti u smjeru u kojem bi se očekivalo da će ići putnik koji napušta vozilo. Kontrolnik za provjeru treba držati okomito na taj smjer kretanja.
NN 15/2006 • 7.7.3.3 Kontrolnik za provjeru mora biti u obliku tanke ploče dimenzija 600 × 400 mm, s uglovima zaobljenima polumjerom 200 mm. Međutim, kod prozora za slučaj opasnosti koji je na stražnjoj strani vozila, kao drugu mogućnost, kontrolnik za provjeru može imati dimenzije 1400 mm × 350 mm, s uglovima zaobljenima polumjerom 175 mm.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 15/2006 • 7.7.4.1.1 Osim u slučaju vozila razreda I, najmanje jedan otvor za spašavanje mora biti postavljen tako da krnja četverostrana piramida s bočnim kutom 200 i visine 1600 mm dodiruje dio sjedala ili odgovarajućeg oslonca.Os piramide treba biti vertikalna i njezin vrh (gornja površina) mora dodirivati otvor površine otvora za spašavanje. Nosači mogu biti sklopivi ili odvojivi, pod uvjetom da se mogu zabraviti u položaju uporabe. Taj se položaj upotrjebljava kod provjere.
NN 15/2006 • 7.7.4.1.2 Kad je debljina krovne konstrukcije veća od 150 mm, vrh piramide mora dodirivati otvor površine otvora za spašavanje na razini vanjske površine krova.
NN 15/2006 • U slučaju otvora za spašavanje koji su ugrađeni u podu, otvor mora omogućavati izravan i slobodan prolaz do vanjske strane vozila i mora biti postavljen tako da svijetla visina iznad otvora odgovara visini hodnika. Bilo koji izvor topline ili pomični dijelovi moraju biti najmanje 500 mm udaljeni od svakoga dijela otvora za spašavanje.
NN 15/2006 • Treba biti moguće promicati kontrolnik za provjeru u obliku tanke ploče dimenzija 600 × 400 mm s uglovima zaobljenima polumjerom 200 mm, u vodoravnom položaju, treba biti moguće promicati s visine 1 m nad podom vozila do poda.
NN 15/2006 • 7.7.5.1 Hodnik u vozilu mora biti konstruiran i proizveden tako da omogućava slobodan prolaz kontrolne naprave, koja se sastoji od dva suosna valjka međusobno spojena obrnutim krnjim stošcem, koja ima sljedeće dimenzije (u mm):
NN 15/2006 • (*) Visina gornjega valjka i u vezi s tim ukupna visina može se smanjiti za 100 mm na cijelom dijelu hodnika koji se nalazi iza:
NN 15/2006 • – poprečne vertikalne ravnine koja prolazi 1,5 m ispred središnje osi stražnje osovine (stražnje osovine koja je bliža prednjem kraju u slučaju vozila s više stražnjih osovina), i
NN 15/2006 • – poprečne vertikalne ravnine koja prolazi kroz stražnji rub vrata za putnike ili krajnjih stražnjih vrata za putnike, ako postoji više vrata za putnike.
NN 15/2006 • Promjer gornjega valjka može biti smanjen na 300 mm na vrhu kad postoji skošenje pod kutom do 30° u odnosu na horizontalu.
NN 15/2006 • 7.7.5.1.1.1u slučaju naprijed okrenutih sjedala, prednji rub valjkastoga kontrolnika, određenoga u točki 7.7.5.1, mora doseći najmanje do poprečne vertikalne ravnine koja dodiruje krajnju prednju točku naslona krajnjega prednjeg reda sjedala i mora ostati u tom položaju. Od te ravnine mora biti moguće pomicati ploču, pokazanu na slici 7. u Prilogu III., tako, da se počevši od položaja dodira s valjkastim kontrolnikom, strana ploče koja je okrenuta prema vanjskoj strani vozila pomakne za 660 mm naprijed;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 112/05, Broj 10/90,
Broj 71/08, Broj 154/08,
Broj 75/09, Broj 31/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE