PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/2006 • 7.7.5.1.1.2 u slučaju bočno okrenutih sjedala, prednji dio valjkastoga kontrolnika mora doseći najmanje do poprečne vertikalne ravnine, koja se podudara s vertikalnom ravninom koja prolazi kroz središte prednjega sjedala (slika 7 u Prilogu III.);
NN 15/2006 • 7.7.5.1.1.3 u slučaju sjedala okrenutih prema straga, prednji dio valjkastoga kontrolnika mora doseći najmanje do poprečne vertikalne ravnine koja dodiruje prednji dio sjedišta sjedala u prednjem redu ili prednjeg sjedala (slika 7 u Prilogu III.).
NN 15/2006 • 7.7.5.2 Na vozilima I. razreda, promjer donjega valjka može biti smanjen sa 450 mm na 400 mm u stražnjem dijelu hodnika iza:
NN 15/2006 • 7.7.5.2.1 poprečne uspravne ravnine koja prolazi 1,5 m ispred središnje osi stražnje osovine (stražnje osovine koja je bliža prednjem kraju u slučaju vozila s više stražnjih osovina), i
NN 15/2006 • 7.7.5.3 na vozilima razreda III sjedala na jednoj ili obje strane hodnika mogu biti bočno pomična, što kao posljedicu može imati smanjenje širine hodnika do dimenzije koja odgovara promjeru donjeg valjka od 220 mm, pod uvjetom da na svakom sjedalu naprava za upravljanje, lako dostupna putniku koji stoji u hodniku, bude dostatna da prouzroči automatsko vraćanje sjedala, čak i ako je zauzeto, u položaj koji odgovara najmanjoj širini od 300 mm.
NN 15/2006 • 7.7.5.4 Na zglobnim autobusima, kontrolna naprava koja je definirana u točki 7.7.5.1 mora moći proći bez zapinjanja kroz zglobni dio. Nijedan dio mekog dijela obloge u toj sekciji, uključujući i harmoniku, ne smije stršati u hodnik.
NN 15/2006 • 7.7.5.5 Stube mogu biti ugrađene u hodnicima. Širina tih stuba ne smije biti manja od širine hodnika na vrhu stuba.
NN 15/2006 • 7.7.5.6 Nisu dopuštena sklopiva sjedala koja omogućuju putnicima sjedenje u hodniku.
NN 15/2006 • 7.7.5.7 Bočno pomična sjedala koja u nekom položaju zadiru u hodnik nisu dopuštena, osim u vozilima razreda III. na koja se primjenjuju uvjeti propisani u točki 7.7.5.3.
NN 15/2006 • 7.7.5.8 U slučaju vozila na koja se primjenjuje točka 7.7.1.9, nije potreban hodnik, pod uvjetom da su zadovoljene dimenzije za prolaz navedene u toj točki.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 15/2006 • 7.7.5.9 Površina hodnika i pristupnih prilaza mora biti protuklizna.
NN 15/2006 • Nagib hodnika, izmjeren pri neopterećenom vozilu na vodoravni podlozi i s neuključenim sustavom za spuštanje, ne smije prelaziti:
NN 15/2006 • 7.7.6.1.2 12,5 % u slučaju niskopodnih vozila razreda I ili II navedenih u članku 2., točki 2., s obzirom na unutrašnji dio hodnika, 2 m s obje strane središnje osi druge osovine i, po potrebi, treće osovine, na ukupnoj duljini od 2 m;
NN 15/2006 • 7.7.6.4 5% u slučaju ravnine okomite na uzdužnu os simetrije vozila.
NN 15/2006 • 7.7.7.1 Najveća i najmanja visina, s neuključenim sustavom za spuštanje, i najmanja dubina stuba za putnike na vratima za putnike i za slučaj opasnosti, kao i u unutrašnjosti vozila, trebaju biti sljedeći:
NN 15/2006 • (3) 300 mm u slučaju stuba na vratima iza krajnje stražnje osovine.
NN 15/2006 • (4) 250 mm u hodnicima za vozila za prijevoz najviše 22 putnika.
NN 15/2006 • (5) Za najmanje jedna vrata za putnike; 400 mm za ostala vrata za putnike.
NN 15/2006 • 1. Kod dvostrukih vrata odvojeno treba promatrati stube u svakoj polovici stubišta.
NN 15/2006 • 2. Dimenzija E na slici 8. u Prilogu III. ne treba biti ista za svaku stubu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 127/07, Broj 55/05,
Broj 114/06, Broj 44/97,
Broj 30/96, Broj 133/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE