PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 9. omjer neuspješnih MMS poruka: broj neuspješno isporučenih MMS poruka podijeljen s ukupnim brojem pokušaja slanja MMS poruka,


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 10. omjer neuspješnih poziva: omjer neuspješnih poziva u odnosu na ukupan broj pokušaja poziva u određenom vremenskom periodu,


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 11. omjer neuspješnih SMS poruka: broj neuspješno poslanih/primljenih SMS poruka podijeljen s brojem ukupnih pokušaja primanja/slanja SMS poruka, ali ne uključujući ponovljene i neispravne SMS poruke,


Stranica 2008-12-154-4202 NN 154/2008

• 12. omjer raskinutih veza: postotni odnos telefonskih poziva koji je nenamjerno raskinut, uslijed slabe snage signala, međudjelovanja signala, zagušenja ili nekih drugih razloga, u odnosu na ukupni broj veza,


Internet NN 154/2008
• 13. opće ovlaštenje: pravni okvir kojim se propisuje obavljanje djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i/ili usluga,

Internet stranice NN 154/2008
• 14. operator usluga s dodanom vrijednosti: operator koji pruža usluge s dodanom vrijednosti,

Internet stranice NN 154/2008 • 15. opseg problema vezan uz postupak prenosivosti broja: udio zaprimljenih zahtjeva za prijenos broja kod kojih postoji odstupanje od propisanog postupka u ukupnom broju zaprimljenih zahtjeva za prijenos broja,
Internet stranice NN 154/2008 • 16. podroban ispis računa: dokument koji sadržava sve potrebne podatke koji pretplatnicima omogućuju jednostavnu provjeru i kontrolu troškova za određeni vremenski period. Podroban ispis računa se izdaje u pisanom ili elektroničkom obliku u skladu sa zahtjevom korisnika,
Internet stranice NN 154/2008 • 17. pokretna elektronička komunikacijska mreža: elektronička komunikacijska mreža koja omogućava uspostavljanje elektroničke komunikacijske veze i u uvjetima fizičkog kretanja korisnika usluga te mreže,
Internet stranice NN 154/2008 • 18. učestalost prigovora/pritužbi u svezi ispravnosti računa: omjer izražen u postotku između broja prigovora/pritužbi na iznos računa za obavljene javne komunikacijske usluge u elektroničkoj komunikacijskoj mreži i ukupnog broja svih izdanih računa za iste usluge,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 154/2008 • 19. učestalost prigovora/pritužbi u svezi ispravnosti računa za korisnike unaprijed plaćene usluge (pre-paid korisnik): udio prigovora/pritužbi korisnika unaprijed plaćene usluge koji su nastali zbog prigovora/pritužbi korisnika na ispravnost stanja njegova računa ili zbog naplate,
Informacije NN 154/2008 • 20. usluga prijenosa govora putem interneta: prijenos govora putem javnog interneta koji ne obuhvaća javno dostupnu telefonsku uslugu,
Poslovne stranice NN 154/2008 • 21. usluga pristupa internetu: elektronička komunikacijska usluga koja omogućava korisniku pristup internetu,
Pregledi NN 154/2008 • 22. vrijeme prijenosa MMS poruka: vrijeme koje protekne od trenutka slanja MMS poruke do trenutka zaprimanja istog MMS-a od strane drugog korisnika,
Besplatno NN 154/2008 • 23. vrijeme prijenosa SMS poruka: vrijeme koje protekne od trenutka slanja kratke poruke SMS centru do trenutka zaprimanja iste kratke poruke na drugi mobilni uređaj,
Glasnik NN 154/2008 • 24. vrijeme uklanjanja kvara za pristupne vodove: vrijeme mjereno u satima i minutama, koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara, do trenutka uklanjanja kvara,
Propis NN 154/2008 • 25. vrijeme uspostave internet usluge: vrijeme uspostave internet usluge od trenutka zaprimanja valjanog i potpunog zahtjeva za uslugu do trenutka realizacije te usluge,
Propis NN 154/2008 • 26. vrijeme uspostave usluge na fiksnoj lokaciji: vrijeme od trenutka zaprimanja valjanog zahtjeva za uslugu od strane operatora do trenutka realizacije te usluge.
Propis NN 154/2008 • (1) Operator ili infrastrukturni operator ima pravo obavljati djelatnost elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga sukladno načinima i uvjetima iz općeg ovlaštenja, a koji uvjeti su propisani Zakonom o elektroničkim komunikacijama (u daljnjem tekstu: Zakon), te detaljnije opisani drugim podzakonskim propisima donesenim na temelju Zakona i pobrojani u članku 6. ovog pravilnika.
Propis NN 154/2008 • (2) Načini i uvjeti obavljanja pojedinih usluga koji nisu propisani Zakonom ili drugim podzakonskim propisima donesenim na temelju Zakona, detaljnije su opisani u člancima ovoga pravilnika unutar poglavlja I. Opće odredbe, II. Opće ovlaštenje, III. Odnosi s korisnicima i zaštita potrošača, IV. Dodatni zahtjevi za posebne tipove usluga, V. Djelatnost građenja, postavljanja i upotrebljavanja elektroničke komunikacijske infrastrukture i povezane opreme VI. Usluge s dodanom vrijednosti, VII. Kakvoća elektroničkih komunikacijskih usluga, VIII. Prijelazne i završne odredbe, Dodatak 1. Prethodna obavijest, Dodatak 2. Potvrda o primitku prethodne obavijesti, Dodatak 3. Pokazatelji kakvoće javnih govornih usluga u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, Dodatak 4. Pokazatelji kakvoće javnih govornih usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i Dodatak 5. Pravila postupanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 35/95, Broj 120/99, Broj 130/09, Broj 148/08, Broj 79/07, Broj 57/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled