PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2009 • Ako vozilo automatski starta, putnicima mora biti zabranjen prilaz mjestu starta.
NN 3/2009 • U zgradi pogonske postaje ili u njezinoj neposrednoj blizini mora se predvidjeti prostorija za izvršne radnike koji opslužuju žičaru, a i radionica za održavanje i remont.
NN 3/2009 • Poprečni i uzdužni nagib ukrcajno/iskrcajnog prostora kod kružnih žičara s neodvojivom hvataljkom ne smije biti veći od 10%. Konstrukcije ukrcajno/iskrcajnog prostora i staza moraju biti sačinjene od čvrstog materijala.
NN 3/2009 • Duljine ukrcajno/iskrcajnog prostora moraju iznositi za otvorena vozila za dvije ili tri osobe, ako izlaze istovremeno – 5 v (m), gdje je: v – brzina žičare (m/s).
NN 3/2009 • Ukrcajno/iskrcajni prostor žičare s neodvojivom hvataljkom i otvorenim vozilima u kojima se voze isključivo skijaši moraju imati duljinu za otvorena vozila za dvije ili tri osobe i to:
NN 3/2009 • Kosina izlazne staze iznosi približno 20% odnosno toliko da skijaši mogu brzo izaći iz područja gabarita vozila.
NN 3/2009 • U slučaju da putnik padne s visine veće od 1 m završetak ukrcajne staze mora biti osiguran kosinom ili mrežama.
NN 3/2009 • Putovi kojima se kreću putnici ni u kojem se slučaju ne smiju križati s gabaritima vozila žičare kada su u pokretu. Zabrana se mora označiti putokazima i zaprekama.
NN 3/2009 • Pri kontroli nosive konstrukcije postaje uzimaju se ova opterećenja:
NN 3/2009 • Nosivost i stabilnost konstrukcijskih elemenata postaje dokazuje se prema propisima za nosive čelične, betonske i drvene konstrukcije. Sigurnost protiv prevrtanja u najnepovoljnijim slučajevima opterećenja mora biti najmanje 1,5.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2009 • Poboljšanje stabilnosti konstrukcija sidrenom užadi nije dopušteno.
NN 3/2009 • Pogon žičare čini: pogonski motori, spojke, reduktori, kočnice i pogonska užnica.
NN 3/2009 • Osim glavnoga, žičare moraju imati i pogon koji je u opskrbljivanju energijom potpuno neovisan od glavnog pogonu, a može biti izveden kao pomoćni pogon ili kao nužni pogon.
NN 3/2009 • 1) brzina mora biti neovisna o smjeru i veličini opterećenja u granicama 5% nazivne brzine;
NN 3/2009 • 3) kružne žičare brže od 2 m/s kod kojih se putnici ukrcavaju/iskrcavaju (ulaze/izlaze) iz vozila i pri normalnoj brzini moraju imati mogućnost stalnoga ili kratkotrajnog smanjenja brzine;
NN 3/2009 • 4) pri opterećenju nadolje pogon mora biti u stanju preuzeti potencijalnu i kinetičku energiju bez djelovanja mehaničkih kočnica.
NN 3/2009 • 1) pri svim opterećenjima mora osigurati, u oba smjera, brzinu žičare koja je najmanje 30% brzine glavnog pogona;
NN 3/2009 • 4) svi sigurnosni uređaji moraju djelovati kao kod glavnog pogona.
NN 3/2009 • 2) uključenje na pogonsku užnicu mora biti neovisno o mehanizmu glavnog pogona;
NN 3/2009 • 4) mora se opsluživati ili s mjesta pogona, ili u izravnoj ili neizravnoj – vizualnoj vezi s linijom;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 65/09, Broj 12/00,
Broj 128/02, Broj 116/03,
Broj 80/02, Broj 30/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE