PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 40/2009 • Državni grb i roundel mogu biti izrađeni u dvije taktičke izvedbe obojenosti: visoke i niske vidljivosti (Prilog 8 i Prilog 9).
NN 40/2009 • Visoka vidljivost podrazumijeva izvedbu državnog grba i roundela u standardnoj paleti boja.
NN 40/2009 • Niska vidljivost podrazumijeva izvedbu državnog grba i roundela u kombinaciji crne boje i podloge na maskirnoj shemi zrakoplova.
NN 40/2009 • Odabir izvedbe određuje se temeljem taktičkih zahtjeva HRZ i PZO-a.
NN 40/2009 • Državni grb se na avione postavlja obostrano na sredinu vertikalnog stabilizatora.
NN 40/2009 • Državni grb se na helikoptere postavlja obostrano na sredini repne grede, odnosno repnog stabilizatora ovisno o tipu helikoptera.
NN 40/2009 • Državni grb se na besposadne letjelice postavlja obostrano na sredinu vertikalnog stabilizatora. Kod »V« izvedbe repnih stabilizatora državni grb se postavlja na sredinu vanjskih površina stabilizatora.
NN 40/2009 • Veličinu državnog grba definira visina štita grba (šahovsko polje bez krune).
NN 40/2009 • Odabir dimenzije grba određuje se prema veličini zrakoplova, što se definira tehničkim crtežom.
NN 40/2009 • Za besposadne letjelice standardne visine štita grba su 50, 100 i 150 mm. Visina štita grba ne smije prelaziti četvrtinu visine vertikalnog stabilizatora, odnosno četvrtinu duljine jednog stabilizatora kod »V« izvedbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 40/2009 • Roundel se postavlja na avione u sredinu, s obje strane trupa, između izlaznog ruba krila i napadnog ruba horizontalnog stabilizatora ili kormila dubine i na gornju stranu lijeve polovine krila i donju stranu desne polovine krila. Prvi kvadrat u gornjoj lijevoj četvrtini kruga je okrenut u smjeru leta, dok se sredina znaka na krilima postavlja po simetrali u trećinu prema vanjskom (krajnjem) rubu krila.
NN 40/2009 • Roundel se postavlja paralelno uzdužnoj osi aviona, dok se na krila postavlja okomito na smjer leta.
NN 40/2009 • Standardne veličine (promjeri) roundela na avionu su: 250, 400, 500 i 800 mm i u direktnoj su ovisnosti o veličini i tipu aviona na koje se nanosi. Veličina znaka ne smije prelaziti četvrtinu promjera trupa.
NN 40/2009 • Odabir dimenzije znaka određuje se prema veličini aviona, što je definirano tehničkim crtežom.
NN 40/2009 • Roundel se na helikoptere postavlja u sredinu s obje strane stražnjeg dijela trupa, na mjestu na kojem je najuočljiviji, a precizno se definira tehničkim crtežom.
NN 40/2009 • Standardne veličine roundela na helikopteru su promjera: 250, 400, 500 i 800 mm i u direktnoj su ovisnosti o veličinu i tipu helikoptera na koje se nanosi. Veličina znaka ne smije prelaziti petinu visine trupa.
NN 40/2009 • Državni grb i roundel na zrakoplovima mogu biti pomaknuti zbog staklenih (prozirnih), površina koje je zabranjeno bojati, većih otvora i rešetki, površina koje su izložene ekstremno visokim temperaturama ili agresivnim tekućinama koje ih mogu oštetiti i time promijeniti izgled i boju.
NN 40/2009 • Pri postavljanju državnog grba i roundela potrebno je izbjegavati pokretne površine krila i repa, a dopušteno je nanošenje oznaka preko servisnih i pristupnih otvora na oplati zrakoplova.
NN 40/2009 • Registracijsku oznaku na zrakoplovima čini kombinacija triju arapskih brojeva koja se prema vrsti i namjeni zrakoplova određuju na sljedeći način:
NN 40/2009 • a) avionima – s obje strane prednjeg ili stražnjeg dijela trupa (ovisno o tipu aviona), te na gornju stranu desne i na donju stranu lijeve polovine krila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 129/07, Broj 37/01,
Broj 1/97, Broj 2/06,
Broj 38/07, Broj 110/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE