PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-01-11-185 NN 11/2005

• i) izmjene načina donošenja bitnih poslovnih odluka na skupštini društva Distri-press većinom od 76 posto glasova,


Stranica 2005-01-11-185 NN 11/2005

• ii) raskidanja personalnih veza između članova društva Distri-pressa i s njima povezanih društava,


Stranica 2005-01-11-185 NN 11/2005

• iii) osiguravanja tajnosti podataka o tržišnim udjelima tržišnih takmaca članova društva Distri-pressa,


Stranica 2005-01-11-185 NN 11/2005

• iv) privremene zabrane raskidanja postojećih ugovora o distribuciji koje je sklopio Distri-press,


Internet NN 11/2005
• 13.3. Očitovanje sudionika Koncentracije Distri-press na očitovanje Agencije

Internet stranice NN 11/2005
• Podnositelj prijave koncentracije je, 29. prosinca 2004., dostavio Agenciji pisano očitovanje sudionika Koncentracije Distri-press na Agencijin prijedlog mjera, uvjeta i rokova za uklanjanje protutržišnih učinaka predmetne koncentracije na tržišno natjecanje. U tom smislu sudionici koncentracije neke su mjere predložene od Agencije prihvatili, a za neke predložili modifikaciju, odnosno promjene u izričaju.

Internet stranice NN 11/2005 • Nakon analize prijedloga mjera za uklanjanje protutržišnih učinaka Koncentracije Distri-press koji su dostavili sudionici koncentracije i njihovim uspoređivanjem s mjerama koje je predložila Agencija, imajući pritom na umu svrhu koja se provođenjem mjera želi postići, sukladno članku 54. stavku 2. ZZTN, dana 10. siječnja 2005. održana je usmena rasprava kojoj su nazočili svi sudionici koncentracije.
Internet stranice NN 11/2005 • Na usmenoj su raspravi predstavnici sudionika koncentracije i Agencije dodatno pojasnili svoje stavove i dali dodatna pojašnjenja glede mjera i uvjeta za uklanjanje mogućih protutržišnih učinaka Koncentracije Distri-press.
Internet stranice NN 11/2005 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja na 32. sjednici, održanoj 12. siječnja 2005., sukladno ovlastima iz članka 34. i članka 35. stavak 1. točke 2. i točke 5. ZZTN, razmatralo je koncentraciju poduzetnika nastalu stjecanjem zajedničke kontrole nad poduzetnikom Distri-pressom. Pri ocjeni koncentracije, sukladno članku 25. stavku 2. ZZTN, Vijeće je razmatralo moguće prednosti i učinke koji bi nastupili provedbom koncentracije, te moguće zapreke pristupu tržištu, primjenjujući kriterije utvrđene u članku 19. Uredbe o koncentracijama.
Internet stranice NN 11/2005 • Vijeće je zaključilo da će Koncentracija Distri-press imati značajne učinke na mjerodavnom tržištu trgovine tiskom na veliko i susjednom tržištu trgovine tiskom na malo, te na mjerodavnom tržištu trgovine duhanskim proizvodima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 11/2005 • Međutim, Vijeće je ocijenilo da bi se utvrđeni mogući negativni učinci Koncentracije Distri-press na tržišno natjecanje mogli otkloniti utvrđivanjem određenih mjera i uvjeta koje sudionici koncentracije moraju ispuniti, te da bi se u tom smislu koncentracija mogla uvjetno dopustiti u smislu članka 26. stavka 3. točka 3., stavka 4. i stavka 5. istog članka ZZTN. Slijedom iznijetoga Vijeće je zaključilo da se koncentracija poduzetnika koja bi nastala stjecanjem zajedničke kontrole Ivana Granića, EPH, Veltradea i Adris Grupe ocjenjuje uvjetno dopuštenom u smislu članka 26. stavka 3. točke 3. ZZTN, kao što je to riješeno u točki I. izreke ovoga rješenja.
Informacije NN 11/2005 • Kod donošenja odluke Vijeće je imalo na umu sve isprave, saznanja, dokaze, očitovanja i izjave sudionika koncentracije i njihovih tržišnih takmaca, kao i rezultate usmene rasprave, te pravno-ekonomske analize koje je proveo Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja. Vijeće je imalo na umu i sve činjenične, pravne i gospodarske okolnosti. Riječ je prije svega o činjenici da je povezanost nakladnika i distributera tiska, uvjetno rečeno, »naslijeđena« iz predtranzicijskog razdoblja. Nadalje, da je do ulaska EPH u »vlasničku« strukturu Disti-pressa i stjecanja kontrole nad tim poduzetnikom došlo u trenutku kad je daljnje poslovanje Tiska, kao najvećeg distributera, i njegov opstanak na tržištu bio neizvjestan, te je na taj način EPH imao gospodarski interes da osigura distribuciju svojih tiskovina kroz drugu mrežu. Vijeće je imalo na umu i činjenicu da je stjecanje udjela u Tisku od strane koncerna EPH i koncerna Večernjeg lista, kao najvećih nakladnika tiska i Adris grupe, kao najvećeg proizvođača duhana, bio dio stečajnog plana Tiska. To je stjecanje, u obliku zamjene potraživanja za udjele (swap), bilo prvenstveno posljedica zamisli da se, makar i kroz duže razdoblje, pokušaju vratiti ili barem djelomično naplatiti dugovanja koja je Tisak imao prema tim poduzetnicima. Vijeće je imalo na umu i činjenicu da su sudionici koncentracije slične učinke na tržišno natjecanje mogli ostvariti i na drugi način. Naime, mogli su društvenim ugovorom Distri-pressa predvidjeti da se niti jedna od ključnih poslovnih odluka ne donosi većinom većom od tročetvrtinske. Na taj bi način svako od njih stekao značajna upravljačka prava i kontrolu nad Distri-pressom, ali ta kontrola ne bi imala značaj koncentracije poduzetnika u smislu propisa o tržišnom natjecanju. Stoga takvo sjecanje uopće ne bi morali prijaviti Agenciji, a ipak bi u znatnoj mjeri mogli utjecati na donošenje bitnih poslovnih odluka u Distri-pressu. Vijeće je na umu imalo i činjenicu da se povezanost distributera Tiska i Slobodne Dalmacije – Trgovine d.o.o. u ovom trenutku ne može smatrati konačnom i trajnom, budući da ovisi o ishodu sudskog spora.
Poslovne stranice NN 11/2005 • Vijeće je, u točki II. izreke ovoga rješenja, utvrdilo mjere i uvjete koje sudionici Koncentracije Distri-press moraju izvršiti odnosno ispuniti kako bi se uklonili učinci koncentracije na sprječavanje, ograničavanje odnosno narušavanje tržišnog natjecanja, te rokovi za njihovo izvršavanje odnosno ispunjavanje.
Pregledi NN 11/2005 • Imajući na umu da je svrha koju Agencija želi postići mjerama prvenstveno da se osigura da se poduzetnici Distri-press i Tisak nakon provedbe Koncentracije Distri-press u najvećoj mogućoj mjeri na tržištu ponašaju i stvarno djeluju kao tržišni takmaci, Vijeće je zaključilo da je potrebno da se izbjegne mogućnost da bilo koji član poduzetnika Distri-press kroz pravo veta onemogući donošenje odluka koje bi mogle ići u pravcu da se spriječi da taj poduzetnik djeluje na tržištu neovisno o volji nekog od njegovih članova. Pritom je Vijeće imalo na umu i razloge koje su iznijeli sudionici koncentracije, koji se u bitnome svode na potrebu da se ipak dopusti da skupština društva Distri-press neke ključne poslovne odluke donosi većinom glasova većom od tročetvrtinske, budući da je to u interesu Ivana Granića kao člana društva s najmanjom financijskom snagom.
Besplatno NN 11/2005 • Slijedom toga, Vijeće je u točki II. stavku 1. slovu a riješilo da društveni ugovor društva Distri-press kojim članovi društva uređuju svoje odnose nakon provedbe koncentracije ne smije sadržavati odredbe kojima se utvrđuje da skupština društva odluke donosi većinom glasova većom od tročetvrtinske, osim u slučajevima izmjene i dopune društvenog ugovora, promjene oblika odnosno pripajanje ili spajanje društva, sklapanje, izmjena ili raskidanje poduzetničkih ugovora, donošenja odluka o utvrđivanju godišnjeg financijskog izvješća i upotrebi ostvarene dobiti i pokriću gubitaka društva, donošenje odluka o davanju suglasnosti upravi društva za sklapanje poslova sa članovima društva ili članovima uprave ili njihovim srodnicima, supružnicima i/ili izvanbračnim drugovima ili s društvima u kojima neka od tih osoba posredno ili neposredno ima svoj interes osobito ako u njima drži udjele.
Glasnik NN 11/2005 • Nadalje, imajući na umu da je svrha koju Agencija želi postići mjerama da se poduzetnici Distri-press i Tisak nakon provedbe Koncentracije Distri-press u najvećoj mogućoj mjeri na tržištu ponašaju i stvarno djeluju kao tržišni takmaci, Vijeće je zaključilo da je potrebno ići i u pravcu određenog raskidanja personalnih veza između članova društva Distri-pressa i s njima povezanih društava, naročito onih koja se bave distribucijom tiska. Ovo iz razloga kako bi se smanjila mogućnost usklađenog djelovanja Distri-pressa i drugih poduzetnika koji djeluju na istom mjerodavnom tržištu, a kapitalno i personalno su povezani s članovima društva Distri-press.
Propis NN 11/2005 • Slijedom toga, Vijeće je u točki II. stavku 1. slovu b riješilo da društveni ugovor društva Distri-press kojim članovi društva uređuju svoje odnose nakon provedbe koncentracije mora sadržavati odredbe prema kojima člana društva – sudionika koncentracije na skupštini Distri-pressa d.o.o. ne može zamjenjivati (temeljem punomoći) član uprave ili nadzornog odbora nekog drugog člana društva – sudionika koncentracije ili član uprave ili nadzornog odbora s njime povezanog društva, kao niti član uprave ili nadzornog odbora Tiska ili Slobodne Dalmacije ili član uprave ili nadzornog odbora s njima povezanih društava. Nadalje, društveni ugovor društva mora sadržavati odredbe prema kojima članovi uprave Distri-pressa ne mogu biti članovi uprava ili nadzornih odbora bilo kojeg od sudionika koncentracije ili članovi uprava ili nadzornih odbora s njima povezanih društava, kao niti članovi uprave ili nadzornih odbora Tiska i Slobodne Dalmacije ili članovi uprave ili nadzornih odbora s njima povezanih društava.
Propis NN 11/2005 • S istim ciljem, odnosno da se u najvećoj mogućoj mjeri osigura da Distri-press nastavi djelovati kao neovisni tržišni takmac, Vijeće je u točki II. stavku 1. slovu c riješilo da društveni ugovor ne smije sadržavati odredbe prema kojima je uprava društva Distri-pressa dužna podnositi i dostavljati članovima društva podatke o tjednoj prodaji i prometu svih proizvoda koje društvo distribuira strukturirano po kalendarskim danima, niti bilo kakve odredbe koje bi bilo kojem članu društva Distri-pressa omogućavale da prije završetka tekuće financijske godine ima uvid u podatke iz kojih bi mogao procijeniti, utvrditi, izračunati ili na bilo koji način razabrati pojedinačne tržišne udjele poduzetnika čije proizvode Distri-press distribuira ili prodaje, uključujući i proizvode drugih članova društva.
Propis NN 11/2005 • Kao dokaz o izvršavanju mjera iz točke II. stavka 1. slova a i slova b izreke ovoga rješenja, nalaže se sudionicima Koncentracije Distri-press da Agenciji, u roku od dva (2) mjeseca računajući od dana dostave ovoga rješenja podnositelju prijave, dostave sklopljeni društveni ugovor društva Distri-pressa, kako je to riješeno u točki II. stavku 1. slovu c izreke ovoga rješenja.
Propis NN 11/2005 • Radi nadzora ponašanja poduzetnika Distri-pressa nakon provedbe Koncentracije Distri-press i zaštite interesa poduzetnika koji djeluju na tržištu trgovine tiskom na malo i nakladnika koji nisu članovi društva Distri-pressa, Vijeće je utvrdilo mjere koje idu u pravcu privremenog ograničavanja raskida ugovora koje je Disti-press ima zaključene s tim poduzetnicima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 57/96, Broj 91/09, Broj 142/06, Broj 66/09, Broj 99/07, Broj 69/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled