PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-04-37-1240 NN 37/2007

• Iz točke 5. Uredbe Europske komisije proizlazi kako je poticanje zapošljavanja najvažniji cilj ekonomskih i socijalnih politika Zajednice i njenih država članica. Međutim, kako nezaposlenost ostaje značajan problem u nekim dijelovima Zajednice, a određene kategorije radnika još uvijek imaju posebne poteškoće pri ulasku na tržište rada, svaka država može posebno primjenjivati one mjere kojima se pružaju poticaji poduzetnicima kako bi se povećala njihova razina zapošljavanja, posebno kada je riječ o osobama koje se teže zapošljavaju.


Stranica 2007-04-37-1240 NN 37/2007

• Stoga je Vijeće smatralo opravdanim podizanje gornjeg granice starosne dobi nezaposlenih mladih osoba s 25 na 29 godina, te spuštanje donje granice starosne dobi starijih ženskih osoba s 50 na 45 godina, kako je to predvidjelo Ministarstvo u mjerama koje se odnose na zapošljavanje opisanim u točkama 2.4.1. i 2.4.5. obrazloženja ovog rješenja.


Stranica 2007-04-37-1240 NN 37/2007

• Nadalje, Vijeće je utvrdilo da su Prijedlogom Godišnjeg plana obuhvaćene sljedeće kategorije osoba koja se teže zapošljavaju i koje se smatraju osobama s invaliditetom a koje su obuhvaćene i u gore navednoj Uredbi Europske komisije: mlade osobe bez radnog iskustva, dugotrajno nezaposlene osobe, starije osobe, te osobe s otežanim faktorom zapošljivosti.


Stranica 2007-04-37-1240 NN 37/2007

• Analizom intenziteta državne potpore i opravdanih troškova za zapošljavanje utvrđeno je da su isti sukladni članku 28. Uredbe.


Internet NN 37/2007
• Naime, Vijeće je utvrdilo kako opravdani trošak predstavlja iznos godišnje bruto plaće. U slučaju osoba bez zanimanja isti godišnje iznosi 26.035,80 kuna, za koji bi Ministarstvo, s obzirom na intenzitet od 50 posto opravdanih troškova, moglo dodijeliti najviše 13.017,90 kuna godišnje po pojedinom novootvorenom radnom mjestu.

Internet stranice NN 37/2007
• Godišnja bruto plaća, odnosno iznos opravdanog troška kod osoba strukovnih zanimanja i srednje stručne spreme godišnje iznosi 48.352,20 kuna, a najviši iznos državne potpore za jednu godinu iznosi 24.176,10 kuna po pojedinom novootvorenom radnom mjestu.

Internet stranice NN 37/2007 • U slučaju osoba više i visoke stručne spreme iznos opravdanog troška iznosi 74.388,00 kuna, te stoga Ministarstvo, za ovu kategoriju zaposlenika, može godišnje dodijeliti po pojedinom novootvorenom radnom mjestu najviše 37.194,00 kuna.
Internet stranice NN 37/2007 • Navedeni izračuni vrijede u slučaju zapošljavanja za male poslodavce za koje je Ministarstvo predvidjelo najviši intenzitet od 50 posto. U slučaju srednjih i velikih poslodavaca, Ministarstvo je dužno pridržavati se navedenih inteziteta koji za srednje poduzetnike iznosi 40 posto, a za velike 30 posto opravdanih troškova.
Internet stranice NN 37/2007 • Ministarstvo prilikom isplate mora poštivati utvrđene iznose, a navedeno može isplaćivati jednokratno ili u više mjesečnih obroka.
Internet stranice NN 37/2007 • Državna potpora za usavršavanje predviđena je u Smjernici 3. Mjeri 1., opisana u točki 2.4.3. obrazloženja rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 37/2007 • Vijeće je utvrdilo da je Ministarstvo, uzevši u obzir intenzitete iz članka 36. stavka 1. Uredbe prema kojem se za opće usavršavanje može dodijeliti do 50 posto opravdanih troškova a u slučaju za posebno usavršavanje do 25 posto opravdanih troškova, iste povećalo za 10 posto u slučaju posebnog usavršavanja i 20 posto u slučaju općeg usavršavanja za male i srednje poduzetnike.
Informacije NN 37/2007 • Stoga je, analizom intenziteta državne potpore i opravdanih troškova za opće i posebno usavršavanje utvrđenih Prijedlogom Godišnjeg plana, utvrđeno kako su isti sukladni članku 36. stavku 1. i članku 37. Uredbe.
Poslovne stranice NN 37/2007 • Vijeće je utvrdilo da su državne potpore za male i srednje poduzetnike sadržane u Smjernici 2. mjerama 7., 11. i 12., opisanim u točki 2.4.2. obrazloženja ovog rješenja, te Smjernici 10. mjerama 1. i 2., opisanim u točki 2.4.7. obrazloženja ovog rješenja.
Pregledi NN 37/2007 • U slučaju ovih mjera, Vijeće je utvrdilo kako je riječ o aktivnostima Ministarstva mora, turizma, prometa i veza, te kako iste, kao što je navedeno, nisu predmet razmatranja u sklopu ovog postupka.
Besplatno NN 37/2007 • Vijeće je, također, utvrdilo da su državne potpore male vrijednosti iz članka 5. Uredbe sadržane u Smjernici 2. mjerama 1., 2., 3., 6., 9., 10., 13. i 14., opisanim u točki 2.4.2. obrazloženja ovog rješenja, te Smjernici 4. mjeri 5, opisanoj u točki 2.4.4. obrazloženja ovog rješenja.
Glasnik NN 37/2007 • Glede državnih potpora male vrijednosti, Vijeće napominje da ista, prema članku 5. stavku 1. Uredbe, predstavlja državnu potporu dodijeljenu pojedinom poduzetniku koja ne prelazi ukupan iznos od 750.000,00 kuna u razdoblju od tri godine, bez obzira na oblik i namjenu državne potpore, a za koje ne treba odobrenje Agencije.
Propis NN 37/2007 • Nadalje, člankom 5. stavcima 4., 5. i 6. Uredbe određeno je da je davatelj državne potpore male vrijednosti dužan izvijestiti korisnika državne potpore da mu je dodijeljena državna potpora male vrijednosti. Davatelj je ujedno dužan izvijestiti Agenciju o svakoj dodjeljenoj državnoj potpori male vrijednosti u roku od 15 dana od dana dodjele te voditi evidenciju o dodijeljenim državnim potporama male vrijednosti po pojedinim korisnicima državne potpore.
Propis NN 37/2007 • Nadalje, Vijeće je utvrdilo da su Mjere koje ne predstavljaju državnu potporu sadržane u sljedećim Mjerama opisanim prethodno u točki 2.4. obrazoloženja rješenja: Smjernici 1. mjerama 1., 5. i 6., Smjernici 2. mjerama 4., 5., 8. i 15., Smjernici 3. mjeri 2., Smjernici 4. mjerama 1., 2., 3., 4., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18. te 19., Smjernici 7. mjeri 3., Smjernici 9. mjeri 1., te Smjernici 10. mjeri 3.
Propis NN 37/2007 • Slijedom iznijetog, Vijeće je zaključilo da Prijedlog Godišnjeg plana predstavlja program državne potpore iz članka 3. stavka 2. ZDP-a te da su državne potpore za zapošljavanje i usavršavanje iz Prijedloga Godišnjeg plana sukladne članku 4. stavku 3. točki d) ZDP-a, stoga je odlučeno kao u točki I. izreke ovog rješenja.
Propis NN 37/2007 • Na temelju članka 18. ZDP-a, a u svezi s člankom 13. stavkom 2. ZDP-a, rješenja Agencije kojima se daje odobrenje na prijedlog akta državne potpore objavljuju se u »Narodnim novinama«. Stoga je odlučeno kao u II. izreke ovog rješenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 33/09, Broj 28/05, Broj 71/99, Broj 110/96, Broj 62/00, Broj 107/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled