PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-06-75-1811 NN 75/2009

• – li je duljina odsjeka linijskog izvora koji predstavlja sastavljeni točkasti izvor i u metrima;


Stranica 2009-06-75-1811 NN 75/2009

• – R(j) je spektralna vrijednost, in dB(A), za oktavu j kako je dano u Tablici 2.


Stranica 2009-06-75-1811 NN 75/2009

• Tablica 2. NORMALIZIRANI A-VREDNOVANI SPEKTAR BUKE PROMETA U OKTAVI, IZRAČUNAT IZ SPEKTRA TREĆE OKTAVE EN 1793-3


Stranica 2009-06-75-1811 NN 75/2009

• Iznad određene brzine, u ukupnoj buci koju emitira vozilo prevladava buka koju uzrokuje kontakt guma s kolnikom. Ona zavisi o brzini vozila, vrsti površine kolnika (posebice kod poroznih i zvučnoapsorpcijskih površina) i vrsti guma. »Guide du bruit 1980« navodi standardne emisije buke za standardne površine kolnika. Shema opisana u nastavku predlaže se za uvođenje korekcije ovisno o površini kolnika. Kompatibilna je s odredbama EN ISO 11819-1.


Internet NN 75/2009
• – Glatki asfalt (beton ili mastik): referentna površina kolnika utvrđena u EN ISO 11819-1.

Internet stranice NN 75/2009
• – Porozna površina: površina s šupljim volumenom od najmanje 20 %. Površina ne smije biti starija od pet godina (ograničenje starosti uvedeno je zbog tendencije poroznih površina da tijekom godina gube sposobnost apsorpcije budući se šupljine ispunjavaju.

Internet stranice NN 75/2009 • Ukoliko se primjenjuju posebne mjere održavanja, ograničenje starosti može se ukloniti. Međutim, nakon isteka prvih pet godina trebaju se izvesti mjerenja kako bi se utvrdila akustička svojstva površine. Zvučnoapsorpcijski efekt ove površine ovisi o brzini vozila).
Internet stranice NN 75/2009 • – Cementni beton i izbrazdani asfalt: uključuje cementni beton i asfalt grube teksture.
Internet stranice NN 75/2009 • – Glatko kameno popločenje: kameno popločenje s razmacima između ploča širine manje od 5 mm.
Internet stranice NN 75/2009 • – Grubo kameno popločenje: kameno popločenje s razmacima između ploča širine jednake ili veće od 5 mm.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 75/2009 • – Ostale površine: otvorena kategorija u koju se može uključiti korekcije za ostale površine.
Informacije NN 75/2009 • Kako bi se osigurala usklađena uporaba i rezultati, podaci trebaju biti utvrđeni u skladu s EN ISO 11819-1. Dobivene podatke zatim treba unijeti u Tablicu 3. Kod svih mjerenja brzine prolaza moraju biti jednake referentnim brzinama iz standarda. Utjecaj postotnog udjela teških vozila mora se vrednovati pomoću jednadžbe za statistički indeks vožnje (Statistical Pass-By Index, SPBI). U skladu s time se za izračun SPB indeksa za svaki od tri postotna raspona (0-15 %, 16-25 % i > 25 %) utvrđena u Tablici 3 koristi 10 %, 20 %, odnosno 30 % tih vrijednosti.
Poslovne stranice NN 75/2009 • Tablica 3. STANDARDNA SHEMA KOREKCIJE OVISNO O POVRŠINI KOLNIKA
Pregledi NN 75/2009 • % teških vozila 0-15% 16-25% > 25%0-15% 16-25% > 25%0-15% 16-25% > 25%
Besplatno NN 75/2009 • Tablica 4. PREPORUČENA SHEMA KOREKCIJE OVISNO O POVRŠINI KOLNIKA
Glasnik NN 75/2009 • Nizozemska metoda proračuna buke RMR sadrži vlastiti emisijski model koji je detaljno opisan u Poglavlju 2 nizozemskog izvornika. Taj se emisijski model može bez prilagodbe koristiti.
Propis NN 75/2009 • Što se tiče podataka o emisiji, u točki 3.2.2. ovih smjernica nizozemska baza podataka navedena je kao preporučena standardna baza podataka o emisiji. Međutim, metodama mjerenja opisanim u točki 3.2.2.2. omogućava utvrđivanje novih podataka o emisiji kako bi se u standardnoj bazi podataka ispunile praznine u pogledu ne-nizozemskih pružnih vozila na ne-nizozemskim željezničkim prugama.
Propis NN 75/2009 • Prije izračuna »ekvivalentne trajne razine zvučnog tlaka«, sva vozila koja prometuju na promatranom odsjeku željezničke linije i slijede odgovarajuća pravila korištenja treba razvrstati u 10 kategorija pružnih vozila koje su navedene u točki 3.2.2.1. ili, gdje je to primjereno, u dodatne kategorije nakon što su obavljena mjerenja u skladu s točkom 3.2.2.2.
Propis NN 75/2009 • Postojeće kategorije navedene u nizozemskoj bazi podataka o emisiji razlikuju se na temelju pogonskog i kočionog sustava kako slijedi:
Propis NN 75/2009 • 7 Vlakovi gradske podzemne željeznice i brzi tramvaji s disk-kočnicama
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 43/98, Broj 111/01, Broj 34/05, Broj 76/09, Broj 49/02, Broj 26/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled