PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2006 • – mjesta zbrinjavanja i smještaja ugroženih ljudi, redovita i pričuvna,
NN 20/2006 • – mjesta pružanja prve medicinske pomoći, redovita i pričuvna.
NN 20/2006 • Sastavni dijelovi Operativnog plana su i planovi i dokumenti donešeni sukladno posebnim propisima (Zakon o radu, Zakon o zaštiti od požara i dr.).
NN 20/2006 • Osim sadržaja utvrđenog člankom 44. ovog Pravilnika, mjere civilne zaštite uključuju i postojeće planove na području zaštite i spašavanja donesene na temelju posebnih propisa (Zakon o zaštiti od požara, Zakon o zaštiti na radu i dr.) u čije provođenje se uključuju snage civilne zaštite na način uređen standardnim operativnim postupcima.
NN 20/2006 • Svi podaci u okviru svake mjere civilne zaštite, koji nisu najizravnije vezani za uporabu snaga civilne zaštite, osiguravaju se isključivo kao potpora za potrebe djelovanja zapovjedništava za zaštitu i spašavanje, usmjerenog na usklađivanje djelovanja operativnih snaga zaštite i spašavanja na područjima za koja su ta tijela operativno nadležna.
NN 20/2006 • Sve operativne snage koje prema ovom Pravilniku planski provode pripreme za sudjelovanje u aktivnostima zaštite i spašavanja opremaju se, stručno osposobljavaju i uvježbavaju za sudjelovanje u zaštiti i spašavanju, bilo kroz obavljanje redovitih poslova, osnovnih i dopunskih obuka, tečajeva, radionica ili putem svih oblika vježbi.
NN 20/2006 • Pravne osobe, redovne službe i djelatnosti koje imaju zadaće iz Plana obvezne su se osposobljavati i uvježbavati za sudjelovanje u zaštiti i spašavanju, a posebno za sudjelovanje u radu zapovjedništava zaštite i spašavanja i za provođenje posebnih zahtjeva u zajedničkom djelovanju s drugim operativnim snagama jedinstvenog sustava zaštite i spašavanja u Republici Hrvatskoj.
NN 20/2006 • IX. NAČIN OSIGURANJA FINANCIJSKIH SREDSTAVA ZA PROVEDBU PLANA
NN 20/2006 • Financijska sredstva potrebna za provedbu ovoga Pravilnika, u dijelu osiguravanja potrebnih uvjeta za dostizanje zahtijevane razine operativne spremnosti svih nositelja operativnih snaga – nositelja planiranja, planiraju se u proračunu Republike Hrvatske, županije, Grada Zagreba, grada i općine, sukladno Zakonu, te iz sredstava pravnih osoba za dio priprema iz njihove zakonske nadležnosti, kao i drugih izvora financiranja.
NN 20/2006 • Sudjelovanje drugih operativnih snaga u zaštiti i spašavanju na razini jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koje se angažiraju na zahtjev općinskog načelnika, gradonačelnika ili predsjednika predstavničkog tijela u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave u kojima se na temelju posebnog zakona ne bira općinski načelnik/gradonačelnik, županija, Grada Zagreba i Republike Hrvatske, financira se prema stvarno nastalim troškovima iz njihovih proračuna, prema mjesnim tržišnim cijenama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/2006 • Nadzor nad postupanjem nositelja izrade i donošenja Procjena, Planova i Operativnih planova, rokovima izrade, sadržajem i njihovom usklađenošću s ovim Pravilnikom i Programom rada na izradi Procjena i Planova, obavljaju inspektori za zaštitu i spašavanje Državne uprave.
NN 20/2006 • Procjene, Planovi i Operativni planovi su podaci određenog stupnja tajnosti kojeg na temelju posebnih propisa utvrđuju nositelji njihove izrade.
NN 20/2006 • Odredbe ovog Pravilnika, od članka 36. do 55., koje se odnose na sadržaj Planova i Operativnih planova, adekvatno se primjenjuju i kod uporabe operativnih snaga zaštite i spašavanja u otklanjanju posljedica od ratnih djelovanja i većih posljedica od terorizma na svim razinama za koje se donose.
NN 20/2006 • Obveznici i nositelji izrade Planova i Operativnih planova dužni su kontinuirano, sukladno promjenama u Procjeni ugroženosti ili metodološkim promjenama, provoditi usklađivanje Planova i Operativnih planova.
NN 20/2006 • Nositelji izrade Planova i Operativnih planova dužni su svoje planove uskladiti s odredbama ovoga Pravilnika u rokovima utvrđenim Programom rada za izradi Procjene ugroženosti i planova zaštite i spašavanja u Republici Hrvatskoj.
NN 20/2006 • Nositelj izrade Procjene na razini Republike Hrvatske dužan je Procjenu izraditi u skladu s ovim metodološkim smjernicama u roku od 9 mjeseci od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
NN 20/2006 • Ostali nositelji izrade Procjene dužni su izraditi Procjenu u roku od 6 mjeseci od dana primitka odgovarajućeg izvoda iz državne Procjene.
NN 20/2006 • Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaju važiti Pravilnik o metodologiji izrade procjene ugroženosti civilnog stanovništva i materijalnih dobara od mogućeg nastanka prirodnih i civilizacijskih katastrofa (»Narodne novine« br. 142/03) i Pravilnik o metodologiji izrade i sadržaju planova zaštite i spašavanja (»Narodne novine« br. 31/95).
NN 20/2006 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 20/2006 • Na temelju članka 62. stavka 5. i 6. Zakona o elektroničkim medijima (»Narodne novine« broj 122/03) Vijeće za elektroničke medije na svojoj 75. sjednici održanoj 3. veljače 2006., a temeljem provedenog Javnog natječaja za dodjelu koncesije za obavljanje djelatnosti radija i/ili televizije broj 05/05 (»Narodne novine«, broj 132/05) i provedenoga postupka utvrđivanja postojanja uvjeta za dodjelu koncesije donijelo je sljedeću
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 73/09, Broj 129/99,
Broj 124/02, Broj 111/03,
Broj 59/96, Broj 133/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE