PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2006 • – moguća opasnost temelji se na stvarnoj količini i vrstama opasnih i štetnih tvari koje prometuju područjem za koje se izrađuje procjena ugroženosti te ovisno o vrsti i gustoći prometa, odnosno o prometnim tijekovima i čvorištima te područjima kroz koja prolaze (naselja, poljoprivredne površine, rijeke, jezera, morski akvatorij i slično),
NN 20/2006 • – istjecanja opasnih i štetnih tvari u mjestima posebne ugroženosti (cjevovodi, prometnice koje prolaze kroz mjesta posebne ugroženosti – posebno je neophodno locirati vodocrpilišta, područja morskog akvatorija, potoke i rijeke uz potencijalne gospodarske zagađivače i slično).
NN 20/2006 • – moguća opasnost temelji se na potencijalima hidroakumulacijskih jezera koja se nalaze na području za koje se izrađuje procjena ugroženosti, odnosno na njihovom smještaju zbog kojeg bi uslijed pucanja brane ili nasipa hidroakumulacije bilo ugroženo stanovništvo i materijalna dobra na pravcu kretanja vodnog vala.
NN 20/2006 • – moguća opasnost temelji se na procjenama mogućih ispuštanja radioaktivnih tvari iz nuklearnih postrojenja u susjednim državama, iz nuklearnih postrojenja koja se nalaze na većoj udaljenosti od područja Republike Hrvatske i/ili opsežnijeg ispuštanja radioaktivnih tvari pri izradi, uporabi, odlaganju i prijevozu radioaktivnih izotopa za poljoprivredne, industrijske i medicinske svrhe te nezgoda broda na nuklearni pogon.
NN 20/2006 • – moguće opasnosti temelje se na procjenama nadležnih zdravstvenih, sanitarnih, veterinarskih, agronomskih i drugih službi i institucija koje u jedinstvenom sustavu zaštite i spašavanja predstavljaju osnovne nositelje koji, u okviru vlastitih redovnih djelatnosti, trebaju reagirati u slučajevima epidemioloških i sanitarnih opasnosti.
NN 20/2006 • Procjena posljedica od ratnih djelovanja i terorizma izrađuje se na temelju izvoda iz procjena koje izrađuju Ministarstvo obrane i Ministarstvo unutarnjih poslova.
NN 20/2006 • 3. Moguće posljedice katastrofe i veće nesreće po stanovništvo, materijalna i kulturna dobra te okoliš
NN 20/2006 • Procjena koja je izrađena na temelju ovog Pravilnika sadrži i podatke o:
NN 20/2006 • 2. mogućim oštećenjima i uništenju materijalnih i kulturnih dobara,
NN 20/2006 • 3. mogućoj ugroženosti okoliša (zrak, tlo, voda, more, klima, biljni i životinjski svijet).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 20/2006 • U dijelu Procjene koja se odnosi na ugroženost objekata kritične infrastrukture (objekata u kojima se obavlja djelatnost od osobitog značaja za opskrbu energijom, hranom i vodom, transport, telekomunikacije i dr., koji stoga predstavljaju poseban prioritet u planiranju i operativnom djelovanju sustava zaštite i spašavanja s ciljem očuvanja i zaštite njihovih funkcija ili što bržeg oporavka i ponovnog uspostavljanja njihovih funkcija u punom obimu i u što kraćem razdoblju nakon velikih nesreća i katastrofa) potrebno je objekte identificirati i locirati te procijeniti utjecaj katastrofa i većih nesreća na mogućnosti obavljanja djelatnosti kao i posljedice prekida obavljanja djelatnosti u tim objektima te posebno učinke koje prekidi obavljanja djelatnosti mogu izazvati po:
NN 20/2006 • – kemijska postrojenja, hladnjače i druge gospodarske objekte koji u proizvodnom procesu proizvode, rabe, prometuju ili skladište opasne tvari,
NN 20/2006 • – objekte predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola i vjerske objekte.
NN 20/2006 • Vezano uz svaki izvor ugrožavanja ljudi, materijalnih i kulturnih dobara te okoliša procjenjuje se i utjecaj na mogućnosti obavljanja djelatnosti u objektima kritične infrastrukture, na području za koje se donosi Procjena.
NN 20/2006 • a) Postojeće kapacitete i snage koje se mogu angažirati na sprječavanju nastanka i otklanjanju posljedica katastrofe i veće nesreće na području za koje se donosi Procjena, a odnose se na redovne službe i pravne osobe, snage civilne zaštite, fizičke osobe, materijalne resurse i druge operativne snage zaštite i spašavanja, te posebno:
NN 20/2006 • – sveukupne ljudske i materijalne kapacitete, s naglaskom na kapacitete i spremnost sposobnosti koje se zaštitom i spašavanjem bave u okviru redovne djelatnosti, snage civilne zaštite, fizičke osobe te raspoložive materijalne resurse za provođenje svake od mjera zaštite i spašavanja i svake od mjera civilne zaštite.
NN 20/2006 • b) Potrebne snage za zaštitu i spašavanje stanovništva, materijalnih i kulturnih dobara te okoliša na ugroženom području za svaku pojedinu vrstu katastrofe i veće nesreće. Razrađuju se, sukladno očekivanim mogućim posljedicama, operativne snage potrebne za reagiranje kako bi se otklonila opasnost, smanjila stradanja i oštećenja i/ili uklonile posljedice katastrofe i veće nesreće i to svi potrebni ljudski i materijalno-tehnički resursi, struktura i veličina snaga, osobito pregled redovnih službi po razinama spremnosti za provođenje zadaća u sustavu zaštite i spašavanja određene razine te veličina i namjena snaga civilne zaštite.
NN 20/2006 • Zaključne ocjene donose se za svaku mjeru zaštite i spašavanja, te ukupno u odnosu na procijenjene potrebe za nošenje s posljedicama katastrofa i većih nesreća.
NN 20/2006 • Ocjene iz stavka 1. ovog članka su temelj za utvrđivanje strukture i veličine operativnih snaga zaštite i spašavanja, njihovo obučavanje i osposobljavanje, utvrđivanje potrebnih materijalnih resursa, utvrđivanje prioriteta i smjernica djelovanja na području otklanjanja posljedica katastrofa i većih nesreća i za pružanje pomoći drugim državama.
NN 20/2006 • Ocjene iz stavka 1. koriste se i za planiranje razvoja spremnosti pojedinih dijelova službi i poduzeća koji se u okviru redovne djelatnosti bave zaštitom i spašavanjem, usmjerenog na jačanje sustava zaštite i spašavanja na svim razinama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 55/09, Broj 136/03,
Broj 73/09, Broj 142/06,
Broj 61/09, Broj 98/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE