PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-06-74-1770 NN 74/2009

• Odjel za publicistiku organizira, usklađuje i provodi publicističku djelatnost Zavoda na osnovi preporuka za uređivanje publikacija i grafičkim standardima. Koordinira poslove preuzimanja materijala od stručnih odjela pri izradi publikacija, obrazaca i uputa, poslove lekture, prevođenja, tehničkog i grafičkog uređenja, digitalnog i offset tiska i pripreme za objavu na internetskim stranicama Zavoda prema unaprijed zadanim rokovima. Planira i u suradnji sa stručnim odjelima utvrđuje rokove objavljivanja te brine o njihovom provođenju. Daje prijedlog vizualnog izgleda (korice i format) novih publikacija, osmišljava izgled statističkih tablica i grafikona itd., kontrolira kvalitetu izrade. Planira i brine o financijskim sredstvima za izradu publikacija i obrazaca.


Stranica 2009-06-74-1770 NN 74/2009

• Za obavljanje dijela poslova iz stavka 1. ovog članka ustrojavaju se:


Stranica 2009-06-74-1770 NN 74/2009

• 11.1.2. Odsjek grafičke pripreme publikacija i obrazaca za web i tisak.


Stranica 2009-06-74-1770 NN 74/2009

• Odsjek uredništva utvrđuje i provodi uređivačku politiku Zavoda za publikacije prema preporukama za uređenje publikacija i prema grafičkim standardima za publikacije, te je po potrebi ažurira. Obavlja poslove praćenja, evidentiranja i koordinacije procesa izrade publikacija, obrazaca i uputa prema zadanim rokovima, kroz sve faze rada od dolaska u publicistiku preko lekture i prijevoda, tehničkog uređenja, do kontrole prije objave na internetskim stranicama i prije tiska, a prema zadanim rokovima. Izrađuje Program publiciranja i Kalendar objavljivanja statističkih podataka, planira i u suradnji sa stručnim odjelima utvrđuje rokove objavljivanja te brine o njihovom provođenju. Rješava složene probleme u svim publikacijama u suradnji sa stručnim odjelima i vanjskim institucijama. Preuzima podatke od vanjskih institucija za izradu publikacija. Predlaže nova tehnička rješenja pri standardizaciji proizvoda uz potrebu uvođenja vizualnih alata za publikacije, osmišljava izgled statističkih tablica i grafikona. Obavlja poslove kontrole statističkih podatka, smislenosti metodoloških tekstova, engleskih tekstova i grafikona, kontrolira kvalitetu izrade publikacija. Provodi lekturu i prevođenje svih publikacija i priopćenja Zavoda, obrazaca i uputa te dopisa, radi korekturu tekstova, uređuje sadržaj i kazalo u publikacijama te numeraciju, daje jezične savjete odjelima, usklađuje statističke termine (hrvatske i engleske) kroz sve statističke publikacije u elektronskom i u papirnatom obliku


Internet NN 74/2009
• Odsjek grafičke pripreme publikacija i obrazaca za tisak i web izrađuje i provodi grafičku pripremu publikacija, obrazaca i uputa u papirnatom i elektronskom obliku prema preporukama za uređivanje i grafičkim standardima tehničkog uređivanja prema zadanim rokovima, evidentira faze rada izrade publikacija i obrazaca, dizajnira i daje prijedloge za dizajn publikacija, kreira statističke tablice, grafikone, radi na prijelomu publikacija, priprema publikacije i obrasce za objavu na internetskim stranicama Zavoda.

Internet stranice NN 74/2009
• Vrši montažu, snima i razvija ploče za tisak, tiska publikacije, obrasce i upute, korice, vrši doradu i uvez jednostavnijih publikacija, materijale za publikacije i obrasce te upute u pdf formatu pretvara u digitalno čitljiv oblik, fotokopira publikacije, priopćenja, obrasce i interne materijale, uvezuje tablograme, brine o servisiranju i nabavi strojeva i nabavi repromaterijala. Evidentira faze rada izrade publikacija i obrazaca.

Internet stranice NN 74/2009 • Odjel informacija obavlja poslove prikupljanja i čuvanja svih publikacija koje izdaje Zavod. Vodi brigu o održavanju fonda, nabavi, obradi, posudbi, trajnoj pohrani, izradi on line kataloga. Obavlja zaštitu i digitalizaciju raritetnog dijela fonda. Omogućava korištenje svih publikacija Zavoda kao i publikacija ostalih statističkih instituta i međunarodnih organizacija.
Internet stranice NN 74/2009 • Pruža pomoć korisnicima pri korištenju podataka i obučava korisnike kako koristiti i tražiti podatke, pruža pomoć pri traženju izvora statističkih podataka koje nije prikupio Zavod. Obavlja zaprimanje i rješavanje korisničkih zahtjeva za koje nije potrebna posebna obrada, daje informacije korisnicima knjižnice Zavoda: elektroničkom poštom, faksom i telefonom.
Internet stranice NN 74/2009 • Zaprima međunarodne upitnike i koordinira njihovo rješavanje i slanje podataka, surađuje sa statističkim odjelima i institucijama u Republici Hrvatskoj.
Internet stranice NN 74/2009 • Zaprima domaće i strane zahtjeve koji se odnose na usluge ESDS-a, pruža osnovne informacije o pronalaženju traženih podataka na Eurostatovim internetskim stranicama, pruža pomoć pri korištenju Eurostatovih baza podataka, organizira i održava radionice s poznatim grupama korisnika, izrađuje tromjesečne izvještaje za Eurostat, na temelju povratnih korisničkih informacija kontinuirano obavještava Eurostat o unapređenju danih podataka i načinu publiciranja, odgovara na telefonske zahtjeve, promovira korištenje europskih statističkih informacija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 74/2009 • Odjel za odnose s korisnicima obavlja poslove koji se odnose na upravljanje odnosima s korisnicima, na odnose s javnošću i na uređenje internetskih stranica Zavoda.
Informacije NN 74/2009 • Odjel obavlja sljedeće stručne poslove: oglašavanje, organiziranje radionica i seminara za korisnike, priprema RSS-a, marketinška istraživanja, obuhvat postojećih i potencijalnih korisnika, odabir prikladnih promotivnih materijala, rad na jedinstvenom i standardiziranom vizualnom identitetu Zavoda, razvoj sustava za upravljanje odnosima s korisnicima i izvještajnim jedinicama, organizacija i izvedba konferencija za novinare, oblikovanje obavijesti za medije i priopćenja za javnost, priprema internih glasila ili biltena, uređivanje intranetske stranice Zavoda; zaprimanje zahtjeva za kupnju publikacija, pisanje ponuda, upisivanje u bazu korisnika, provjera plaćenih ponuda, slanje plaćenih publikacija poštom, elektroničkom poštom ili pouzećem, distribucija publikacija institucijama koje ih primaju bez naplate kao i njihova distribucija unutar odjela u Zavodu, evidencija zaliha te dostavljanje izvještaja o prodaji Odjelu za publicistiku kako bi se mogle planirati naklade, pretplata na publikacije, zaprimanje svih zahtjeva za posebnom obradom. Rješavanje jednostavnijih zahtjeva u Odsjeku prodaje i distribucije (podaci vanjske trgovine i drugi podaci kojima Odsjek raspolaže) te prosljeđivanje kompleksnijih zahtjeva stručnim odjelima.
Poslovne stranice NN 74/2009 • Za obavljanje dijela poslova iz stavka 1. ovog članka ustrojavaju se:
Pregledi NN 74/2009 • 11.3.1. Odsjek za odnose s javnošću i komunikaciju s korisnicima
Besplatno NN 74/2009 • Odsjek za odnose s javnošću i komunikaciju s korisnicima obavlja poslove oglašavanja, organiziranja radionica i seminara za korisnike, priprema RSS-a. Provodi marketinška istraživanja (ankete o zadovoljstvu korisnika, ankete o mišljenjima i stavovima javnosti, mjerenje učinka odnosa s medijima), određuje ciljne skupine uz pomoć CRM-a koji je prikupio podatke od informacijskog centra i Odsjeka prodaje i distribucije. Provodi istraživanje obuhvata postojećih i potencijalnih korisnika, utvrđuje svrhu istraživanja: probleme i ciljeve, utvrđuje izvor istraživanja, vrstu i metode istraživanja, odabir uzorka istraživanja, te način interpretiranja i prezentacije rezultata. Izgrađuje i održava imidž, odabir prikladnih promotivnih materijala, rad na jedinstvenom i standardiziranom vizualnom identitetu Zavoda. Razvija sustav (program) za upravljanje odnosima s korisnicima i izvještajnim jedinicama (CRM) koji registrira i bilježi kontakte s kupcima i korisnicima. Uspostavljeni kontakti s kupcima i korisnicima mogu biti zabilježeni u sustavu za upravljanje odnosima s korisnicima. Prikupljene informacije uz pomoć sustava za upravljanje odnosima s korisnicima mogu se koristiti za planiranje korisničkih treninga, diseminaciju publikacija, razvoj novih publikacija i usluga.
Glasnik NN 74/2009 • Izrađuje popis novinara, te izrađuje pozive za medije u svrhu sazivanja konferencije za novinare, organizira susrete s novinarima, izrađuje materijale za novinare, priprema press book koji sadrži objave za medije, prijedloge stručnim odjelima za objavu zanimljivih podataka – međunarodni dani, neobične, zanimljive priče koje se već objavljuju u medijima, pisanje komentara za novinare (komentare uređuje Odsjek za odnose s javnošću, sadržaj priređuje statistički odjel iz svog djelokruga rada). Organizira konferencije za novinare, priprema obavijesti za medije, priopćenja za javnost, ispravak netočnog navoda i reagiranje.
Propis NN 74/2009 • Radi na internom marketingu: organizira programe namijenjene zaposlenicima i njihovom razvoju, vrši odabir najboljih zaposlenika godine, organizira susrete zaposlenika, vrši odabir i priprema organizaciju sportskih aktivnosti, organizaciju internih manifestacija u Zavodu (domjenci, večere, dan statistike, božićni i novogodišnji susreti), provodi ispitivanje zadovoljstva zaposlenika, priprema interna glasila ili biltene. Uređuje intranet stranice: piše i objavljuje vijesti zaposlenicima (novine u poslovanju Zavoda, planirana istraživanja – najava početka istraživanja, objavljuje informacije o izlasku određenih publikacija, objavljuje informacije o radovima u zgradi, te ostale informacije), priprema arhivu vijesti. Pruža informatičku podršku cijelom sektoru, dizajnira internetske stranice, objavljuje e-publikacije.
Propis NN 74/2009 • Odsjek prodaje i distribucije zaprima zahtjeve za kupnju publikacija putem standardnog obrasca na internetskoj stranici, elektronskom poštom, faksom, redovnom poštom, piše ponude, upisuje podatke u bazu korisnika, provjerava plaćanje naručenih publikacija, dostavlja publikacije poštom, elektroničkom poštom ili pouzećem, distribuira publikacije institucijama koje ih primaju bez naplate, kao i distribuciju publikacija ustrojstvenim jedinicama u Zavodu, evidentira zalihe, te dostavlja izvještaj o prodaji publikacija Odjelu publicistike kako bi se mogle planirati naklade.
Propis NN 74/2009 • Odsjek prodaje i distribucije obavlja poslove oko rješavanja zahtjeva za posebnim obradama: zaprima zahtjeve, rješava jednostavnije zahtjeve kao što su zahtjevi za podacima vanjske trgovine i drugi zahtjevi kojima se traže podaci s kojima Odsjek raspolaže, piše ponude, upisuje u bazu korisnika, kontrolira plaćanje zatraženih usluga za posebnim obradama, priprema podatke i dostavlja ih korisnicima redovnom ili elektroničkom poštom. Kompleksnije zahtjeve prosljeđuje stručnim odjelima radi izrade podataka korisnicima, piše ponude, upisuje u bazu korisnika, kontrolira plaćanje zatraženih usluga za posebnim obradama, provjerava dostavljene podatke od stručnih odjela i dostavlja ih korisnicima redovnom ili elektroničkom poštom.
Propis NN 74/2009 • Odsjek vodi bazu domaćih i stranih pretplatnika posebnih obrada, e-diseminaciju, registraciju preko Interneta za besplatno primanje priopćenja ili podataka, prodaju putem Interneta, registraciju posebnih grupa korisnika – primanje novosti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 89/09, Broj 82/08, Broj 34/93, Broj 34/98, Broj 17/01, Broj 102/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled