PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 144/2005 • Odsjek za kadrovske i opće poslove obavlja stručne i administrativne poslove koji se odnose na prijem u državnu službu, raspored, premještaj i prestanak službe državnih službenika i namještenika u Uredu, kao i druge poslove u vezi s ostvarivanjem njihovih prava iz državne službe, vodi osobni očevidnik državnih službenika i namještenika Ureda, poslove nabave i investicije Ureda, obavlja stručne i administrativne poslove koji se odnose na prijam i otpremu pošte, razvrstavanje i upisivanje iste u propisane očevidnike, raspoređivanje i dostavu akata, arhiviranje i čuvanje registraturne građe koja nastaje radom Ureda, obavlja poslove u svezi tekućeg održavanja zgrade, instalacija i uređaja, skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava, vrši poslove prijema i raspodjele opreme i materijala te vodi evidencije o tome, obavlja poslove u svezi korištenja i održavanja vozila, čišćenje i održavanje radnih prostorija i okoliša.«
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 5. redni broj »2.« zamjenjuje se rednim brojem »3.«.
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 6. redni broj »3.« zamjenjuje se rednim brojem »4.«.
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 7. redni broj »4.« zamjenjuje se rednim brojem »5«.
NN 144/2005 • U članku 7. iza riječi: »Višeg službeničkog suda,« dodaju se riječi: »Odbora za državnu službu te informiranje o stajalištima, provedenim postupcima i odlukama službeničkog suda i Višeg službeničkog suda.«
NN 144/2005 • »6. Odjel za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima u državnoj službi
NN 144/2005 • Odjel za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima u državnoj službi obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na planiranje zapošljavanja, praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje upravljanja i razvoja kadrova u državnoj službi, savjetovanje i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za razvoj i upravljanje kadrovima u državnim tijelima u vezi s planiranjem, upravljanjem i razvojem kadrova, izradu planova (srednjoročnih i dugoročnih) za zapošljavanje u državnoj službi u suradnji s Ministarstvom financija; pružanje stručne pomoći državnim tijelima u provođenju postupka prijema u državnu službu te sudjelovanje u postupku odabira kandidata za državnu službu, osiguravanje primjene standarda opisa radnog mjesta u svim državnim tijelima te nadzor, praćenje i predlaganje mjera za razvoj sustava napredovanja u državnoj službi; praćenje i predlaganje unapređenja u sustavu plaća, naknada i nagrada u državnoj službi, vođenje središnjeg popisa državnih službenika i namještenika; provedba procjene učinkovitosti u cijeloj državnoj službi, nadzor provedbe utvrđenih metoda i postupaka, te praćenje rezultata; analizu potreba za izobrazbom u državnoj službi, te izradu prijedloga sveobuhvatne strategije izobrazbe državnih službenika; izrada prijedloga standarda za ocjenjivanje provedenih programa izobrazbe u cijeloj državnoj službi; provođenje analiza troškova i koristi provedene izobrazbe, u suradnji s državnim tijelima koja su provodila izobrazbu; odobravanje programa studijskog dopusta za osposobljavanje i usavršavanje; koordinaciju provedbe programa izobrazbe u svim državnim tijelima; obavljanje poslova planiranja, upravljanja i razvoja kadrova za Središnji državni ured za upravu i državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na planiranje, upravljanje i razvoj kadrova u državnoj službi.
NN 144/2005 • U Odjelu za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima u državnoj službi ustrojavaju se:
NN 144/2005 • Iza članka 8. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 8a. i 8b. koji glase:
NN 144/2005 • Odsjek za planiranje i upravljanje kadrovima u državnoj službi obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na planiranje zapošljavanja, praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje upravljanja kadrovima u državnoj službi, savjetovanje i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za razvoj i upravljanje kadrovima u državnim tijelima u vezi s planiranjem i upravljanjem kadrovima, izradu planova (srednjoročnih i dugoročnih) za zapošljavanje u državnoj službi u suradnji s Ministarstvom financija; pružanje stručne pomoći državnim tijelima u provođenju postupka prijema u državnu službu te sudjelovanje u postupku odabira kandidata za državnu službu, osiguravanje primjene standarda opisa radnog mjesta u svim državnim tijelima te nadzor, praćenje i predlaganje mjera za razvoj sustava napredovanja u državnoj službi; praćenje i predlaganje unapređenja u sustavu plaća, naknada i nagrada u državnoj službi, vođenje središnjeg popisa državnih službenika i namještenika; provedba procjene učinkovitosti u cijeloj državnoj službi, nadzor provedbe utvrđenih metoda i postupaka, te praćenje rezultata; obavljanje poslova planiranja i upravljanja kadrovima za Središnji državni ured za upravu i državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na planiranje i upravljanje kadrovima u državnoj službi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 144/2005 • Odsjek za razvoj kadrova u državnoj službi obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na razvoj kadrova u državnoj službi; praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje razvoja kadrova; savjetovanje i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za razvoj i upravljanje kadrovima u državnim tijelima u svezi razvoja kadrova; praćenje aktivnosti izobrazbe državnih službenika; provedba detaljnih analiza potreba za izobrazbom u državnoj službi, prikupljanje podataka i informacija od svih državnih tijela te izrada prijedloga sveobuhvatne strategije izobrazbe državnih službenika na temelju prikupljenih podataka i informacija; izrada prijedloga standarda za ocjenjivanje provedenih programa izobrazbe u cijeloj državnoj službi; analizu potreba za izobrazbom u državnoj službi, te izradu sveobuhvatne strategije izobrazbe državnih službenika; provođenje analiza troškova i koristi provedene izobrazbe, u suradnji s državnim tijelima koja su provodila izobrazbu; odobravanje programa studijskog dopusta za osposobljavanje i usavršavanje; koordinaciju provedbe programa izobrazbe u svim državnim tijelima; obavljanje poslova razvoja ljudskih resursa za Središnji državni ured za upravu i državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj ljudskih resursa u državnoj službi.«
NN 144/2005 • Odjel za državni stručni ispit obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju državnih stručnih ispita državnih službenika, kao i službenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, provodi pripremne seminare za polaganje državnih stručnih ispita, surađuje s drugim tijelima državne uprave i tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u svezi planiranja provedbe državnih stručnih ispita, obavlja administrativne i stručne poslove za Državnu ispitnu komisiju, vodi evidenciju o položenim državnim ispitima u državnoj službi, izdaje stručne publikacije za polaganje državnoga stručnog ispita te ostale publikacije iz djelokruga Odjela.«
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 10. redni broj »7.« zamjenjuje se rednim brojem »8.«.
NN 144/2005 • Centar za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika je odjel koji obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe; osmišljavanje i izradu modula izobrazbe; planiranje i organizaciju provedbe te provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); suradnju s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu; provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, vođenje baze podataka o programima izobrazbe i polaznicima; kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu; te obavlja i druge poslove koji se odnose na provedbu stručnog osposobljavanja i usavršavanja državnih službenika i namještenika kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima.
NN 144/2005 • U Centru za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika ustrojavaju se:
NN 144/2005 • Iza članka 10. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 10a. i 10b. koji glase:
NN 144/2005 • Odsjek za razvoj programa izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe na osnovi prepoznatih potreba za izobrazbom; osmišljavanje i izradu konkretnih modula izobrazbe koji zadovoljavaju prepoznate potrebe za izobrazbom; planiranje i organizaciju provedbe; pomoć u planiranju, organiziranju i provedbi specifične izobrazbe drugim državnim tijelima, jedinicama područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima (npr. pronalaženje odgovarajućih predavača ili sudjelovanje u izradi tečajeva i pomoć u izvedbi izobrazbe) te sudjelovanje u provedbi te izobrazbe (npr. pomoć u nastavi, izvedba modula); provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, obavljanje postupka izbora službenika koji će pohađati program izobrazbe za dobivanje statusa trenera u Centru odnosno drugim državnim tijelima, osmišljavanje, organiziranje i provođenje programa izobrazbe službenika koji se pripremaju za trenere državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u Centru odnosno drugim državnim tijelima, održavanje kontakta s predavačima (iz državne službe ili izvan nje) osiguravajući i olakšavajući njihovo sudjelovanje u programima izobrazbe, pregovaranje s njima radi provođenja programa te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj programa izobrazbe.
NN 144/2005 • Odsjek za organizaciju provedbe izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe u Centru; provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); informiranje svih državnih tijela o raspoloživim programima izobrazbe kao i uvjetima za njihovo pohađanje; suradnju i koordinaciju aktivnosti izobrazbe s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; vođenje baze podataka o svim programima izobrazbe koje provodi ili organizira Centar (čiji su sastavni dio i podaci o predavačima i polaznicima); kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu te obavlja i druge poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe.«
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 11. redni broj »8.« zamjenjuje se rednim brojem »9.«.
NN 144/2005 • Podnaslov iznad članka 12. i članak 12. mijenjaju se i glase:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 55/09, Broj 71/05,
Broj 1/09, Broj 67/01,
Broj 123/07, Broj 79/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE