PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 64/2008 • – opis najprihvatljivije varijante zahvata za okoliš s obrazloženjem,
NN 64/2008 • – prijedlog mjera zaštite okoliša s prijedlogom plana provedbe,
NN 64/2008 • – prijedlog programa praćenja stanja okoliša s prijedlogom plana provedbe.
NN 64/2008 • (2) Mišljenje iz stavka 1. ovoga članka ne može se predlagati suprotno važećim dokumentima prostornog uređenja.
NN 64/2008 • (3) Nacrt prijedloga mišljenja iz stavka 1. ovoga članka izrađuje tajnik povjerenstva na temelju rasprave i dokumentacije sa sjednice povjerenstva. Mišljenje povjerenstvo daje glasovanjem o utvrđenom prijedlogu mišljenja. Članovi povjerenstva ne mogu se suzdržati od glasovanja o utvrđenom prijedlogu mišljenja.
NN 64/2008 • (4) Mišljenje iz stavka 1. ovoga članka potpisuje predsjednik povjerenstva.
NN 64/2008 • (1) Član povjerenstva koji glasuje protiv utvrđenog prijedloga mišljenja o prihvatljivosti zahvata za okoliš, dužan je obrazložiti razloge glasovanja protiv. Ove razloge član povjerenstva dužan je obrazložiti izjavom u zapisnik sa sjednice povjerenstva na kojoj se odlučivalo o utvrđenom prijedlogu mišljenja, odnosno pisanim podneskom koji predaje najkasnije na toj sjednici povjerenstva. Obrazloženje člana povjerenstva ovjereno potpisom člana, sastavni je dio zapisnika sa sjednice povjerenstva na kojoj je doneseno mišljenje o prihvatljivosti zahvata.
NN 64/2008 • (2) U slučaju iz stavka 1. ovoga članka nadležno tijelo razmatra utemeljenost razloga glasovanja protiv utvrđenog prijedloga mišljenja povjerenstva prije donošenja rješenja o prihvatljivosti zahvata za okoliš.
NN 64/2008 • (1) Nadležno tijelo na sjednicu povjerenstva poziva nositelja zahvata. Nositelj zahvata dužan je osigurati na sjednici povjerenstva nazočnost predstavnika ovlaštenika koji je voditelj izrade studije i po potrebi druge suradnike u izradi studije, te s projektantom koji ispunjava uvjete za obavljanje poslova izrade idejnog projekta prema posebnom propisu, a izradio je idejnu skicu ili idejno rješenje zahvata.
NN 64/2008 • (2) Nositelj zahvata i osobe iz stavka 1. ovoga članka sudjeluju u radu povjerenstva bez prava odlučivanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 64/2008 • (3) Nositelj zahvata sa osobama iz stavka 1. ovoga članka ne može biti nazočan u dijelu sjednice povjerenstva na kojem se utvrđuje prijedlog mišljenja i na kojem se glasuje o mišljenju povjerenstva o prihvatljivosti zahvata za okoliš.
NN 64/2008 • (4) Nositelj zahvata dužan je tijekom postupka procjene, odnosno postupka ocjene o potrebi procjene, na zahtjev nadležnog tijela, putem ovlaštenika, odnosno projektanta osigurati odgovarajuće sažetke, stručne podloge i sl. koje se odnose na materiju u svezi sa zahvatom te dostatan broj primjeraka studije potrebnih za provedbu postupka. Ova obveza na odgovarajući način primjenjuje se na nositelja zahvata i u postupku izdavanja upute o sadržaju studije na njegov zahtjev.
NN 64/2008 • (5) Nositelj zahvata dužan je odazvati se pozivu nadležnog tijela da sudjeluje u javnom izlaganju tijekom javne rasprave te je tom prilikom dužan osigurati nazočnost predstavnika ovlaštenika i projektanta.
NN 64/2008 • (1) Kada postupak procjene uključuje i ocjenu o prihvatljivosti zahvata za prirodu te se tijekom postupka utvrdi potreba utvrđivanja prevladavajućeg javnog interesa i utvrđivanja kompenzacijskih uvjeta za ekološku mrežu, nadležno tijelo će donijeti zaključak o prekidu postupka procjene utjecaja zahvata na okoliš dok se to pitanje ne riješi prema zakonu kojim se uređuje zaštita prirode kod tijela nadležnog za poslove zaštite prirode.
NN 64/2008 • (2) Kada postupak procjene uključuje i ocjenu prihvatljivosti zahvata za prirodu sukladno posebnom propisu o zaštiti prirode, nadležno tijelo je prije donošenja rješenja iz članka 22. ove Uredbe, obvezno mišljenje povjerenstva iz članka 17. ove Uredbe dostaviti na očitovanje tijelu nadležnom za poslove zaštite prirode.
NN 64/2008 • (3) Tijelo nadležno za poslove zaštite prirode dužno je očitovati se na dostavljeno mišljenje povjerenstva u roku od 30 dana od dana dostave mišljenja. Ukoliko očitovanje ne bude dostavljeno u propisanom roku, smatrat će se da prema posebnim propisima iz područja zaštite prirode nema dodatnih zahtjeva s obzirom na zahvat.
NN 64/2008 • Način postupanja u slučaju mogućeg prekograničnog utjecaja zahvata
NN 64/2008 • (1) Nadležno upravno tijelo u županiji i Gradu Zagrebu će, u postupku procjene utjecaja zahvata na okoliš, u slučaju ocjene povjerenstva da bi zahvat mogao značajno utjecati na okoliš druge države, o toj ocjeni obavijestiti Ministarstvo u svrhu postupka prema drugoj državi. Istodobno s dostavom ove obavijesti dostavit će Ministarstvu i zahtjev za pravnu pomoć sa preslikom predmeta sukladno odredbama zakona kojim se uređuje opći upravni postupak.
NN 64/2008 • (2) Kada u postupku ocjene o potrebi procjene nadležno upravno tijelo u županiji odnosno u Gradu Zagrebu utvrdi da bi zahvat mogao značajno utjecati na okoliš druge države, postupit će sukladno odredbi stavka 1. ovoga članka.
NN 64/2008 • (3) Ministarstvo će o postupcima slijedom odredbi stavaka 1. i 2. ovoga članka izvijestiti nadležno upravno tijelo u županiji, odnosno u Gradu Zagrebu radi možebitne svoje nadležnosti u skladu sa Zakonom i odredbom članka 5. stavka 4. ove Uredbe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 31/06, Broj 34/03,
Broj 38/08, Broj 88/08,
Broj 8/02, Broj 69/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE