PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-06-77-1524 NN 77/2005

• Prema istoj točki izreke prvostupanjskog rješenja, za obuhvaćeni posjed, novim posjedom navedeni sudionici komasacije nadjeljuju se: kčbr. 330 kuća, dvor i or. u selu u površini od 52a i 54 m2, kčbr. 12 oranica »Laz« u površini od 63 a i 89 m2, kčbr. 377 oranica »Laz« u površini od 5 ha 26 a i 25 m2 ili ukupno 6 ha 42 a i 68 m2 sa 63.436 procjenbenih jedinica.


Stranica 2005-06-77-1524 NN 77/2005

• Točkom II. rješenja, Republika Hrvatska, kao vlasnik nadjeljuje se s kat. česticama 421 oranica »Crnice«, u površini od 3 ha 32 a i 39 m2, 246/4 oranica »Gaj« u površini od 1 ha 76 a i 26 m2 i 243 or. »Gaj« u površini od 49 a i 49 m sve u k. o. V.


Stranica 2005-06-77-1524 NN 77/2005

• Točkom III. rješenja, odbijen je zahtjev F. B. iz Z. (podnositelja) za naknadu štete u komasacionom postupku u k.o. V.


Stranica 2005-06-77-1524 NN 77/2005

• Točkom IV. rješenja određeno je da će, po pravomoćnosti rješenja, Općinski sud u Valpovu te Ured za geodetske i katastarske poslove u Osijeku, Ispostava u Valpovu, provesti rješenje u svojim knjigama.


Internet NN 77/2005
• 5. Prema članku 22. Zakona o komasaciji, komasacija se provodi tako da svaki sudionik komasacije dobiva za zemljište obuhvaćeno komasacijom novo zemljište u što manje čestica u jednakoj vrijednosti, uz odbitak vrijednosti zemljišta za opće i zajedničke potrebe naselja, odnosno sudionika komasacije i to po mogućnosti po položaju pretežnog dijela i koliko je moguće jednake kulture kao što je zemljište koje je unio u komasacionu gromadu. Pri raspodjeli zemljišta iz komasacione gromade, vodit će se računa da svaki sudionik komasacije dobije što više zaokruženo zemljište u što prikladnijem obliku za iskorištavanje i s osiguranim pogodnim pristupom.

Internet stranice NN 77/2005
• Na temelju nalaza i mišljenja vještaka koji je proveo vještačenje u upravnom postupku, utvrđeno je da je zemljište koje je podnositelju nadijeljeno, nešto veće vrijednosti od vrijednosti nekretnina koje je podnositelj unio u komasaciju, da je nadijeljeno zemljište iste kulture, te u prikladnijem obliku za iskorištavanje s osiguranim pogodnim pristupom. Stoga je Upravni sud zauzeo stajalište da rješenjima nadležnih tijela I. i II. stupnja nije povrijeđen zakon na štetu podnositelja.

Internet stranice NN 77/2005 • 6. Na temelju činjeničnog stanja utvrđenog u upravnom postupku i mjerodavnih odredaba procesnog i materijalnog prava primjenjenih u konkretnom slučaju, Ustavni sud je utvrdio da su nadležna upravna tijela i Upravni sud Republike Hrvatske postupali sukladno mjerodavnim propisima, te da takvim postupanjem podnositelju nisu povrijeđena ustavna prava na koja ukazuje.
Internet stranice NN 77/2005 • U odnosu na tvrdnju podnositelja o povredi ustavnog prava zajamčenog člankom 48. stavkom 1. Ustava, potrebno je istaknuti sljedeće:
Internet stranice NN 77/2005 • Ustavni sud, na temelju članka 48. Ustava, štiti pravo vlasništva na ustavnopravnoj razini na način da priječi tijelima državne vlasti ograničavanje ili oduzimanje tog prava, osim ako je ograničavanje ili oduzimanje zasnovano na zakonu.
Internet stranice NN 77/2005 • S obzirom da su osporene odluke donesene sukladno Zakonu o komasaciji kao i mjerodavnim postupovnim propisima, u konkretnom slučaju Ustavni sud nije utvrdio postojanje takvih povreda.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 77/2005 • Prema članku 50. stavku 1. Ustava, na čiju povredu podnositelj također ukazuje, zakonom je moguće u interesu Republike Hrvatske ograničiti ili oduzeti vlasništvo uz naknadu tržišne vrijednosti.
Informacije NN 77/2005 • Polazeći od činjeničnog stanja utvrđenog u upravnom postupku koji je prethodio ustavnosudskom postupku (da je zemljište koje je podnositelju nadijeljeno, veće vrijednosti od nekretnina koje je podnositelj unio u komasaciju, da je nadijeljeno zemljište iste kulture, te u prikladnijem obliku za iskorištavanje s osiguranim pogodnim pristupom), ocjena je Ustavnog suda da osporenim odlukama nije povrijeđena odredba članka 50. stavka 1. Ustava.
Poslovne stranice NN 77/2005 • 7. Slijedom iznesenog, na temelju odredaba članaka 73. i 75. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točki I. izreke.
Pregledi NN 77/2005 • 8. Odluka o objavi (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.
Besplatno NN 77/2005 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Smiljko Sokol i Vice Vukojević, članovi Vijeća, u postupku pokrenutom ustavnom tužbom S. – A. d.o.o. i B. C. iz Z., koje zastupa N. A., odvjetnik iz Z., na sjednici održanoj 9. lipnja 2005. godine, jednoglasno je donio
Glasnik NN 77/2005 • 1. Ustavna tužba podnesena je protiv rješenja Visokog prekršajnog suda Republike Hrvatske, broj: Gž-5377/04 od 28. siječnja 2005. godine.
Propis NN 77/2005 • Tim rješenjem odbijena je kao neosnovana žalba podnositelja i potvrđeno rješenje Prekršajnog suda u Svetom Ivanu Zelini, broj: ll-G-189/20-03 od 28. rujna 2004. godine.
Propis NN 77/2005 • Prvostupanjskim rješenjem podnositelji su oglašeni krivima jer su u vremenu od 26. kolovoza 2003. do 16. rujna 2003. godine u ugostiteljskom objektu, caffe-baru »B.«, u Sv. I. Z., obavljali prodaju duhanskih proizvoda putem automata za prodaju cigareta, iako je prodaja duhanskih proizvoda iz automatskih naprava zabranjena od 1. siječnja 2001. godine, zbog čega im je izrečena novčana kazna u iznosu od 50.000,00 kuna (podnositelju S. – A. d.o.o.) i 6.000,00 kuna (podnositelju B. C.).
Propis NN 77/2005 • 2. Podnositelji u ustavnoj tužbi u bitnome ponavljaju osporavajuće razloge isticane u žalbenom postupku. Smatraju da im je osporenim rješenjem povrijeđeno ustavno pravo zajamčeno člankom 26. Ustava Republike Hrvatske. Ističu i povredu odredbe članka 3. Ustava. Također predlažu odgodu ovrhe do odluke Ustavnog suda povodom ustavne tužbe, uz obrazloženje da bi naplatom kazne bilo ugroženo daljnje poslovanje podnositelja S. – A. d.o.o.
Propis NN 77/2005 • Podnositelji navode da su prvostupanjskim rješenjem, koje je potvrđeno osporenim drugostupanjskim rješenjem, »oglašeni krivim za postupanje koje zakonom uopće nije označeno kao djelo prekršaja. Zakonom o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda – pročišćeni tekst, objavljen u »Narodnim novinama«, broj 137/04., prodaja duhanskih proizvoda putem automatskih naprava nije zabranjena«. Nadležni prekršajni sudovi, smatraju podnositelji, u postupku nisu primijenili »važeći zakonski tekst Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda objavljen u »Narodnim novinama«, broj 137/04.«, pa su time postupili suprotno načelu vladavine prava. Podnositelji u tom smislu ističu da »iako sudbena vlast ima pravo izražavati svoja pravna stajališta, ista je dužna odluke donositi na temelju važećih zakonskih propisa, što u ovom slučaju sudbena vlast nije učinila. Nesuglasje između izvornog teksta, kasnijih izmjena i dopuna i pročišćenog teksta svakako postoji, no odluku o tome koji se kao važeći zakonski tekst ima primijeniti može donijeti isključivo zakonodavac«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 23/01, Broj 92/04, Broj 102/07, Broj 152/02, Broj 202/03, Broj 127/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled