PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-06-77-1525 NN 77/2005

• Podnositelji zaključno predlažu da Ustavni sud usvoji ustavnu tužbu, ukine osporeno rješenje i predmet vrati na ponovno odlučivanje nadležnom sudu.


Stranica 2005-06-77-1525 NN 77/2005

• 3. Za potrebe ustavnosudskog postupka pribavljen je spis Prekršajnog suda u Sv. Ivanu Zelini, broj: II-G-189/20-03.


Stranica 2005-06-77-1525 NN 77/2005

• 4. U postupku pokrenutom ustavnom tužbom na temelju članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), Ustavni sud, u granicama zahtjeva istaknutog u ustavnoj tužbi, ispituje je li u postupku odlučivanja o pravima i obvezama ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela povrijeđeno podnositelju ustavno pravo, pri čemu se, u pravilu, ne upušta u pitanje jesu li sudovi pravilno i potpuno utvrdili činjenično stanje i ocijenili dokaze. Za Ustavni sud relevantne su samo one činjenice od čijeg postojanja ovisi ocjena o povredi ustavnog prava.


Stranica 2005-06-77-1525 NN 77/2005

• Sukladno tome, dio ustavne tužbe u kojem podnositelji iznose svoje mišljenje o tome koje je dokaze sud trebao izvesti i kako je sud trebao postupiti u vezi s utvrđivanjem činjeničnog stanja, u ustavnosudskom postupku ocijenjen je očito neosnovanim. Radi se o žalbenim navodima koje je u okviru svoje nadležnosti prethodno već razmotrio i ocijenio Visoki prekršajni sud Republike Hrvatske, pri čemu tvrdnje podnositelja, sadržane u ustavnoj tužbi s tim u vezi, nemaju ustavnopravno značenje.


Internet NN 77/2005
• 5. Visoki prekršajni sud Republike Hrvatske, odlučujući povodom žalbe podnositelja, utvrdio je da ona nije osnovana. Ističe da je prvostupanjski sud na točno utvrđeno činjenično stanje pravilno primijenio odredbe mjerodavnog materijalnog prava.

Internet stranice NN 77/2005
• Visoki prekršajni sud Republike Hrvatske u osporenom rješenju navodi pravno stajalište Odjela za prekršaje iz područja gospodarstva, prema kojem u situaciji kad pročišćeni tekst zakona nije suglasan s izvornim tekstom zakona i njegovim kasnijim izmjenama i dopunama obvezuje sadržaj izvornog teksta zakona, odnosno njegove izmjene i dopune, a ne pročišćeni tekst. Sukladno tome, u konkretnom slučaju podnositelja primijenjen je obvezujući izvorni tekst Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda s kasnijim izmjenama i dopunama, a ne njihov pročišćeni tekst.

Internet stranice NN 77/2005 • Zaključno, Visoki prekršajni sud Republike Hrvatske utvrđuje da je izrečena novčana kazna u granicama zakona i da nije prestroga, s obzirom da je znatno ublažena ispod zakonskog minimuma zapriječenog za takvu vrstu prekršaja.
Internet stranice NN 77/2005 • 6. Ocjenjujući navode ustavne tužbe sa stajališta istaknutih ustavnih prava, a nakon uvida u osporeno rješenje i spis predmeta, Ustavni sud je utvrdio da podnositeljima nisu povrijeđena ustavna prava na koja se u ustavnoj tužbi pozivaju.
Internet stranice NN 77/2005 • Podnositelji su proglašeni krivim zbog počinjenja prekršaja iz članka 8a. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda (»Narodne novine«, broj 55/00.), koji glasi:
Internet stranice NN 77/2005 • Zabranjuje se prodaja duhanskih proizvoda iz automatskih naprava počevši od 1. siječnja 2001.«
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 77/2005 • Člankom 3. istog Zakona (»Narodne novine«, broj 55/00.) istodobno je izmijenjen i članak 25. stavak 1. točka 5. Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda (»Narodne novine«, broj 128/99., 14/00. – odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-1156/1999 od 26. siječnja 2000.) na način da članak 25. stavak 1. točka 5. glasi:
Informacije NN 77/2005 • Novčanom kaznom od 200.000,00 do 500.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba koja:
Poslovne stranice NN 77/2005 • 5. prodaje duhanske proizvode osobama mlađim od 18 godina ili prodaje cigarete putem automata (članak 7. i 8a.)«
Pregledi NN 77/2005 • Podnositeljima je izrečena kazna na temelju izmijenjenog članka 25. stavka 1. točke 5. (»Narodne novine«, broj 55/00.) i (neizmijenjenog) članka 25. stavka 2. Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda (»Narodne novine«, broj 128/99. i 14/00.).
Besplatno NN 77/2005 • U pročišćenom tekstu Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda (»Narodne novine«, broj 137/04.), međutim, članak 3. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda (»Narodne novine«, broj 55/00.) - kojim je izmijenjen članak 25. stavak 1. točka 5. Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda (»Narodne novine«, broj 128/99. i 14/00.) – pogrešno je naveden, odnosno naveden je samo djelomično, tako da glasi:
Glasnik NN 77/2005 • »Novčanom kaznom od 200.000,00 do 500.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba koja:
Propis NN 77/2005 • 5. prodaje duhanske proizvode osobama mlađim od 18 godine (članak 7.).«
Propis NN 77/2005 • U odnosu na navode podnositelja o nesuglasnosti odredbi pročišćenog teksta Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda s njegovim izvornim tekstom, uključujući izmjene i dopune, Ustavni sud podsjeća da je u svojoj odluci, broj: U-l-2597/2003 od 12. siječnja 2005. godine, objavljenoj u »Narodnim novinama«, broj 11 od 21. siječnja 2005. godine zauzeo sljedeće pravno stajalište:
Propis NN 77/2005 • »Pod pročišćenim tekstom zakona smatra se ukupnost važećih pravnih normi sabranih i sistematiziranih u jedan tekst iz više važećih i istovrsnih zakona. Svi sistematizirani zakoni su i dalje na snazi, a izrada pročišćenoga teksta ne utječe na njihov sadržaj ili važenje. Pročišćeni tekst zakona je tehničko pomagalo, koje omogućava adresatima sagledavanje određene zakonske materije na jednom mjestu.«
Propis NN 77/2005 • Sukladno tome, dužnost je svih primjenjivati odredbe izvornih tekstova zakona, odnosno njihovih izmjena i dopuna, a u slučaju nesuglasnosti između sadržaja pročišćenog teksta zakona i izvornog teksta zakona, uključujući njegove izmjene i dopune, mjerodavan je isključivo izvorni tekst zakona, odnosno njegove izmjene i dopune.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 33/95, Broj 111/03, Broj 132/05, Broj 66/09, Broj 146/08, Broj 39/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled