PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-11-115-3371 NN 115/2007

• Prethodno navedeni i analizirani podaci o voznom redu prikupljeni su s Internet stranice poduzetnika Autobusni kolodvor Zagreb (www.akz.hr), posjećene 16. studenoga 2006.


Stranica 2007-11-115-3371 NN 115/2007

• Nadalje, uvidom u vozne redove s Internet stranice spomenutog poduzetnika, utvrđeno je da analizirani podaci koji se odnose na linije iz Zagreba do Rijeke i Osijeka, za polaske na dan 16. studenoga 2006., nisu u bitnom odstupali od podataka o polascima u narednom razdoblju.


Stranica 2007-11-115-3371 NN 115/2007

• Također, Agencija je analizirala podatke o cijenama autobusnih voznih karata na odabranoj liniji, s polaskom iz Zagreba za Zadar (za odabrani dan polaska 11. prosinca 2006., podaci preuzeti s Internet stranice poduzetnika Autobusni kolodvor www.akz.hr, posjećene 11. prosinca 2006.), prema kojima nedvojbeno proizlazi, kao i u slučaju prijevoza putnika iz Zagreba do Rijeke i Osijeka, da prijevoznici na liniji Zagreb – Zadar imaju različite cijene autobusnih karata, čiji iznosi su u rasponu od 100,00 kn do 165,00 kn, kao i da su prijeđene udaljenosti (izraženo u km) u rasponu od 204 km do 296 km (iznimno, prijevoznik Croatia-bus d.d., koji prometuje preko Rijeke i prelazi 400 km udaljenosti do Zadra), te da postoje 19 polazaka za Zadar, odabranog dana. Nadalje, broj zaustavljanja na usputnim autobusnim kolodvorima, odnosno autobusnim stajalištima do odredišta Zadar su različiti, po dnevnim linijama i prijevozniku koji obavlja prijevoz na određenoj liniji. Analizirani podaci nisu u bitnom odstupali u voznim redovima u narednom razdoblju.


Stranica 2007-11-115-3371 NN 115/2007

• Slijedom navedenog, nesporno je da različiti prijevoznici imaju različite troškove pri pružanju usluga na mjerodavnom tržištu.


Internet NN 115/2007
• 7. TRAJANJE PRIMJENE JEDINSTVENE CIJENE AUTOBUSNIH KARATA PREMA CJENICIMA STRANAKA

Internet stranice NN 115/2007
• Nadalje, u tablici 4.a prikazano je vremensko trajanje primjene jedinstvenih cijena, za linije Zagreb – Split i Split – Zagreb, a u tablici 4.b., za linije Zagreb – Šibenik i Šibenik – Zagreb, za svakog poduzetnika, kao i promjena cijena koja je uslijedila 2007. godine, odnosno trenutno važeće cijene. Nadalje, iz spomenutih je tablica vidljivo da je primjena jedinstvenih cijena trajala godinu dana, za većinu poduzetnika, s tim da određeni poduzetnici nisu promijenili jedinstvene cijene do danas.

Internet stranice NN 115/2007 • od lipnja/srpnja 2007. (prema podacima na dan 4. srpnja 2007.), u knp> Trajanje primjene jedinstvene cijene autobusnih karata prema cjenicima stranaka u ovom postupku koji su bili u primjeni počevši od 1. srpnja 2006.
Internet stranice NN 115/2007 • Izvor: dopisi poduzetnika i autobusnog kolodvora u Zagrebu, zaprimljeni u Agenciji tijekom postupka
Internet stranice NN 115/2007 • Napomene: *Autoprijevoz Lika d.o.o., Gospić započeo je prometovati 28. srpnja 2006. (Zagreb – Split i Split – Zagreb), te je odredio nove cijene s primjenom od 26. 9. 2006. u iznosu od 143,00 kn, a od 28. 6. 2007. u iznosu od 157,00 kn,
Internet stranice NN 115/2007 • **Vojvodić promet, obrt za prijevoz putnika, Blato, sklopio, 1. travnja 2007. Ugovor o kooperaciji s poduzetnikom Autotrans d.o.o., sa sjedištem u Rijeci
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 115/2007 • od 1. srpnja 2006., u knCijena karte od lipnja/srpnja 2007. (prema podacima na dan 4. srpnja 2007.), u knTrajanje primjene jedinstvene cijene autobusnih karata prema cjenicima stranaka u ovom postupku koji su bili u primjeni počevši od 1. srpnja 2006.
Informacije NN 115/2007 • Izvor: dopisi poduzetnika i autobusnog kolodvora u Šibeniku, zaprimljeni u Agenciji tijekom postupka
Poslovne stranice NN 115/2007 • *Vojvodić promet, obrt za prijevoz putnika, Blato, sklopio je, 1. travnja 2007.
Pregledi NN 115/2007 • Ugovor o kooperaciji s poduzetnikom Autotrans d.o.o., sa sjedištem u Rijeci.
Besplatno NN 115/2007 • Uvidom u spis predmeta, te temeljem detaljno provedene ekonomske i pravne analize u ovom predmetu, Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) je, u smislu članka 34. i 35. stavka 1. točke 2. ZZTN, na 90. sjednici, održanoj 24. rujna 2007., ocijenilo je da je u konkretnom postupku nesporno dokazano da su četrnaest (14) sljedećih poduzetnika, autobusnih prijevoznika, sa sjedištima u Republici Hrvatskoj:
Glasnik NN 115/2007 • Autobusni promet d.d., Autoprometno poduzeće d.d., Autopoduzeće Imotski d.d., u stečaju, Autopoduzeće Imotski d.o.o. Zagreb, Autotransport d.d., Autotransport, Karlovac d.d., Croatia Zadar-line d.d., u stečaju, Croatia bus d.d., Čazmatrans-prijevoz d.o.o., Denibus d.o.o., Larus d.o.o., Promet d.o.o., Samoborček d.o.o. i Vojvodić promet, obrt za prijevoz putnika,
Propis NN 115/2007 • izričitim dogovorom, odnosno usklađenim djelovanjem izravno utvrdili fiksne prodajne cijene autobusnih karata, s njihovom istovremenom primjenom počevši od 1. srpnja 2006., unatoč različitim troškovima spomenutih poduzetnika pri pružanju tih usluga.
Propis NN 115/2007 • Time su rečeni poduzetnici sklopili zabranjeni sporazum, u smislu članka 9. stavka 1. točke 1. ZZTN, a koji je sukladno odredbi članka 9. stavka 2. ZZTN, ex lege ništav.
Propis NN 115/2007 • Naime, rečeni sporazum ima za cilj sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu obavljanja javnog linijskog prijevoza putnika autobusima u unutarnjem cestovnom prometu na linijama Zagreb – Split i Split – Zagreb kao i na linijama Zagreb – Šibenik i Šibenik – Zagreb.
Propis NN 115/2007 • Predmet takvog sporazuma (dogovor o prodajnoj cijeni autobusne karte) predstavlja teško ograničenje tržišnog natjecanja, koje ima za cilj isključivanje tržišnog natjecanja među izravnim konkurentima na utvrđenom mjerodavnom tržištu, te se kao takav ne može izuzeti ni skupno niti pojedinačno, u smislu odredbe članka 10. ZZTN, odnosno u smislu odredaba Uredbe o skupnom izuzeću sporazuma između poduzetnika koji djeluju na istoj razini proizvodnje odnosno distribucije (»Narodne novine«, broj 158/2004; dalje: Uredba o horizontalnim sporazumima), i odredaba Uredbe o sporazumima male vrijednosti (»Narodne novine«, broj 51/2004).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 52/05, Broj 150/05, Broj 42/95, Broj 80/08, Broj 49/09, Broj 16/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled