PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 116/2006 • S obzirom da je Gradsko poglavarstvo Grada Novog Marofa na temelju Elaborata zaštite okoliša ocijenilo da proizvodnih program poduzetnika BBS d.o.o. značajnije doprinosi očuvanju i zaštiti okliša, isti ostvaruje dodatnih 10 posto popusta.
NN 116/2006 • Sukladno točki III. Zaključka, poduzetnik BBS d.o.o. prilikom obračuna naknade za korištenje vršnog opterećenja ostvaruje popust od ukupno 100 posto. Naknada za pravo korištenja vršnog opterećenja od *** kW iznosi *** kuna.
NN 116/2006 • S obzirom da poduzetnik iz navedenih razloga ostvaruje pravo na 100 posto popusta prilikom obračuna naknade, Grad Novi Marof planira sklopiti s poduzetnikom Ugovor o ustupanju prava korištenja vršnog opterećenja od *** kW iz TS 10(20)/0,4 kV »Podrute« u gospodarskoj zoni u Podrutama bez naknade.
NN 116/2006 • Kako ukupan iznos od *** kuna predstavlja državnu potporu koja prelazi iznos državne potpore male vrijednosti, za dodjelu takve potpore potrebno je odobrenje Agencije kako je navedeno u Mišljenju Agencije od 30. studenoga 2005.
NN 116/2006 • 2.2. Poduzetnik BBS d.o.o. upisan je u registar Trgovačkog suda u Zagrebu, s temeljnim kapitalom od 100.000,00 kuna. Poduzetnik je registriran za sljedeće djelatnosti: prijevoz robe cestom; prateće i pomoćne djelatnosti u prometu; prijevoz robe i putnika u domaćem i međunarodnom cestovnom prometu; kupnju i prodaju robe; obavljanju trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu; poljoprivredu, lov i usluge povezane s njima; proizvodnju mliječnih proizvoda, proizvodnju tekstila; proizvodnju odjeće, doradu i bojenje krzna; poslovanje nekretninama; građenje, projektiranje i nadzor nad gradnjom; financijsko davanje u zakup; ostalo financijsko posredovanje; proizvodnju plastičnih masa u primarnim oblicima; proizvodnju ostalih kemijskih proizvoda; proizvodnju ambalaže od plastike; proizvodnju proizvoda od plastike za građevinarstvo; proizvodnju ostalih proizvoda od plastike; postupanje s otpadom – skupljanje, prijevoz, privremeno skladištenje, oporaba, zbirnjavanje otpada, uvoz, izvoz i provoz otpada, zatvaranje i saniranje građevina namijenjenih odlaganju otpada i drugih otpadom onečišćenih površina te nadzor.
NN 116/2006 • U konkretnom slučaju poduzetnik BBS d.o.o. u 2005. ima 33 zaposlena djelatnika, te je ostvario ukupni godišnji promet od14.129.259,15 kuna, a zbroj bilance iznosi 92.711.829,48 kuna. S obzirom da poduzetnik ispunjava dva od ukupno tri navedena kriterija, smatra se malim poduzetnikom.
NN 116/2006 • 2.3. Namjera poduzetnika BBS d.o.o. je revitalizirati pogon bivše ciglane u Podrutama, te obnoviti i prilagoditi potrebama tvornice plastične ambalaže uključujući i reciklažu poliesterskih boca. Lokacija planirane građevine za reciklažu PET ambalaže nalazi se na katastarskoj čestici broj 1720 k.o. Kamena Gorica. Za navedene radove, poduzetnik BBS d.o.o. ishodio je potrebne građevinske dozvole od Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji, Pododsjeka za gospodarstvo, prostorno uređenje, graditeljstvo i imovinsko-pravne poslove, Ispostava Novi Marof.
NN 116/2006 • Ukupno ulaganje u osnovna sredstva (zgrada i oprema) u tvornicu za oporabu PET ambalaže iznosi 11.700.000,00 EUR-a(87.750.000,00 kuna). Izvori sredstava za investiciju su osigurani kreditima Fonda za razvoj i zapošljavanje, učešćem Credo banke, leasingom te vlastitim učešćem poduzetnika.
NN 116/2006 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: Vijeće) razmatralo je Prijedlog Ugovora Grada Novog Marofa na svojoj 66. sjednici, održanoj 27. srpnja 2006.
NN 116/2006 • Prilikom donošenja odluke, Vijeće je uzelo u obzir sve činjenice iz Prijedloga ugovora i ostale dostavljene dokumentacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 116/2006 • Vijeće je u konkretnom slučaju utvrdilo da ustupanje prava korištenja vršnog opterećenja bez naknade predstavlja državnu potporu iz članka 3. stavak 1. ZDP-a.
NN 116/2006 • Pojam državne potpore određen je člankom 3. stavkom 1. ZDP-a.Vijeće je utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama, jer se ustupanjem prava korištenja vršnog opterećenja bez naknade predviđenim u navedenom Prijedlogu Ugovora radi o smanjenju priliva državnih sredstava, odnosno sredstava proračuna lokalne samouprave; utvrđeno je kako ustupanjem prava korištenja vršnog opterećenja bez naknade predstavlja potporu koja korisniku potpore donosi ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvario kroz svoje redovno i normalno poslovanje; utvrđeno je kako se u konkretnom slučaju takvo ustupanje dodjeljuje korisniku na selektivnoj osnovi, te kako postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne novine – Međunarodni ugovori« broj 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje SSP).
NN 116/2006 • Člankom 4. stavak 1. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske iz SSP-a. Izuzeća od opće zabrane propisana su člankom 4. stavkom 2. i 3. ZDP-a.
NN 116/2006 • Međutim, s obzirom na to da se u konkretnom slučaju radi o malom poduzetniku, te da se ustupanje prava korištenja vršnog opterećenja koje predstavlja državnu potporu odnosi na malog poduzetnika, Vijeće je moralo utvrditi je li na takvu potporu moguće primijeniti izuzeće iz članka 4. stavak 3. točka d) ZDP-a, odnosno je li riječ o potpori namijenjenoj poticanju određenih gospodarskih djelatnosti ili određenih gospodarskih područja.
NN 116/2006 • Da bi postojala mogućnost primjene izuzeća iz članka 4. stavak 3. točka d) ZDP-a, koje se odnosi na državne potpore za male i srednje poduzetnike, rečena državna potpora predviđena Prijedlogom Ugovora mora biti sukladna s odredbama Uredbe koje se odnose na kategoriju potpora za male i srednje poduzetnike.
NN 116/2006 • Člankom 22. Uredbe, koji se primjenjuje temeljem članka 10. Uredbe o državnim potporama (»Narodne novine« 50/06), određeno je da se državna potpora malim poduzetnicima može dodijeliti u iznosu do 15 posto opravdanih troškova. Opravdane troškove čine troškovi početnih ulaganja (zemljište, zgrada i oprema), troškovi za nematerijalna ulaganja (nabava patenata, licenci, posebnih znanja i vještina ili nepatentiranog tehničkog znanja) te troškovi otvaranja novih radnih mjesta. U konkretnom slučaju utvrđeno je da se radi o početnim ulaganjima poduzetnika.
NN 116/2006 • S obzirom da je u postupku utvrđeno da ukupna vrijednost početnih ulaganja u zgradu i opremu, koja se smatraju opravdanim troškovima, iznosi 87.750.000,00 kuna (11.700.000,00 EUR-a), iznos državne potpore od *** kuna predstavlja manje od 15 posto opravdanih troškova početnih ulaganja određenih člankom 22. stavak 1. alineja 1. Uredbe, te je Vijeće odlučilo kao u točki I. izreke ovog rješenja.
NN 116/2006 • Nadalje, kako je državna potpora u obliku korištenja vršnog opterećenja sadržana u Prijedlogu Ugovora sukladna s odredbama Uredbe, Vijeće je zaključilo kao u točki II. izreke rješenja.
NN 116/2006 • Sukladno odredbi članka 18. ZDP-a u svezi s člankom 13. stavak 1. i 2. ZDP-a, rješenja Agencije kojima se odobrava prijedlog koji sadrži državnu potporu, objavljuju se u »Narodnim novinama«.
NN 116/2006 • Ovo rješenje je konačno u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 73/07, Broj 51/91,
Broj 40/07, Broj 30/98,
Broj 37/94, Broj 58/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE