PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 97/2009 • Šesti stavak Odjeljka 1.2.2., koji se odnosi na zvučne i/ili optičke signale upozorenja, primjenjuje se samo u slučaju vožnje unatrag.
NN 97/2009 • Sve putujuće kretnje strojeva s vlastitim pogonom i s vozačem koji se vozi strojem moraju biti moguće samo ako je vozač uz upravljačke uređaje.
NN 97/2009 • Kada se, u operativne svrhe, na stroj ugrade uređaji koji prelaze njegove uobičajene prostorne gabarite (npr. stabilizatori, krak dizalice itd.) vozaču se moraju osigurati sredstva za jednostavnu provjeru, prije pokretanja stroja, da se takvi uređaji nalaze u određenom položaju koji omogućava sigurno kretanje.
NN 97/2009 • Ovo se primjenjuje na sve druge dijelove koji, kako bi se omogućilo sigurno kretanje, moraju biti u određenom položaju, ako je potrebno i blokirani.
NN 97/2009 • Ako to ne dovodi do drugih rizika, kretanje stroja mora ovisiti o sigurnom položaju gore navedenih dijelova.
NN 97/2009 • Ne smije postojati mogućnost nenamjernog pokretanja stroja kad se pokreće motor.
NN 97/2009 • Ne dovodeći u pitanje propise cestovnog prometa, strojevi s vlastitim pogonom i njihove prikolice moraju ispuniti zahtjeve za usporavanje, zaustavljanje, kočenje i imobilizaciju kako bi se osigurala sigurnost u svim dopuštenim uvjetima rada, opterećenja, brzine, terena i nagiba.
NN 97/2009 • Vozač mora moći usporiti ili zaustaviti stroj s vlastitim pogonom s pomoću glavnog uređaja. Kada je radi sigurnosti potrebno, u slučaju kvara glavnog uređaja, ili nestanka energije za pogon glavnog uređaja, mora postojati uređaj za usporavanje i zaustavljanje u nuždi s potpuno neovisnim i lako dostupnim upravljanjem.
NN 97/2009 • Kada je radi sigurnosti potrebno, mora postojati parkirni uređaj kako bi se stacionarni strojevi imobilizirali. Ovaj uređaj može se kombinirati s jednim od uređaja na koje upućuje drugi stavak, pod uvjetom da je potpuno mehanički.
NN 97/2009 • Strojevi s daljinskim upravljanjem moraju biti opremljeni s uređajima za automatsko i trenutno zaustavljanje rada i za sprječavanje mogućih opasnih radnji u sljedećim situacijama:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 97/2009 • – ako se primijeti kvar na dijelu sustava zaduženog za sigurnost,
NN 97/2009 • Premještanje strojeva s vlastitim pogonom kojima upravljaju pješaci smije se vršiti samo ukoliko vozač trajno djeluje na odgovarajuću napravu za upravljanje. Kretanje se pogotovo ne smije dogoditi kod pokretanja motora.
NN 97/2009 • Sustavi za upravljanje za strojeve kojima upravljaju pješaci moraju biti osmišljeni na način da se što više smanje rizici koji proizlaze iz nenamjernog kretanja stroja prema vozaču, posebice:
NN 97/2009 • Brzina kretanja stroja mora biti usklađena s brzinom hoda vozača.
NN 97/2009 • Kod strojeva na koje se mogu priključiti rotirajući alati ne smije biti moguće pokrenuti alat kada je uključena funkcija za kretanje unazad, osim u slučajevima kada kretanje stroja proizlazi iz kretanja alata.
NN 97/2009 • U potonjem slučaju, brzina kretanja unazad mora biti takva da ne ugrožava sigurnost vozača.
NN 97/2009 • Kvar pomoćnog izvora napajanja za upravljanje, kad je ugrađen, ne smije spriječiti upravljanje strojem tijekom vremena potrebnog za zaustavljanje.
NN 97/2009 • Stroj mora biti osmišljen, izrađen i gdje je moguće, postavljen na svoje pokretno postolje na način da, kada se kreće, nekontrolirane oscilacije njegovog gravitacijskog središta ne utječu na njegovu stabilnost ili vrše prekomjerno naprezanje njegove konstrukcije.
NN 97/2009 • Iznimno od Odjeljka 1.3.8.1, kada su u pitanju motori, pomične zaštitne naprave koje sprječavaju pristup gibajućim dijelovima u prostoru motora ne trebaju imati naprave za blokiranje ukoliko se moraju otvarati pomoću alata, ključa ili upravljača koji se nalazi na vozačkom mjestu, pod uvjetom da se potonji nalazi u potpuno zatvorenoj kabini s ključanicom koja sprječava nedopušteni pristup.
NN 97/2009 • Kada se kod strojeva s vlastitim pogonom na njima voze vozač(i), poslužitelj(i) ili druga(e) osoba(e), postoji rizik prevrtanja i prevrnuća, strojevi moraju imati odgovarajuću zaštitnu konstrukciju, osim u slučajevima kada ona povećava rizik.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 85/09, Broj 35/02,
Broj 24/06, Broj 112/97,
Broj 36/99, Broj 53/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE