PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 66/2009 • Sukladno članku 18. isti je usklađen s Direktivom Vijeća 96/67/EZ od 15. listopada 1996. o pristupu tržištu zemaljskih usluga u zračnim lukama Zajednice.
NN 66/2009 • Operator zračne luke, sukladno odredbi članka 3. točke 2 Pravilnika o zemaljskim uslugama, je pravna osoba koja upravlja zračnom lukom.
NN 66/2009 • Korisnik zračne luke, sukladno članku 3. točki 3. Pravilnika o zemaljskim uslugama, je fizička ili pravna osoba odgovorna za prijevoz putnika, pošte i/ili tereta zračnim putem od ili do dotične zračne luke.
NN 66/2009 • Pravilnik o zemaljskim uslugama je člankom 3. točkom 4. utvrdio zemaljske usluge (»ground handling») kao usluge koje se pružaju korisnicima zračne luke u zračnim lukama, a koje su navedene u Dodatku 1. koji je sastavni dio Pravilnika o zemaljskim uslugama.
NN 66/2009 • Pružatelju zemaljskih usluga može se odobriti obavljanje jedne ili više kategorija zemaljskih usluga navedenih u Dodatku I. Pravilnika, što je propisano člankom 5. stavkom 1. Pravilnika o zemaljskim uslugama. Sukladno stavku 4. istog članka, pružatelju zemaljskih usluga ne može biti odobreno djelomično obavljanje usluge određene kategorije zemaljskih usluga, osim iznimno, odobrenje za samo dio usluga određene kategorije zemaljskih usluga može se izdati ako nijedan drugi pružatelj zemaljskih usluga, osim operatora zračne luke, ne posjeduje valjano odobrenje za istu kategoriju zemaljskih usluga.
NN 66/2009 • Točkom 5. istog članka, Pravilnik o zemaljskim uslugama utvrđuje samostalno obavljanje usluga (»self-handling») kao situaciju u kojoj korisnik zračne luke izravno obavlja sam za sebe jednu ili više kategorija zemaljskih usluga i za pružanje takvih usluga ne zaključuje nikakav ugovor s trećom osobom, pri čemu se korisnici zračne luke ne smatraju između sebe trećim osobama ako jedan od njih ima većinski udio u vlasništvu drugog, ili isti subjekt ima većinski udio u vlasništvu oba.
NN 66/2009 • Slijedom iznijetog, samostalnim pružateljem usluga smatra se korisnik zračne luke koji samostalno obavlja usluge, a kako je uređeno člankom 3. točkom 6. Pravilnika o zemaljskim uslugama.
NN 66/2009 • Sukladno članku 3. točki 7. Pravilnika o zemaljskim uslugama, pružatelj zemaljskih usluga je svaka pravna osoba koja trećim osobama pruža jednu ili više kategorija zemaljskih usluga.
NN 66/2009 • Svaki korisnik zračne luke može sukladno članku 4. Pravilnika o zemaljskim uslugama izabrati pružatelja zemaljskih usluga ili samostalno obavljati zemaljske usluge.
NN 66/2009 • Sukladno odredbi članka 5. stavka 2. Pravilnika pružanje sljedećih kategorija zemaljskih usluga: usluge s prtljagom, usluge prihvata i otpreme zrakoplova na stajanci, usluge snabdijevanja gorivom i mazivom, i usluge s teretom i poštom u pogledu fizičke manipulacije teretom i poštom pri dolasku, odlasku ili transferu između cargo terminala i zrakoplova, mora biti dopušteno dvama pružateljima zemaljskih usluga za svaku od tih kategorija zemaljskih usluga. Pružanje navedenih zemaljskih usluga, nakon 1. siječnja 2009, mora biti dopušteno najmanje jednom pružatelju zemaljskih usluga kojeg ne kontrolira:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 66/2009 • – bilo koji korisnik zračne luke koji u prethodnoj godini preveze više od 25% putnika ili tereta na toj zračnoj luci;
NN 66/2009 • – subjekt koji kontrolira ili je kontroliran od kojeg od prethodno navedenih subjekata, kako uređuje članka 5. stavak 3. Pravilnika o zemaljskim uslugama.
NN 66/2009 • Dodatak I. Pravilnika o zemaljskim uslugama utvrđuje popis jedanaest (11) kategorija zemaljskih usluga i to:
NN 66/2009 • od kojih svaka od navedenih kategorija sadrži taksativno pobrojane usluge koje obuhvaća.
NN 66/2009 • Agencija je, sukladno članku 37. točki 9. ZZTN, provela prethodno ispitivanje stanja na tržištu prije donošenja odluke o pokretanju postupka, u smislu članka 41. stavka 1. te članka 46. ZZTN. Navedeno prethodno ispitivanje provedeno je u svrhu utvrđivanja Agencije postoji li u konkretnom slučaju osnova za pokretanje postupka utvrđivanja zlouporabe vladajućeg položaja protiv poduzetnika Zračna luka Zagreb d.o.o. i Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. na mjerodavnom tržištu. Dopisima od 19. travnja 2007. Agencija je zatražila očitovanja poduzetnika Zračna luka Zagreb d.o.o. i Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. na zahtjev za pokretanje postupka, te je zatraženo da se opiše pravni odnos između poduzetnika Zračna luka Zagreb d.o.o. i poduzetnika Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o.
NN 66/2009 • Poduzetnik Zračna luka Zagreb d.o.o. je u podnesku od 30. travnja 2007. naveo kako poduzetnik Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. nije obavljao pretovar s jednog na drugi zrakoplov jednodnevnih sendviča, koje poduzetnik Croatia Airlines d.d. doprema u Zračnu luku Zagreb, jer se takav transport sendviča od Zračne luke Zagreb i u Zračnoj luci Zagreb obavlja suprotno odredbama Zakona o hrani (»Narodne novine« broj 117/03, 130/03, 48/04, 85/06) i Pravilnika o općem deklariranju i označavanju hrane (»Narodne novine« broj 114/04, 128/04 i 34/05).
NN 66/2009 • Poduzetnik Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. u podnesku od 3. svibnja 2007., također je ponovio navode poduzetnika Zračna luka Zagreb d.o.o., te je naveo da osim proizvodnje hrane obavlja i poslove skladištenja hrane i pića, opreme za transport hrane i pića, čišćenja takve opreme, pripremu i dostavu opreme te snabdijevanje hranom i pićem, kao i prijevoz, utovar i istovar hrane i pića u, te i iz zrakoplova.
NN 66/2009 • Dopisom od 16. svibnja 2007., Agencija je zatražila očitovanje Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka o navodima poduzetnika Croatia Airlines d.d., te o sukladnosti predmetnog postupanja poduzetnika Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. i poduzetnika Zračna luka Zagreb d.o.o. sa Zakonom o zračnim lukama, Zakonom o zračnom prometu i Pravilnikom o zemaljskim uslugama.
NN 66/2009 • Istodobno, dopisom od 16. svibnja 2007. Agencija je pozvala poduzetnika Croatia Airlines d.d. na dostavu zapisnika i odluke sanitarne inspekcije o nadzoru izvršenom 6. ožujka 2007. nad tim poduzetnikom, te na dostavu očitovanja Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka koje je dato na njegovo traženje da se izvrši inspekcijski nadzor nad pružateljem zemaljskih usluga poduzetnikom Zračna luka Zagreb – Ugostiteljstvo d.o.o. od 29. ožujka 2007., a na koje očitovanje se pozvao u zahtjevu za pokretanje postupka.
NN 66/2009 • Dopisima od 25. svibnja 2007. Agencija je pozvala poduzetnike Zračna luka Split d.o.o., Zračna luka Dubrovnik d.o.o. i Eurest-catering d.o.o. da se očituju o broju pružatelja zemaljskih usluga korisnicima zračnih luka, te na dostavu pravnih temelja suradnje s istima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 73/99, Broj 10/90,
Broj 109/07, Broj 99/07,
Broj 27/99, Broj 36/96
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE