PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-04-37-1239 NN 37/2007

• Uvidom u komparativnu praksu EU utvrđeno je da se u ekonomskoj i pravnoj analizi konkretne koncentracije, pri utvrđivanju tržišnog položaja i snage tržišnih takmaca, uobičajeno tržište trgovine na malo promatra na lokalnoj razini, odnosno na području na kojem se trgovina na malo konkretno odvija. Razlog tome su kupovne navike potrošača (na strani potražnje), te prodajna i marketinška strategija prodavatelja (na strani ponude).


Stranica 2007-04-37-1239 NN 37/2007

• Poduzetnik KONZUM d.d. ostvaruje znatne prihode od obavljanja djelatnosti prodaje mješovite robe na malo, te je na području svih šest županija u 2005. godini vodeći takmac.


Stranica 2007-04-37-1239 NN 37/2007

• Budući da je mjerodavno tržište utvrđeno na nižoj, regionalnoj razini, na području 6 županija, tablicama 32. – 37. prikazan je položaj poduzetnika KONZUM d.d. na području tih županija. Kako je već spomenuto, analiza je provedena u okviru upravnih postupaka koje je Agencija prethodno okončala.


Stranica 2007-04-37-1239 NN 37/2007

• Tablica 32. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom i pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Grada Zagreba


Internet NN 37/2007
• Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.

Internet stranice NN 37/2007
• Tablica 33. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Osječko-baranjske županije

Internet stranice NN 37/2007 • Vrstabrojpovršina u m2 prihod (bez PDV-a) u kunamaRaspon tržišnih udjela (u%)
Internet stranice NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
Internet stranice NN 37/2007 • Tablica 34. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Istarske županije
Internet stranice NN 37/2007 • Naziv poduzetnika - Vrsta - broj - površina u m2 - prihod (bez PDV-a) u kunama - Raspon tržišnih udjela (u%)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
Informacije NN 37/2007 • Tablica 35. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Splitsko-dalmatinske županije
Poslovne stranice NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
Pregledi NN 37/2007 • Tablica 36. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Primorsko-goranske županije
Besplatno NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
Glasnik NN 37/2007 • Tablica 37. Struktura mjerodavnog tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo prema kriteriju ostvarenih prihoda iz maloprodajne djelatnosti (bez PDV-a) u 2005. godini na području Zadarske županije
Propis NN 37/2007 • Izvor: Preuzeto iz predmeta Agencije pod klasom: 031-02/2006-01/19.
Propis NN 37/2007 • Iako tržišni udjeli poduzetnika KONZUM d.d. na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom na području promatranih županija ne prelaze 40 posto, što, sukladno članku 15. stavku 3. ZZTN, predstavlja objektivnu, pretpostavljenu granicu utvrđivanja vladajućeg položaja poduzetnika na mjerodavnom tržištu, potrebno je voditi računa o činjenici da je u predmetnoj koncentraciji riječ o preuzimatelju koji djeluje kao društvo za upravljanje u okviru koncerna koji je vertikalno integriran. Provedba predmetne koncentracije, odnosno stjecanje udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika TISAK d.d., poduzetnika u vladajućem položaju na tržištu trgovine tiskom na veliko u Republici Hrvatskoj i na malo na području mjerodavnih županija, te značajnog tržišnog takmaca na tržištu trgovine duhanskim proizvodima na veliko i malo na području mjerodavnih županija, te poduzetnika sa široko rasprostranjenom maloprodajnom mrežom prodajnih mjesta u Republici Hrvatskoj zasigurno će imati za posljedicu značajne učinke na svim tržištima na kojima djeluje oba poduzetnika-sudionika predmetne koncentracije.
Propis NN 37/2007 • Također, posebno je važno naglasiti da je poduzetnik KONZUM d.d. na tržištu trgovine na malo mješovitom robom u 2005. godini na području 6 promatranih županija ostvarivao tržišne udjele koji su dvostruko veći od prvog slijedećeg tržišnog takmaca. Izuzetak je jedino Zadarska županija. To posebice ukazuje na tržišnu snagu poduzetnika KONZUM d.d. koji je, iako ne ostvaruje vladajući položaj na mjerodavnom tržištu u smislu članka 15. stavka 3. ZZTN, a s obzirom na njegovu financijsku snagu, pristup izvorima nabave ili tržištu, povezanosti s drugim poduzetnicima, sposobnost diktiranja tržišnih uvjeta s obzirom na njegovu ponudu ili potražnju te njegovu sposobnost isključivanja ostalih konkurenata s tržišta usmjeravanjem na druge poduzetnike, sukladno članku 15. stavku 1. točki 2. ZZTN, sposoban u značajnoj mjeri ponašati se neovisno od svojih tržišnih takmaca na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom.
Propis NN 37/2007 • Podnositelj prijave, poduzetnik AGROKOR d.d., sukladno odredbi članka 18. ZZTN, te članka članka 11. točke 17. i 18. o koncentracijama, u prijavi namjere koncentracije navodi gospodarske prednosti te prednosti za potrošače koje će proizaći iz provedbe navedene koncentracije i kojima dokazuje da će provedba predmetne koncentracije proizvesti učinke koji će dovesti do takvog jačanja tržišnog natjecanja, koje će biti značajnije od negativnih učinaka stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja sudionika koncentracije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 72/04, Broj 98/04, Broj 15/98, Broj 20/95, Broj 129/09, Broj 127/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled