PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 25/2009 • – žičara je postrojenje sastavljeno iz više komponenti, konstruiranih, proizvedenih, sklopljenih i stavljenih u uporabu s ciljem prijevoza osoba kod kojeg je užad upotrijebljena kao element pruge i kao element za vuču;
NN 25/2009 • – voditelj i zamjenik voditelja žičare su osobe imenovane od Upravitelja, odgovorne za siguran rad i održavanje postrojenja žičare, koji dnevno provode unutarnji nadzor nad primjenom Zakona, drugih propisa i općih akata Upravitelja, te da određene poslove obavljaju izvršni radnici koji imaju potrebno stručno obrazovanje i osposobljenost.
NN 25/2009 • (2) Izrazi koji nisu gore navedeni, a koriste se u ovom Pravilniku, za njihovo pojašnjenje, koristiti hrvatsku normu HRN EN 1907:2005 Sigurnosni zahtjevi za žičare za prijevoz osoba – Nazivlje.
NN 25/2009 • Odlukom ministra nadležnog za promet uspostavlja se mjesto i imenuje ovlaštena i odgovorna osoba za prikupljanje podataka i vođenje evidencije (baze podataka, registra) danih Ovlaštenja Voditeljima (u daljnjem tekstu: Ured evidencije) u ministarstvu nadležnom za promet (u daljnjem tekstu: Ministarstvo).
NN 25/2009 • a) Evidenciju koncesionara žičara za prijevoz osoba na teritoriju Republike Hrvatske,
NN 25/2009 • b) Evidenciju pravnih i fizičkih osoba koje u skladu sa Zakonom ispunjavanju uvjete za izdavanje uvjerenja o položenom stručnom ispitu izvršnog radnika za žičare.
NN 25/2009 • Ured evidencije, nakon primitka Zahtjeva za ovlaštenje Voditelja uspostavlja osobnu podatkovnu uložnicu (u daljnjem tekstu: Uložnica) Voditelja koju čine:
NN 25/2009 • a) Upisnik podataka o primljenim i izdanim dokumentima Voditelja vezanim uz Ovlaštenja (u daljnjem tekstu: Upisnik),
NN 25/2009 • b) Obrazac evidencije o danim i oduzetim ovlaštenjima Voditelja (u daljnjem tekstu: Obrazac evidencije),
NN 25/2009 • c) Zaprimljena dokumentacija i kopije izdane dokumentacije upisane u Upisnik.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 25/2009 • Pri otvaranju Uložnice dodjeljuje joj se jedinstveni broj i ime i prezime osobe za koju je zatraženo ovlaštenje.
NN 25/2009 • (1) Ured evidencije zaprima zahtjeve Upravitelja za izdavanje Ovlaštenja (u daljnjem tekstu: Zahtjev).
NN 25/2009 • (2) Zahtjev se predaje na obrascu koji izdaje Ministarstvo i koji je dan u Prilogu 1 ovog Pravilnika, koji čini njegov sastavni dio.
NN 25/2009 • (3) Uz Zahtjev se prilaže uvjerenje o položenom stručnom ispitu (izvornik ili ovjerena preslika).
NN 25/2009 • Na osnovu podataka primljenih i unesenih u Upisnik, Ured evidencije unosi odgovarajuće podatke u Obrazac evidencije te pohranjuje dokumentaciju u Uložnicu.
NN 25/2009 • (1) Nakon primitka promjene podataka koje sadrži Obrazac evidencije i unosa u Upisnik, otvara se novi Obrazac evidencije te mu se dodjeljuje odgovarajući redni broj i datum otvaranja.
NN 25/2009 • (2) U novootvoreni Obrazac evidencije prepisuju se nepromijenjeni podaci s prethodnog obrasca i unose promijenjeni u skladu s primljenom dokumentacijom.
NN 25/2009 • (3) Nakon upisa datuma pohrane i imena osobe koja je pohranu izvršila, Obrazac sa starim podacima trajno se pohranjuje u Uložnicu. Podatak o postupku pohrane Obrasca upisuje se u Upisnik.
NN 25/2009 • a) zaprimljenom Zahtjevu za izdavanje Ovlaštenja (u daljnjem tekstu Zahtjev) datum urudžbiranja, datum unosa u Upisnik,
NN 25/2009 • c) kopijama rješenja o davanju Ovlaštenja ili oduzimanju Ovlaštenja i to djelomice ili u cijelosti,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 52/96, Broj 44/04,
Broj 55/07, Broj 64/92,
Broj 28/06, Broj 136/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE