PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 7/2000 • Odluka o objavi temelji se na odredbi članka 28. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 7/2000 • 1. Hrvatska socijalno liberalna stranka (nastavno: HSLS), podneskom od 17. siječnja 2000. godine, predložila je Ustavnom sudu Republike Hrvatske nadzor nad ustavnosti i zakonitosti izbora predsjednika Republike Hrvatske, a u svezi s točkom III. Obvezatnih uputa IV. o pravima i dužnostima promatrača i o načinu promatranja rada tijela za provođenje izbora za izbor predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 148/99).
NN 7/2000 • Predlagatelj navodi kako je pod točkom III. navedenih Uputa utvrđeno da izborno tijelo čiji se rad promatra može ograničiti broj promatrača političkih stranaka i broj promatrača nevladinih udruga, ako nedostatak prostora ili drugi neotklonjivi razlozi n
NN 7/2000 • II. Podnositelj prijedloga smatra da je to u neskladu sa Zakonom o izboru predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 22/92, 42/92 i 71/97) i to u dijelu koji se odnosi na promatrače političkih stranaka (članci 23. i 24.) te konačno predlaže da Ustavni sud poništi osporeni dio naprijed navedenih Obvezatnih uputa.
NN 7/2000 • Nadalje, odredbom stavka 5. istog članka određeno je da će Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske svojim obvezatnim uputama utvrditi prava i dužnosti promatrača kao i način promatranja rada tijela za provođenje izbora. Temeljem tih zakonskih odredaba Državno izborno povjerenstvo propisalo je osporene upute. Međutim, točka III. osporenih Uputa kojom se pokušao riješiti jedan tehnički problem potencijalno može imati za posljedicu to da, "ako nedostatak prostora ili drugi neotklonjivi razlozi ne dopuštaju istovremeno promatranje svim promatračima registriranih političkih stranaka i nevladinih udruga", stranka koja je predložila kandidata za izbor predsjednika Republike Hrvatske ili nevladina udruga, temeljem ograničenja od strane izbornog tijela, ostanu bez svojih promatrača. Ovaj Sud stoga ocjenjuje da bi se pravo političkih stranaka da prate rad izbornih tijela, u nastupu naprijed navedenih okolnosti, moglo ograničiti samo u pogledu broja promatrača određene političke stranke - predlagača kandidata za izbor predsjednika Republike ili nevladine udruge, koji prate rad pojedinog izbornog tijela, a koji broj ni u kojem slučaju ne bi mogao biti manji od jednog promatrača.
NN 7/2000 • IV. Shvaćajući poteškoće kojima su izložena izborna tijela tijekom svojeg rada uslijed "nedostatka prostora ili drugih neotklonjivih razloga" ne može se ispustiti iz vida činjenica da je pravo političkih stranaka koje su predložile kandidata za izbor predsjednika Republike, a isto tako i nevladinih udruga, glede određivanja svojih promatrača koji će pratiti rad tijela za provođenje izbora, njihovo izborno pravo predviđeno naprijed navedenim Zakonom. Stoga je nužno stvoriti sve pretpostavke koje omogućuju ostvarivanje tog prava na Zakonom predviđeni način, dok je drugačija rješenja potrebno izbjegavati, poglavito ako ona nisu sukladna Zakonu.
NN 7/2000 • V. Slijedom navedenog, Ustavni sud Republike Hrvatske utvrdio je, da točka III. Obvezatnih uputa IV. o pravima i dužnostima promatrača i o načinu promatranja rada tijela za provođenje izbora za izbor predsjednika Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 148/99), nije u suglasju s odredbama Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 8/2000 • Na temelju Članka 50. stavka 6. Pomorskog zakonika (»Narodne novine«, br. 17/94, 74/94 i 43/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 20. sijeČnja 2000. godine, donijela
NN 8/2000 • Ovom Uredbom određuje se granica pomorskog dobra na dijelu k.o. Oprić, za područje Hotela Ika.
NN 8/2000 • Granica pomorskog dobra iz članka 1. ove Uredbe započinje na morskoj obali u točki 1, koja predstavlja najistoČniju točku masivnog dijela lukobrana. Od točke 1 granica prati rub masivnog dijela lukobrana u pravcu sjeverozapada, siječe šetnicu uz more i u točki 2 dolazi do njezinog kopnenog ruba, odnosno zidića terase Hotela Ika. U točki 2 granica se lomi i nastavlja prateći kopneni rub šetnice, odnosno rub zidića terase Hotela Ika do točke 3 gdje se lomi i nastavlja u pravcu sjeverozapada do točke 4, odnosno točke u kojoj se šetnica ponovno lomi. Od točke 4 granica nastavlja prema istoku, prateći kopneni rub šetnice sve do točke 5, odnosno do ruba mostića preko korita potoka. Od točke 5 do točke 6 granica siječe mostić, prateći desni zid korita potoka, te se u točki 6 lomi i u pravcu okomitom na pravac morske obale izbija na morsku obalu u točki 7 gdje i završava, a sve kako je nacrtano i označeno u grafičkom prilogu, na kopiji katastarskog plana k.o. Oprić, broj lista plana 8 u mjerilu 1:1000 i na snimci stvarnog stanja u mjerilu 1:500.
NN 8/2000 • Na temelju ove Uredbe nadležna tijela izvršit će potrebne radnje u svezi evidencije pomorskog dobra.
NN 8/2000 • Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
NN 8/2000 • O ODRE?IVANJU GRANICE POMORSKOG DOBRA NA DIJELU k.o. SELO DONJE
NN 8/2000 • Ovom Uredbom određuje se granica pomorskog dobra na dijelu k.o. Selo Donje, otok Šolta.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 101/96, Broj 39/99,
Broj 65/05, Broj 134/08,
Broj 187/04, Broj 68/08
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA