PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-skupina-b-standardna-stsw NN 52/2006

• – Skupina C (ekstra skupina): u tu se skupinu upisuju sve ostale vrste cigareta, koje ne spadaju u skupinu A ili skupinu B, u stvari cigarete koje sadrže najmanje 40 posto stranog duhana ili su proizvedene u hrvatskim tvornicama, po stranoj licenci.


Stranica 2006-05-52-1259 NN 52/2006

• Iz tog propisa proizlazi da se na kutiju cigareta koje sadrže najmanje 60 posto domaćeg duhana, dakle na cigarete iz skupine A, plaća trošarina od 4,50 kune, a na one razvrstane u skupinu B, plaća trošarina od 4,90 kuna. Međutim, trošarina na cigarete iz skupine C, dakle na cigarete u koje je ugrađeno 40 posto ili više stranog duhana, ili su proizvedene na temelju licence, viša je u odnosu na trošarinu cigareta iz skupine A i B, te iznosi 8,10 kuna.


Internet NN 52/2006

• Iz ovoga proizlazi da je mogućnost nabavljanja domaćeg duhana i njegova ugradnja u cigaretu koja se proizvodila u hrvatskim tvornicama, a u sprezi s drugim čimbenicima (zakonska zabrana oglašavanja, navika i lojalnost potrošača domaćem robnom žigu cigarete, ekonomija obujama), bila značajna za konkurentnost i pristup tržištu proizvodnje cigareta u Republici Hrvatskoj.


Internet stranice NN 52/2006

• Međutim, prema članku 44. Zakona o duhanu (»Narodne novine«, broj 69/99), koji se počeo primjenjivati od 25. lipnja 1999., ulaskom Republike Hrvatske u WTO, za proizvođače cigareta u Hrvatskoj prestaje obveza ugradnje 60 posto domaćih duhana.


Internet stranice NN 52/2006
• Na temelju podataka i saznanja prikupljenih praćenjem i analiziranjem poslovanja i ukupnog ponašanja koncerna TD Rovinj na mjerodavnom tržištu proizvodnje i prodaje duhanskih proizvoda, te na mjerodavnom tržištu primarne prerade duhana, Agencija je nastanak tog koncerna, kao i njegovo širenje na druga povezana društva podijelila u nekoliko faza, a radi utvrđivanja tržišne snage poduzetnika, u smislu članka 18. ZZTN.

Internet stranice NN 52/2006
• 1. Do donošenja rješenja Agencije o dopuštenosti koncentracije poduzetnika TD Rovinj i TD Zagreb (klasa: UP/I-030-02/98-01/42, urbroj: 580-02/98-26, od 6. listopada 1998., »Narodne novine«, broj 155/98) – razdoblje do 6. listopada 1998.:

Internet stranice NN 52/2006 • – TD Rovinj ima većinski udjel (veličina udjela nije poznata)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 52/2006 • 2. Nakon donošenja rješenja Agencije o koncentraciji poduzetnika TD Rovinj i TD Zagreb (klasa: UP/I-030-02/98-01/42, urbroj: 580-02/98-26, od 6. listopada 1998., »Narodne novine«, broj 155/98) – razdoblje od 6. listopada 1998. do 4. lipnja 1999.:
Poslovne stranice NN 52/2006 • – TD Rovinj je imatelj 87,315% udjela (podatak iz 1998.), od čega je TD Zagreb imatelj 82,06%, a 5,25% udjela drži preko povezanog društva Plavi 92 d.o.o.:
Pregledi NN 52/2006 • – bavi se prodajom duhanskih prerađevina TD Rovinj i TD Zagreb, na domaćem i inozemnom tržištu.
Glasnik NN 52/2006 • a) Duhanprodukt d.d., sa sjedištem u Pitomači (dalje: Duhanprodukt):
Novo NN 52/2006 • b) Viržinija d.d., sa sjedištem u Virovitici (dalje: Viržinija):
Poslovi NN 52/2006 • Iz iznijetoga nesporno proizlazi da je u razdoblju od 1993. do 1997. godine poduzetnik TD Rovinj neprekidno povećavao svoj tržišni udjel na mjerodavnom tržištu proizvodnje i prodaje duhanskih proizvoda na području Republike Hrvatske. Njegov tržišni udjel u tom razdoblju povećao se s 48,71 posto na 69,11 posto. U istom se razdoblju tržišni udjel TD Zagreb, kao glavnog tržišnog takmaca, smanjio s 48 posto na 30,8 posto. Tako je TD Rovinj imala vladajući položaj na tom mjerodavnom tržištu, u smislu odredaba članka 15. stavak 2. i članka 16. ZZTN, a nakon provedene koncentracije, i monopolistički položaj, u smislu članka 14. stavak 2. ZZTN.
Poticaji NN 52/2006 • Prema članku 15. stavku 2. ZZTN poduzetnik je u vladajućem položaju na tržištu ili dijelu tržišta ako je kao ponuditelj ili kupac pojedine robe ili usluga, s obzirom na svoju tržišnu snagu, u nadmoćnom položaju u odnosu na svoje takmace na tom tržištu. Poduzetnik ima vladajući položaj na tržištu ili dijelu tržišta ako je njegov udjel na tom tržištu veći od 30 posto, u smislu članka 16. ZZTN.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 144/09, Broj 71/91, Broj 87/07, Broj 150/09, Broj 49/07, Broj 88/03


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled


CMS Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Poslovni programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Web aplikacije